Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Vesa

    veterán

    válasz 7Heads Drago #3364 üzenetére

    "Amikor fékezzel a guminak csak nagyon pici része érintkezik az aszfalttal."

    Amiről Te beszélsz, az az eset, amikor satuféknél nincs ABS, és a kerék az adott pozícióban befeszülve megáll. Ilyen kb. 30 éve nem létezik, (maximum majd most ismét a csodás új Ladánál a szankciók miatt, mivel önerőből a tardok nem tudnak bele ABS-t fabrikálni).

    A többit leírták előttem. Nekem az Ioniq-ban állítható a regeneratív fékerő, ha maxra teszem, akkorát fékez ömnagában a gázelvételnél, hogy rendesen előre dőlök az ülésben és akkor még hol van a lábam a fékpedáltól. Ez egyrészt jégen eleve hatékonyabb fékezést eredményez, mivel kvázi motorfékkel lassul a kocsi, másrészt időben is rengeteg előnyt ad a normál fékezéshez képest.

    A tudomány a valóság költészete!

Új hozzászólás Aktív témák