- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hobby elektronika
- Milyen asztali médialejátszót?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- 33 280 mAh csak elég lesz
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
Indika teszt
gp Teológiai utazás egy kételkedő apáca és egy istenhívő szökött fegyenc kíséretében.
-
2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
ph Ezt maga Pat Gelsinger, a vállalat vezetője erősítette meg.
-
Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
ma A Watch Fit 3 jókora kijelzőt, ismerős dizájnt és friss felületet kapott.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bad Pritt
nagyúr
Staying On Target | Elden Ring Ep3
Fastest Leveling Ever | Elden Ring Ep4
Két újabb CarbotAnimations rövidke, mindkettő rohadt jó.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Woodslave #3701 üzenetére
Több millió játékosról beszélünk, mindig lesz egy hülye, aki ezekkel próbálkozik és ha egyszer valakinek sikerül valami, akkor utána szájhagyomány útján terjedt az info.
A Great Hollow, Gwyndolin DS1-ben, Archdragon Peak, Midir a DS3-ban ilyenek voltak, valaki felrakott képet/videót anno a netre és futótűzként terjedt utána, hogy mit kell csinálni hozzájuk.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Woodslave #3704 üzenetére
A wrong warpot véletlen fedezték fel DS1-ben és azóta a kód része, csak open world lévén ebben a játékban sokkal súlyosabb dolgokat lehet vele művelni.
A zipet nem tudom, hogy produkálták először, de el tudom képzelni, hogy véletlenül történt meg, aztán tesztelgették és végül kiderült, mi is a pontos folyamat hozzá.Olyan közösségről beszélünk, aminek az egyik tagja 50-szer megütött egy falat és kiderült, hogy tényleg kamufal, csak bugos.
[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
ThySoul
senior tag
válasz Bad Pritt #3706 üzenetére
A zip tényleg így született: valaki véletlen rájött, Dist kirakta YT-re hogy teszteljék az emberek hátha valaki megfejti a titkot mögötte, aztán minden speedrunner elkezdte használni
Egyébként mindent tesztelnek, megjelenés után pár nappal dist meg ela órákig próbálkozott ordina skippet keresni Twitchen több tízezer ember előtt
-
Garsza
veterán
Helló! Szeretnék, megerősítést vagy cáfolatot nyerni a gondolatmenetemnek.
A lényeg az volna, hogy érdemesebb Occult Afinitival Bloodlos Buildet építeni mint Blood -val.
Abból kifolyólag gondolom mert, ahoz hogy jó Bleed buildet csináljon az ember minél magasabb Arcane kell.
És az Occult B scalel például Uchigatnánál Arc -ra, Így elég csak Arcra pakolni nem kell Dex -re.
Jó persze Így kevesebb a blood buildupp. De az alsó kép alapján látsik hogy 85 Arcan -nél. 115 vs. 88
Ez azt jelnti ideális esetben hogy például Malikhetnél 575 az ellenállása 5 -versus 6,5 ütés ami gyakorlatban inkáb 6 -vs 7. Cserébe magasabb alapsebzést lehet elérni.
Jó ez a gondolat menet szerintetek? -
Döglött Róka
veterán
A gondolatmenet jo, de a kerdes az hogy mi a fontosabb. Az alapsebzes vagy a bleed. Sztem a status mindig fontosabb. Mivel ha valaki immunis ra, akkor ugyis fegyvert cserelsz.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
Garsza
veterán
válasz kiserik #3712 üzenetére
Szerintem rosszul írtad. Az Occult az univerzálisabb nem? Mert magasabb az alap damage.
Találtam most egy jó calkulátort, és szerintem az Occult a legjobb afinity. 140 szintél majdnem ugyan annyi damaget lehet belőle kihozni mint a Knee -nél de dupla annyi bloodbuildup. A bleed afinity -nél sokkal kevesebb damage de 25 -vel magasabb bludbuildup. Nagakiba -val. -
7
addikt
Szerintem túlgondolod. Mindhárom verzió működőképes, használd a neked leginkább tetszőt.
Még egy dolog, amin gondolkozhatsz: Valószínűleg ahogy egyre messzebb jutsz a játékban, egyre többször kerülsz olyan helyzetbe, hogy nem ideális az épp nálad levő szett; szerintem vedd figyelembe azt is, hogy ha esetedben épp bleed-immunis ellenféllel találod szemben magad, akkor mihez kezdesz. Nézd meg, hogy egy olyan felállásnál a statjaid elegendőek-e egy neked tetsző fegyver hatékony használatához.
Én a helyedben nem analizálnám túl a játékot. Minmaxolás helyett nekem a "puding próbája az evés" megközelítés itt jobban működött.
[ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
-
Garsza
veterán
Az előző okfejtésemhez ezt még hozzáfűzné. 150 szinten gyakorlatilag minden bosznál jól működik az Occult -os bloodloos.
Nagy előnye hogy csak két statra kell koncentrálni ponosabban 2 és fél. Vigor, Endurance, Arcane.
[link] -
Kai_Rong
senior tag
Igy kozel ket honappal a megjelenes utan en is raszantam magam a jatekra, felbontottam a launch editiont. Eddig teljesen okes, most vagyok Stormveilben. A Nioh es a Sekiro utan szabadon szamurajt inditottam, eleg decent kasztnak tunik.
Remelem, ezt a darabos lassu dodge-ot meg fogom szokni, ettol a DSben is hulyet kaptam. Sokkal lassabbnak tunik a harc, mint a Niohban meg a SekirobanPSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
D4v3
őstag
válasz Kai_Rong #3717 üzenetére
A Sekironál gyorsabb ugyan nem lesz, de az equip load-ra oda kell figyelni. 30%-os arány alatt a leggyorsabb a gurulás (és messzebbre is megy, kicsit hosszabb iframe mellett), 30-70% között szinte ugyanaolyan a karakter mozgása, mint light loadnál. 70% felett viszont már belassul a dodge és a stamina regen is.
[ Szerkesztve ]
-
pandras83
senior tag
válasz Kai_Rong #3717 üzenetére
Nézz utána a quick step ashes of warnak, nekem az mentette meg a játékot. Szamurájnál jól jöhet bleed mellett. Csoportos ellenfelek ellen nekem kevésbé hatékony mert rossz irányba ugorva lecsapnak, de 1v1-nél eléggé életmentő a az elején.
[ Szerkesztve ]
Cyberfuck Patchrunner
-
wolf13
őstag
Van olyan questline amit ha teszem azt ugyan annak az illetőnek csinálom, s nem megfelelő sorrendben, akkor valamelyiket már nem tudom megcsinálni ?
Konkrétan
Vagy ez utána is menni fog ?Blaiddre gondolok. A Ranni-t lassan befejezem, de most tudtam meg, hogy lehetett volna mellette harcolni Forlorn Hound Evergaolnál, [ Szerkesztve ]
-
Bad Pritt
nagyúr
-
persil
nagyúr
válasz Bad Pritt #3723 üzenetére
Attol, hogy barmikor egy kattintassal meg lehet valtoztatni, az meg build marad, egyaltalan nem attol fugg, hogy mennyire szenvedos atoperalni a karit. A kollega csak erre gondolt.
Szoval de, van buildeles a jatekban(lol, hogyne lenne?!) meghozza tizszer komolyabb, mint mondjuk egy witcher-ben, csak megkonnyitettek a respec-et.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
-
Kai_Rong
senior tag
Godrickot atsegitettem a tulvilagra. Meglepoen konnyu volt, Margitnak egy parszor azert neki kellett menni, Godrick meg masodjara meglett. Ezek a Stormveil Knightok normalis, hogy ennyire bivalyerosek? Eddig ezek adtak fel a leginkabb a lecket, az alabardost meg csak-csak, de a kardos + pajzsos vallalhatatlan. A sotet szobaban ahol a rusty key volt vagy husszor probaltam meg leolni, de aztan meguntam es folytattam a dungeont.
A jatek elso feleben hol erdemes runakat farmolni, illetve hol lehet jo cuccokat talalni? Elsosorban katanat, illetve armort keresnek, meg mindig a kezdo felszereles van nalam, sajnalom az alap kardra elszorni a smithing stone-t. Kicsit low levelnek is erzem magam igy 27es szinten, fel kene combosodniPSN ID: KaiRong-Sama / Switch ID: SW-2173-7086-2044
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Kai_Rong #3726 üzenetére
Uchigatana van Stormhillben a Deathtouched katakombában.
Armorból ha nem dobtak semmit a mobok, akkor az ikernyanyáktól meg lehet venni a lovag páncélt, az elég fasza early-mid game.Farmolni szerintem nem érdemes, ha kitakarítod Limgrave-et, Weeping Peninsulát, Stormveil kastélyt és nem veszítesz sok rúnát, akkor elég jó szintben tudod Liurniát kezdeni. Vannak helyek, hol sok koporsó van szépen egymás mellett, ezeknél elég sok golden rune-t össze lehet szedni.
De persze majd mindjárt jön valaki, hogy lövöldözgesd a madarakat egy szakadékba 10 órán át és akkor leszel erős meg kívánatos.Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz Döglött Róka #3729 üzenetére
DS2-ben meg DS3-ban tudtál csak, ráadásul limitált számban csak.
Demon's Souls, DS1, BB rendes rpg-k voltak szerencsére következményekkel.[ Szerkesztve ]
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Döglött Róka
veterán
válasz Bad Pritt #3730 üzenetére
Itt is limitalt szamban lehet csak tobbszor, mint az eddigi reszekben. Kicsit a "szar is izetlen" mar, amit eloadsz. :)
A respec egy quality of life huzas, attol meg vannak buildek a jatekban. Nem attol tru rpg valami, hogy szopat ahol lehet es "vannak kovetkezmenyek". :D
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
sp8787
addikt
válasz Döglött Róka #3729 üzenetére
Nincsenek build-ek, csak character-ek meg setup-ok, egyszeru okbol mert nincs loot-rendszer plusz lehet respec-elni.
Van olyan jatek ahol vegtelen szamu respec van megis vannak build-ek.
-
_drk
őstag
De akkor se tudsz sok buildet nyomni mert a nyers anyag véges! És nem NG+, hanem közben örülsz ha egyet tudsz upgradelni.
3 fegyvert tudnék level 8ra,meg vagy 2őt lvl 23ra most már a vége felé, hogy a Boss-ok töke alá is benéztem -
persil
nagyúr
A build egyaltalan nem az elkeszites, hanem a milyen fegyver, milyen skill, milyen augment, milyen buff, milyen debuff, milyen passziv, blabla.
Nincs itt semmilyen loller, csak tisztaban kell lenni a fogalmakkal.
[ Szerkesztve ]
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
persil
nagyúr
válasz Döglött Róka #3729 üzenetére
Engedd el.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
sp8787
addikt
-
persil
nagyúr
válasz Döglött Róka #3738 üzenetére
Hibatlan.
Eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/persil/index.html
-
KraX
őstag
Sziasztok. Mar kb egy honapja jatszok az Elden Ringgel es nagyon lassan haladok, nem kapkodok, teljes egeszeben ki akarom elvezni a jatekot es egyebkent ez az elso souls jatekom. Tegnap lettem 100-ik szintu. Egy int alapu, kozelharcban moonveil + uchigatana parossal kuzdo, tavolrol pedig varazslatokkal operalo karakter mellett tettem le a voksot. Ossze vissza koboroltam a jatek elejen ezert nem is az ajanlott utvonal menten haladtam sokaig, inkabb felfedeztem a vilagot. Altus Plateura meg csak tegnap este jutottam el, cserebe viszont a melysegben levo varosok nagy reszet mar felfedeztem magamnak. Alapvetoen azert inditottam int alapu karaktert mert mint irtam kezdo vagyok ebben a stilusban es kontrollerrel sem vagyok annyira gyakorlott meg (PC-n jatszom bar megvan ps4-re is a game). De most, hogy +9 lett a moonveil es az uchigatana is +18 mar (frostos) igy sokszor megyek be kozelharcba, persze igy is van amit csak nehezen tudok abszolvalni de nem jellemzo. Pl a dupla gargoyle fight a fold alatt ezzel a karakterrel (+mimic) masodikra vaj siman lement ami sok melee karakternek gond, ellenben a fia’s championokkal vert izzadtam mire sikerult. Utana a lich sarkany megint elsore elpusztult. Siman lehet, hogy nem jo strategiat kovetek egy-egy boss harcnal es sajat magamnak nehezitem meg a harcot. Mindenesetre hihetetlen ez a jatek. “Oreg” vagyok mar es keves game tud lekotni, ket harom evente jon ki olyan title ami lekot. Raadasul meg 1x evig mmo-oztam is ami sulyosbito tenyezo es utana a single jatekok nem tudtak mar megszolitani (mar tiszta vagyok egy eve ) de ez a game valami fenomenalis. Tudom a hc souls playereknek nem jon be az OW de en mint masik oldalrol erkezo gamer, szamomra hihetetlen mennyire betalalt igy a jatek. Nekem nagyon bejon, hogy nyilt a vilag es oda megyek ahova akarok benne, zsenialis ezzel a featurerrel a game. A csatakat is gyakorlatilag barhogy megoldhatom ahogy tudom vagy ha tul nehez akkor arrebb megyek es visszaterek kesobb. Az environment art pedig hihetetlen. Sokszor olyan mintha egy Szasz Endre festmeny kelne eletre karoltve a gyonyoru hatter zenekkel. Zsenialis. Biztos sok hibaja van a gamenek ha souls player szemszogbol vizsgaljuk de nekem mint ex-mmo player ezek nem fontosak, nem zavaroak. Vegig olvastam egyebkent azt 3xxx hozzaszolast es sok informaciot meritettem innen, ezert koszonet nektek. Tovabbi jo kalandozast annak, aki meg aktivan jatszik a jatekkal.
[ Szerkesztve ]
For the God Emperor!
-
siposz
aktív tag
Én is a hétvégén értem el Altus Platot, egyelőre 72. szint. Az hogy a játék szép és hangulatos, és nagyon jó felderítgetni az open world-t azt senki se vitatatta. De az open world nekem egyelőre nem hozza a klasszik souls pálytaervezés, csak érjem el a kövi checkpointot érzés.
A storm kastély az igen, de a többi része egyelőre nem.
-
Yodamest
addikt
Az írásod eleje kb mintha én írtam volna sok az egyezés: én is nem rég rebirtholtam és csináltam Moonveil + int varázslós, közelharci karaktert (aztán meglett a Darkmoon GS azt cserélgetem néha a Moonveillel, hogy változatosabb legyen, kb ugyanolyan jók), +9-en van ugyanúgy a fegyó, meg a scepter is, nemrég mentem át én is így kissé megkésve altus plateaura, a föld alatti részek mind ki lettek pucolva.
A felhúzott Moonveil meg úgy ez az egész int alapú build nagy gamechanger lett nálam, (közben a mimic tear is meglett az se rossz). Mióta újraosztottam a pontokat és kialakult ez a felállás, mintha más játékkal játszanék, minden boss vagy 1. de max 2. próbára megvan. Eszméletlen durva lett a karakter, Fia küldetéssori végi ős sárkány (valami Naxxrax) vagy a nagy csápos void boss, bárki azonnal fekszik azóta. Valszeg faithben is meglehet csinálni hasonlót, vannak már kiváló faith fegyóim is, de ez most annyira bejön, meg annyi jó intes fegyver van a játékban, hogy szerintem ez marad már örökké. Blaidd Royal Greatswordje is elég ígéretesnek tűnik. A játék egyértelműen úgy van felépítve, hogy vagy int vagy faith irányba érdemes legyen elmozdulni, az igazi erő ezekben van, pure str, dex már a múlté. (bár korábban rájöttem volna )
-
Yodamest
addikt
Újrahasznosítot bossok téma:
Most vagyok kb a Capitalnál, már találkoztam azért pár régi ismerős bossal a játék elejéről, legutóbb talán a dupla sentinel volt ilyen, meg Godrick. Engem ezek nem tudnak zavarni, sőt azért is akarok erről írni most, mert szerintem ez teljesen tudatos koncepció és nem feltétlen (csak) a lustaságnak tudható be.
Van ennek az egésznek egy olyan vetülete is, hogy segít éreztetni a relatív erőszintbeli változásodat azáltal, hogy egy ilyen korábban már esetleg nehezen legyőzött ellenfelet újra eléd tesz. Amennyiben ugyanazon bossok, minibossok valós másai ezek, nincs hp, sebzés módosító rajtuk, élmény érezni, hogy mennyivel erősebb a karakterem, mennyit fejlődött, mutat egy bejárt utat. Mert szerintem az ellenkezője is káros tud lenni, amikor az történik, hogy a játék csak új és csak egyre erősebb ellenfeleket tesz eléd, ezáltal mindig úgy érzed, mintha egy helyben topognál, soha nincs meg az a "fú na most odaverek" feeling. Szerintem az is el tudja rontani az élményt és kellenek ezek a visszatérő ellenfelek, hogy mutassák, honnan hová jutottál el, szóval látok ebben egy ilyen megfontolást is, peace!
-
Döglött Róka
veterán
"Tudom a hc souls playereknek nem jon be az OW" - hc souls playerek, pffff. DS triologia + Sekiro oda vissza megvolt. A 3 DS játékban úgy össz 1000 órám lehet, jó sok pvp-vel. Bejön az OW. Ha valahol túl nagy pofont kapsz, mész más irányba. Nem kell farmolni a szintet csak mész. Ez egy fasza változtatás ami rengeteget elvesz a játék monotonitásából. Szerintem max a "régenmindenjobbvolt" barmok nyígnak miatta.
És Yodával is egyetértek. Nem elsősorban lustaság a bossismétlés. Elég jó egy "na gyere te szerencsétlen" felkiáltással leverni egy ulcerated tree spiritet harmadjára úgy, hogy először csak néztél, hogy mi a szart csinál.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
-
pandras83
senior tag
Tapasztaltabb játékosoktól szeretném kérdezni, hogy ez a kezdőnek minősülő confessor milyen irányba haladjon a pontjait illetően, ha az alábbi módon szeretném folytatni:
- Maradna a pajzs+kard, nem szeretnék kétkezes fegyót (most no skill van a pajzson, de lehet hogy vissza kellene állni a parry-re... A fegyók közül a boradsword +3-as, de az Uchigatana a vérzés miatt vonzóbb, de még friss az élmény, csak tegnap szaladtam ki vele sikítva a Deathtouched Catacombs-ból. Még az ajtót is sikerült kinyitni a bosshoz, de nem mertem bemenni.
- A megszerzett tűzgömb igét minél erősebbre fejleszteni. Ehhez inkább faith vagy int vagy arcane?
- Lovon maradni minél tovább harcban. (ehhez kell magas dex?). Az endurance mikor fontos?Eddigi kedvenc ashes of war-ok: quickstep, bloody slash (elvesz a hp-mből, de nagyot sebez), determination. 3 dungeon boss leverve, de komolyabb kezdő bossok vagy Margit közelébe se mentem még, Roundtable-t viszont meglátogattam a tűzlabda miatt).
Apropó dungeon boss: a Runebear a barlang mélyén a szűk barlangjában nem kis meló volt, továbbá nem értettem hogy a harc közepén hogyan sebeztem én vagy a summoned medúza pajti hirtelen rajta egy óriásit. A katanával quickstep+dodge+light attack csapkodás ment és közben a medúza köpködte, de a harc hevében nem értettem hogy mi veszi le hirtelen a medve hp csíkjának a negyedét és mitől fekszik magatehetetlenül. Lehet hogy a vérzés sebzés skálázódott vagy fokozódott valamitől? Azt mondják ugye, hogy ha nagy falat egy boss és sokadjára sem tudod hogy hol a hiba akkor érdemes továbbálni, de itt pont azt nem értettem, hogy mitől ment jobban hirtelen.Mindent összefoglalva egy kiegyensúlyozott confessort szeretnék, aki meg tudja védeni magát és sebez is jobb kezes weaponnel de a mágiához is konyít valamelyest.
DS és ER noob vagyok, légyszi eszerint kezeljétek a kérdéseket. :-)
Cyberfuck Patchrunner
-
-
Bad Pritt
nagyúr
válasz pandras83 #3745 üzenetére
Általánosságban: minden eszköznek, amit használsz van egy követelménye és mindegyik scale-el valamelyik attribútumodra. A második képen látod, hogy a broadswordnál 10 dex, 10 str kell ahhoz, hogy effektíven tudd használni és D-D a scaling erre a két attribútumra, ezek a betűk egy szorzót jelentenek tulajdonképp, minél előrébb van az ABC-ben, annál magasabb a szorzó, illetve a csúcs az A felett az S scaling. Az attack power szekcióban látod azt, hogy egy-egy fegyver mennyit sebez önmagában és mennyi sebzés adódik a scalingből, tehát ennél a kardnál 116 az alap sebzés és csak 40 a str és dexből adódó scalingnek köszönhető sebzés.
A varázslatoknál szintén játszik ez a mechanika, viszont van benne egy csavar, mert nem maga a sebzést okozó varázslat scale-el bizonyos attribútumokra, hanem a varázslatokhoz szükséges eszköz: minden incantation típusú varázslathoz kell egy seal(pl. az a finger seal, amit te is használsz) és minden sorcery varázslathoz kell egy staff. Ezekből csomó féle van, a kezdő finger seal egy overall szolid kis cucc, sokáig el lehet vele lenni. Ezeket a sealeket meg staffokat tudod fejleszteni ugyanolyan módszerrel, mint a kardot és így fogsz többet sebezni (vagy nagyobb buffot adni) a varázslatokkal. Minden eszközre igaz, hogy a fejlesztéssel együtt a scaling is egyre jobb lehet.
Incantation típusú varázslatokhoz hagyományosan faith kell, míg sorcery-hez intelligence, szóval ahhoz, hogy a Flame Sling erősebb legyen, a finger sealt kell fejlesztened és faith-re kell majd pontokat raknod.
Ebben a játékban a status effectek többsége (bleed, poison, frost) összefüggésben van az arcane stattal, ami úgy működik, hogy ha a fegyver scale-el arcane-re, akkor az arcane-re rakott pontokkal nem csak az alap sebzést fogod növelni, hanem a status effect is erősebb lesz. Hosszútávon fontos, a játék elején egy confessornál szerintem vannak lényegesebb attribútumok.Lóháton történő harcot nem befolyásolja igazából semmi.
Endurance növeli a staminád mennyiségét és az equip loadot, szóval elég fontos. Stamina ugye mindenhez is kell (a zöld csík), az equip load meg az egyik legfontosabb stat a játékban, ezt az első képed base stats részén látod középtájt, a működése rém egyszerű: adott egy össz load, amit a karaktered elbír (nálad ez 54.5) és van egy load, amit te ráraktál a karakteredre, (43.1) és ebből kalkulálja a játék, hogy melyik equip load kategóriába esel: light, medium, heavy vagy overload asszem az utolsó, de oda senki sem merészkedik Iron Pineapple kivételével.
A lényeg, hogy igyekezz elkerülni a heavy load és felette kategóriát, mert akkor lassabban és rövidebb távolságra gurulsz, illetve kevesebb lesz az invincibilty frame gurulás közben (az a frame mennyiség egy animáció közben, amíg sebezhetetlen vagy, pl. lehet észrevetted már, hogy mondjuk ajtónyitás vagy site of grace aktiválás közben nem tudnak megütni, na ott a teljes animáció minden képkockája iframe).
A számítás egyszerűen működik, a karakter max load mennyiségéhez képest százalékosan figyeli a játék, mennyit pakolsz a karakteredre: 30% alatt light load (rhadt messze gurulsz sok iframe-mel), 70% alatt med load (a játékosok oroszlánrésze ezt célozza meg, nem kell lemondani stílusos páncélokról és fegyverekről) fölött heavy. Jelen esetben 54.5-nek a 70%-a = 38,1, ezt kéne megcélozni szerintem. A képen jelölteknek van súlya, ezekkel kell sakkozni, hogy beférj alá:
Persze maradhatsz heavy load kategóriában, csak nehezebb lesz a játék meg elég más hozzáállást követel, nem ajánlott.A medvénél valszeg a vérzés miatt ment le annyi hp, elég broken mechanika szerint működik a Souls sorozat kezdete óta: egy státusz csík nő minden ütéssel a medvénél, ha az tele lesz, akkor a hp-ja 30%-át veszíti el.
Amit tuti csinálnék a helyedből, hogy felfejlesztem a finger sealt +3-ig, kukáznám a három fegyveremből kettőt, a quick slot itemek közül szinte mindent, mert egy örökkévalóság, mire végigpörgeted őket és van egy gyorsmenü (Xbox kontrollerrel az Y), ahova bármit rakhatsz és négy dolog rögtön elérhető.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
-
Lefty
addikt
Szia,
hasonlo cipöben jarok en is, engem is nagyon beszippantot es en is nagyon sokat maszkaltam, minden füszal möge beneztem item miatt. 92 ora utan jutottam most at a Mountaintops of the Giants reszre es picit elfaradtam mar, bar tovabbra is fantasztikus az atmoszfera es ilyen jatekelmenyt semmilyen jatek nem tud adni.
Ennek ellenere kicsit ugy vagyok vele, hogy irgalmatlan hosszu es talan tul nagy a map, meg innen is egy csomo hatravan (a terkep guide-ot muszaj követnem, mert nem tudtam, hogy milyen sorrendben erdemes haladni regiorol regiora).
Egyelöre nem erzem, hogy en ennek egy NG+ kereteben megint nekiallnek, egyszerüen tul hosszu, kiprobalhatnek majd mas karaktert es mas fegyvert, de nem tudom az meddig kötne le. Most dex/str faith karakterem van, attol függöen, hogy str-faith vagy dex-faith fegyver van nalam - itt megragadnam az alkalmat, hogy megemlitsem a halo scythe fegyvert, ami szerintem nagyon alul ertekelt, keves guide-ban latom, a holy dmg-es special ability nagyon nagyon jo. A blasphemous blade-et többször le kell cserelnem meg mindig erre, mert a holy sokkal több minden ellen jo, mint a fire sebzes, illetve a blasphemous special skillje rohadt lassu szerintem, es a fegyver alaprange se olyan nagy.
Masik amit eszrevettem, hogy en szerintem az elmult 70 oraban nem craftoltam az egvilagon semmit, annyi alapanyagom van, mint az allat, de nem tudom mire kellene, semmire nem volt pluszban szüksegem...[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest