Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz D@ny7 #78445 üzenetére

    Benne az Összefoglalóban, van amikor nem a megrendelés napja számít idézem:

    3. A problémák megoldása a vásárlói védelem keretében
    Hogyan működik?
    Az eBay vásárlói védelmet nyújt a regisztrált tagjainak (eBay Buyer Protection).
    Abban az esetben, ha a rendelt küldemény nem érkezik meg, vagy nem azt kapod, amit rendeltél (nem olyan minőség, eltérés stb.), lehetőséged van egy Case-t (ügy, vita) indítani, itt tudsz kommunikálni az eladóval, a kártérítés vagy refund ügyében. Case-t a legkésőbbi becsült - Estimated Delivery dátumtól vagy a megérkezéstől számított 30 napon belül tudsz nyitni az eBay felületén keresztül ha nem egy országban vagy az eladóval, ha azonos az ország, akkor 7 nap.
    Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.
    Megjegyzés: Az eBay-en megadott küldemény várható érkezési időtartam (Estimated delivery) egy, az eBay programja által becsült statisztikai átlag. Nem az eladó által vállalt garantált szállítási idő.

Új hozzászólás Aktív témák