- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
PROHARDVER!
Üdv a Disney+ Topikjában! Használd az Összefoglalót! Jó filmnézést!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Oledfan
újonc
Sziasztok! A promóciós email-t megkaptam,de ha rákattintok az ajánlat beváltására,csak egy sötét képernyő fogad. Esetleg nincs valakinek ötlete,hogy mi lehet a probléma?
Chrome böngészőt használok.
Köszönöm előre is! -
Oledfan
újonc
Sziasztok!
Tényleg tanácstalan vagyok a felmerült problémámmal kapcsolatban,ezért pár mondataban leirnám ide,hátha van valaki aki tud segíteni.
Már régebben jelentkeztem,a kedvezményes díjra,meg is jött az email,de ha rákattintok az ajánlat beváltása gombra,csak sötét képernyő fogad.
Mivel elsődlegesen Chrome böngészőt használok,ezért első körben megpróbálkoztam az alap dolgokkal,sütik törlése,inkognitó mód,de nem vezetett eredményre.
Ekkor próbálkoztam másik böngészővel,jelesül az Operával,ami ugyanúgy végződött.
Bekapcsoltam az Operában lévő VPN-t,szintén eredménytelenül.
Nekem nem volt a gépen,de kifejezetten emiatt letöltöttem,és feltelepítettem a Firefox-ot,az eredményét gondolom ennek is kitaláljátok.
Ekkor úgy döntöttem nem kínlódok tovább,és előfizetek normál áron,egy hónapra.
Az igazán mellbe vágó dolog az volt,hogy sima regisztrációs gombra kattintva,szintén a fekete képernyő várt.
Következő gonolatom az volt,hogy letöltöm az androidos tabletemre a Disney+ alkalmazást.
Megnyitván az app-ot végeláthatatlan homokórázás kezdődött,amit kb 10 perc után meguntam,és bezártam.
Igazából ekkorra kezdtem kifogyni az ötletekből,de még egy utolsó lehetőség eszembe ötlött,arra gondoltam letöltöm a TV-re az applikációt,hátha az múködni fog.
Store-ból letölt,feltelepít,megnyit,és abban a pillanatban hibaüzenet fogad angol nyelven,és arra kér zárjam be az app-ot,és próbálkozzak késöbb!
Nos itt tartok most,és már tényleg nem tudok mire gondolni,talán még magára az internet szolgáltatóra,de nem tudom mennyire lehet reális,az hogy bizonyos szolgáltatóktól nem lehet a Disney+-ra regisztrálni.
Bocsánat a hosszú panaszáradatért,de ha valakinek lenne valamilyen ötlete,azért,nagyon hálás lennék.
Köszönöm előre is! -
Oledfan
újonc
Szia! Köszönöm szépen az útbaigazítást!
Valóban az IP cím blokkolása okozta a gondot.
UK régióra állítva a helpdesk-et elérhetővé vált a live chat,amin keresztűl kb fél óra várakozás után(22. voltam a sorban),nem egészen 2 perc alatt sikerűlt reseteltetni az IP-t.A promóciós link-el sikeres volt a regisztráció!
Azon gondolat fogalmazódott meg bennem,hogy nekem NAT-olt IP címem van,és nem-e ez okozza az egész problémát?
Ha még sem,akkor végképp nem tudom elképzelni,hogy milyen elgondolás alapján raknak bizonyos IP címeket fekete listára!Mégegyszer nagyon köszönöm,és hálás vagyok a segitségedért!