Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dot

    őstag

    válasz eXodus #4206 üzenetére

    Ha lúd, legyen kövér! Azthiszem erre szokták mondani! :)

    élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!

  • Jag

    senior tag

    válasz eXodus #4206 üzenetére

    Aszongya' nem rossz indulatból, de legyen szar a neted... :C

    Már bocs, hogy belepofázok, de egyszerűen megáll rajtatok az eszem. Ennyire nem lehettek szerelmesek egy netbe...
    Ennyi netbuzit rég láttam egy kupacban. :) Abban is biztos vagyok, ha nálad lenne probléma, te lennél az első, aki fel lenne háborodva...

    Ha olvasnál is nem csak írnál láthatnád, hogy nem 1-2 napról van szó, ráadásul hónapok óta baj van a környéken az egész rendszerrel, beleértve az előző kábeles netjüket.
    Tudod, amikor 2 naponta lesz valami probléma a lakásodba, ami mind a digihez kötődik, (tv, telefon, internet) akkor igazán megérthető, hogy nem épp pozitív a megítélése a cégnek.

    Persze ahol nincs gubanc, onnan könnyű pofázni, hogy mit rinyálsz. Ráadásul neked nem is értem miért fáj, hogy valaki leírja, hogy tele van a töke a szerencsétlenkedéssel. Ilyen is van, bár mennyire is dúl nálad a szerelem.

    Eddig kábel volt a környéken, ami egy rakás hígfos. Végre fény gyúlt az éjszakába, hogy bevezetik a lant, erre mit érzékel a user, hogy az sem megy tökéletesen. Nem lennél kibukva? Dehogynem...

    Szerk.: Nem tetszik ne használd szánalmas beszólásra nincs szükség...

    [ Szerkesztve ]

  • rocket

    nagyúr

    válasz eXodus #4206 üzenetére

    Sirt a fene, csak leirtam a tortenetet, es a hianyossagaikat, visszaolvasol irtam is, hogy tudom nem sok embernek van problemaja a szolgaltatassal, en vagyok az egyik "szerencses".
    Turelmes voltam, es vagyok most is*, torvenyileg 72 orajuk van a problema megoldasara, a problemam annyi volt, hogy azon kivul a hiba letezik senki nem tudott semmit mondani megis meddig varjak amig megoldjak.
    Ajanlom az ÁSZF 11.2-es pontjat, hogy is kene mukodjon a dolog, ehez kepest nagyon tavol allnak a dolgok a valosagban.
    Tudom jol mas szolgaltatoknal is ez megy, es szinten irtam nem a DIGI az egyetlen ceg akinel lehetnek problemak, de az engem nem erdekel, hogy a UPC mennyi ido alatt oldja meg a problemakat, mivel en a DIGI elofizetoje vagyok.

    *Ugytunik korai volt az orom, mert ismet ugyanaz a problema mint volt a tegnapi napot megelozo 13 napban.

    Tegnap este:

    Transferred: 1GiB 1 073 741 824 bytes in 7 minutes 18 seconds (2 393,8 KB/s)

    Ma reggel:

    Transferred: 1GiB 1 073 741 824 bytes in 11 minutes 25 seconds (1 528,8 KB/s)

    A kivansagod valosagga vallt ;)

    (most jutott eszembe, hogy az IE letoltoje beleszamolja a letoltesi sebessegbe azt az idot is amig a TEMP-bol atmasolja oda ahova mentve lett a file, szoval ~ 0.15mb/s-et erdemes hozzaadni ezekhez az ertekekhez.)

    "A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."

Új hozzászólás Aktív témák