Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mikromanus

    veterán

    válasz _ocsisajt #85077 üzenetére

    Hm. Így olvasson az ember fáradt fővel és véreres szemekkel patch notest, meg datamining infót. Akkor még nem teljesen veszett fejsze nyel-e kategória. valamiért az maradt meg bennem, hogy a dam csökkentés itemenként, a sebzésnövelés egyszeri fix értékként volt a leírásban (azaz külön mondatrészben szerepelt a két effekt). Azt' most nézem és igazad lehet. Azt lehet tudni, hogy a hatás egyszeri (összeadjuk az ancient item bónuszok 100-100%-át és az eredménnyel szorzunk), vagy "kamatos kamat" jellegű, azaz minden ancient 100-100%, azaz 3 item esetén alapdam *(1+3)= alapdam*4 vagy alapdam *(1+1)*(1+1)*(1+1) = alap*8? Nem mindegy.

    +area damage kérdés (affix itemeken):. A skill végső damage-nek adott százaléka lesz a területhatás ha beüt (20% esély), vagy a karakterlapon szereplő "alap" sebzéssel számol a területsebzés affixből? valaki tesztelte? Nem mindegy, hogy 1 milla sebzésnél és 100% area damon egymillát kapnak a szomszédok, vagy a skillel növelt irdatlan nagy sebzés lesz szétosztva. A DH impale videó alapján merült fel, mert alapsebzésen az azért sovány lenne. 1000% kettes szet dam, meg az impale 40000% damja "megosztva" viszont elég meggyőző.

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Új hozzászólás Aktív témák