Hirdetés

Aktív témák

  • Vistaboy

    veterán

    Jay Wilson, a Diablo III. fődizájnere felszólalt minap és újfent megemlítette, hogy azok akik kifogásolták a Diablo 3 grafikai stílusát, kevesen vannak, tehát marhára nem számít a véleményük. A nagy többségnek viszont tetszett az új tálalás. Egyébként is az előző részekben tapasztalhattuk, hogy a világ kinézete a helyzet romlásával egyenes arányban sötétült pokoli színpalettába. Jay kiemelte, hogy a Diablo 3. későbbi helyszínei sötétebbek lesznek, mert az elején megpróbáltak napsütötte, idilli állapotot bemutatni. A Diablo 2. Act I. és az Act II. gazdagon zöldellő helyszíneit ugyanilyen kritika érte a megjelenéskor: "Nem követi a Diablo 1. kinézetét."

    Búcsút mondhatunk a slotos inventorynak és az összes potionnek. Életerő gömbök esnek ki a szörnyek testéből, melyeket azonnal magunkba szívunk, illetve ha elfelejtjük begyűjteni őket, eltűnnek a képernyőről. Taktikáznunk kell így majd legyengített szörnyek nagy seregével és csatába csalni őket vagy lefagyasztás spellt alkalmazva körbe sétálhatjuk a hordát a mögöttük lévő életerő gömbök megszerzéséhez. Ezzel a módszerrel a dizájnerek még csökkenthetik is a szörnyek sebzését. Az inventory egyetlen nagy slot lesz, szép nagyméretű ikonokkal, melyeket lényegesen nagyobbra terveznek, mint a WoW-éi.

    Item kovácsolási rendszer megújul, el lehet felejteni a Horadric Cube módit. Multiplayerben gond nélkül bekapcsolódhatunk előrehaladott állapotú kalandokba, mert később visszamehetünk azokat a küldetéseket teljesíteni, amiket már barátainknál kipipált a játék.
    Forrás: Hardwired.

    "A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222

Aktív témák