Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Papaj x

    tag

    válasz #65675776 #128850 üzenetére

    Történelem. Minden történelem könyvben mást írnak. Így erre nem mondok semmit. Ez tapasztalat, s az enyém, nem kőbe vésett, csak napokban is megélem.

    Hellyel közzel igaz az állítás, de amin motorokat ajánlottam, ez nem esik bele. Bele lehet menni ebbe a V12be, de gyanúsan nem az a használat, mint egy 1.5 dci.
    Akkor amit én tapasztaltam.
    Volt egy 93-as e34, nem tudom mi km, de adagolósan vettem meg, mármint adagoló hibásan. Ez azt jelentette, hogy amint bemelegedett, nehezen indult, kb 5. tekerésre indult. Ezen autóba 40. ezer km felett tettem bele, s kb. úgy adtam el, ahogy megvettem, olajcserén kívül. S kerestem rajta.
    2. e34, ez kombi, szintén tds. 1 év alatt 70 ezer km, s trailerrel. Kb. motorján kívül minden újra lett építve, mivel 2 autóból készült. Eladtam 800. ezer ft-ért, mire kifizettem mindenkit, 300 ezer haszon volt. Akkor mennyibe kerül fentartani? Sokba? S mivel 2.5ös horog, bár volt amikor osztrákoknál 2ba kellett felkínlódni a dombon..
    E39 30d. 45 ezer km alatt annyi hibám volt vele, hogy a levélrácsot eltörték, s a devander emiatt vízben állt, mert el volt dugulva a lefolyó. Ezt 440 ezer km-el adtam el.
    E46 30d. Szintén 45 ezer km körül ment, lengőkar cserék, kicsit sok volt, 100 ezer. Motorterét olajcseréig nem nyitottam ki. Szintén 400 ezer fölött ment, gyári lengőkarokkal..
    Bmw E46 20d. Lányka használta, ő szeretett szágudozni. Sok futóműelem, turbó azért már könnyezett. 600ért lett véve, 200km után 300 ráköltésével, szintén árában elkelt, s pár óra alatt.
    BmwF10, 20d. Kollegám használta, 214 ezer kmnél vette, 460nál jelenleg megkapta a fia. Fékcsere, meg termosztát ház repedés, mivel műanyag. 10 ezer a gyári. futóműhöz még sosem nyúlt senki, csak valós a km.
    Jelenleg az előbb említett kollegám egy 30dbe ült, E92. Kicsit súlyos, jelenleg 510 e km felett van. Tudjuk mikor gyártották? Minden gyári benne, az olajon kívül.
    S a lényegi része kimaradt, amit a kollegának is ajánlottam, csak időközben elkelt. 30d, e46, magának szervizelte, újonnan chippel, 440e km, s most már lengőkar csere illett volna benne. Ennyi.

    Tudnék más márkában is említeni, de most a bmwről szólt. S nem tudom megérteni, hogy kinek miért más a tapasztalata.

    Szvsz. Több ismerősömnek is van passatja, nem fiatal, de.
    174 ezer kmel lett véve, s valós. 6os váltó csere, vezérlés, lakatolás, kettőstömegű, porlasztó felújítás, féltengelyek csere, stb. Még 1 milla. S jelenleg 400 ezer körül van benne.
    Másik passat, a szomszéd, bár kis kmekre használja. Turbóból folyik az olaj, csapágyas, lendkerekes, futómű off, ráment már 400 ezer 4 év alatt, s kb bontó.

    Jelzem, nem kőbe vésett, de én ezt tapasztaltam.
    Sőtt. Biztos szar a bmw, nekem mind1, de van 15 ismerősöm, aki autókkal foglalkozik, s abból 15 bmwel jár. Lehet azért, mert értenek hozzá, sőtt, biztos, de miért? Egynek van egy ml trailer miatt, a másiknak egy fiorino napira, de 15ből 15nek bmwje van. Vitatkozzunk, ráérünk, még itthon vagyok. :)

    [ Szerkesztve ]

    "A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott." - “Vezess úgy, mintha loptad volna”

Új hozzászólás Aktív témák