Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • pomorski

    őstag

    válasz zsolti1debre #112685 üzenetére

    Tessék a foxpost-os sztori még1szer:

    Decemberben egy vevő (a nevét nem írom ki, mert nem szükséges sarazni őt, mivel semmit rosszat nem tett, vagy legalábbis nem sok rosszat tett...) megvett tőlem egy csomagot utánvétellel. Kérdeztem tőle, hogy miért ragaszkodik az utánvételhez?! De ő mégiscsak utánvétellel szerette volna intézni a dolgot. Írom neki, hogy oké, de előre kérem a foxpost-os csomagküldés utánvétes árát arra az esetre, ha esetleg időközben meggondolja magát a kedves vevő és mégsem veszi át a csomagot, amit én drága pénzen feladok... Erre ő elutalta nekem a szükséges összeget, ami 980 forint volt. Ezután én elküldtem neki a csomagot utánvéttel. Ő odament az automatához és megpróbálta kifizetni bankkártyával az utánvétes csomagot, ami nem sikerült. Ekkor betelefonált a foxpost-hoz, hogy nem működik jól a rendszer (nem jó a nyitókód, stb.), és távolról kinyitották neki a megfelelő rekeszt az utánvételes díj befizetése nélkül. Ezt nekem a vevőm leírta. Ezen én megdöbbentem. Tehát a foxpost távolról nyitogathatja a rekeszeket, ha valaki betelefonál?! Micsoda??! Beszéltem a foxpost-al telefonon (többször is), ők ezen sztorit a telefonban megerősítették. Közben kiderült, hogy a vevőm rendezte a tartozást a foxpost felé egy banki átutalással. (Erről engem is meggyőzött, miután elkértem tőle az utalásról készült screen-shootot.) Lényeg a lényeg, hogy én, mint korrekt eladó, aki mindenben jól és korrektül járt el, úgy jártam, hogy nem került hozzám a termék utánvételes ára. A vevő kifizetett mindent, a terméket megkapta, elégedetten használja. Én meg futhatok a pénzem után... Telefonálgathatok a foxpost-nak, írhatom a panaszleveleket, nem történik semmi sem.

Új hozzászólás Aktív témák