Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rony949

    őstag

    válasz Brenor #6921 üzenetére

    Habár én nagyja részt tudok szórakozni a játékon, de pár dolog engem is aggaszt ennél a játéknál.

    Az egyik az, hogy a 'B' csapat nagyon félreértette az első rész felfogását. Ők azt hitték, hogy a játékosok a szüntelen szívatásokat élvezték az 1-ben, ami rohadtul nem igaz. Az első részben voltak nehezebb részek, de ezek sosem a szopatásokról szóltak, hanem a fair play-ről. Ha kitanultad a játék ritmusát, akkor igazság szerint nem nagyon érhet nagy meglepetés a játék végéig. A második részben ez nem működik. Próbálnál tanulni a hibáidból, de aztán a játék behoz egy újabb szívatást, majd egy újabbat, majd még egyet.

    Amit már többször leírtam itt, hogy a másik ami nem lenyűgözött le, az a pályadizájn. Nem vártam áll leejtős pályákra, de az első részhez képest ami itt van, az egy röhej. Sosem fogom elfelejteni hogy ebben a világban hol helyezkedik el földrajzilag Iron Keep.

    A lassú tempót nem hoznám fel kifejezetten negatívumnak, ez egy koncepciói döntés. Kérded hogy minek a Lifegem. Hát pont ezért, mert az Estus animáció a játék elején nagyon lassú, plusz kevés is van belőle, tutorial után 2 darab ha jól emlékszem. (Illetve a Lifegem még kikacsintás a Grass healing itemekre a Demon's Souls-ból)

    Pursuer-el sem értek egyet. A Last Giant-Pursuer váltás kb olyan szintű volt mint az első részben az Asylum Demon-Taurus Demon váltás. Én is megszenvedtem egy kicsit a Pursuer-el, de ugyanígy megszenvedtem a Taurus Demon-al is, szóval ez teljesen fair volt. Pursuer-nél ráadásul ha ügyes voltál, 2-3 hitből meg tudtad ölni.

  • Šolaire

    veterán

    válasz Brenor #6921 üzenetére

    A 2. Rész ritmusa teljesen más igaz én már úgy megszoktam hogy észre se veszem, és abban igazad van hogy vannak benne indokolatlannak tűnő szivatások pl blue smelter bossrun. Nekem a 3 dlc ami nagyon adja, és zseniális a pályatervezés is ha jól emlékszem itt már Miyazaki vezényelt. A multi itt sokkal gördülékenyebb mint pl az 1-ben azt nagyon jól megálmodták. Nekem minden hibája ellenére (véleményem szerint árnyéka csak az első résznek) bejön a játék a hangulata beszippant és a története is sokkal személyesebb. Ami még nem tetszik az a botrányos fegyókopás és nem csak katanáknál feltünő, repair powder meg ugye alig van hosszabb részeknél nagyon idegesítő. A nagypapa tempót orvosolhatod pakolj az adaptability-ra gyorsabban iszod majd az estust meg gurulásnál is tovább maradsz sebezhetetlen. A pursuer meg nem olyan vészes szerintem simán melléd üt ha úgy mozogsz. Én a feleződő hp csíkkal se foglalkoztam, sok hibája van a játéknal újrahasznosított bossok amik idegesítőek néha de én szeretem most is ezt nyúzom.

    [ Szerkesztve ]

    “Praise The Sun” \[T]/

  • #45687808

    törölt tag

    válasz Brenor #6921 üzenetére

    Sőt NG+on Vendrick kastélyában, a trónteremben két db. Pursuer is jön. Egyébként ha a mechanikáját nézzük, valóban olyan, mintha a mozgásnál, ami ugyan folyamatos, de lelassították volna az időt. Ami viszont tény, hogy a 2. rész (kiegészítőket beleértve) szerintem a legtartalmasabb. Vannak benne nagyon tapló részek, amelyek közül van pár aminek tényleg, de tényleg semmi értelme (pl. az utolsó kiegészítőben a havas rész végén a 2 db cica. A lelkükből se lehet túl értékes fegyvert összerakni, meg az már konkrétan totál a vége), viszont a hangulatuk eszméletlen jó. Szerintem azért látszik a fejlődés. Persze a Dark Souls 3-ban állt össze tényleg minden, aztán jött a Sekiro ami hozzácsapott egy teljesen más de tökéletes harcrendszert, és valószínűleg a DS, BB és Sekiro mechanikákból fog együttesen megszületni az Elden Ring.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák