- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen SSD-t vegyek?
- ASUS notebook topic
- Home server / házi szerver építése
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- SSD kibeszélő
- Projektor topic
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Elden Ring: Shadow of The Erdtree - Íme a végső gépigény
gp A kiegészítő érkezése már nincs messze, alig egy hetet kell már csak várnunk a DLC-re.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
#45687808
törölt tag
DS2-ben egészen egyértelmű, hogy merre kell kb. menni. Szerintem nem annyira lineáris, mint a 3. rész, de ha mégis eltévednél az ottani ellenfelek ereje jelezni fogja, hogy menj onnan. Én amikor a központi helyen mindenkivel beszéltem (érdemes az összes beszélgetést meghallgatni, még ha baromi sok is van belőle az elején) nagyjából lehetett tudni merre. Pl. az elején 4 felé lehet menni. Ebből egy kapásból el van zárva, a 2. helyre meg nem tudsz menni, mert meglátod miért. Így marad 2. Itt meg az ellenfelek ereje megmutatja, hogy "kedves aszott élőhalott, sürgősen told el innen a képed"