- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- Milyen processzort vegyek?
- Apple notebookok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házimozi belépő szinten
- Bluetooth hangszórók
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
Hirdetés
-
Hamarosan indul a SERUM korai hozzáférése PC-n
gp A belső nézetes túlélőjáték premierje május végétől lesz elérhető.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topikgazda
válasz soundsonic #3342 üzenetére
Nem is várható egyhamar, hiszen általában csak a játék megjelenése előtt szokták kiadni.
Szvsz leghamarabb valamikor októberben fogják nyílvánosságra hozni.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Fitzgerald
veterán
válasz nubreed #3344 üzenetére
Laymen gaming-ék azt mondták júniusban, hogy 2080Ti-vel 1080p-ben RTX on "rock solid" 60fps-ük volt, és ez volt a minimum. Amikor a városban autókáztak, akkor meg teljesen smooth 100 feletti fps-ük volt.
Persze ez nem feltétlenül jelent bármit is a végleges gépigény tekintetében, de azért bizakodásra adhat okot. -
Topikgazda
Kivonat:
-A gunplay esetén hangsúlyozzák, hogy ez nem egy FPS játék RPG elemekkel, hanem egy RPG játék FPS nézetben. A lőfegyvereknél éppen ezért egy csomó változó lehetőséget adtak meg. Nem statikus (állandó) hanem dinamikus érték a visszarúgás (recoil) mértéke, az újratöltés gyorsasága, a fegyverváltás sebessége, stb. Ezen változók függenek a karakter tulajdonságaitól és képességeitől.
-Fontosnak tartották a rombolható környezetet, azt írják, hogy szinte mindenhol láthatóak lesznek a lövésnyomok, a felületnek megfelelően, és a különféle tárgyak különféle képen fognak reagálni arra, ha meglövik. A borosüvegek széttörnek, az ablakok szétrobbannak, ha egy vízcsövet meglősz, akkor pedig víz fog csorogni belőle.
-A fegyverek hatását próbálták a lehető legjobban visszaadni. Ha kis kaliberű lövedékkel lősz fejbe valakit, akkor nem fog hátrarepülni, nem fog a feje szétrobbanni, csak simán átmegy rajta a lövedék. Egy gránátrobbanásnál viszont már leszakadhatnak a végtagok és ilyesmi.
-A fegyverek nem küldetésekért kapott jutalmak lesznek, nem akarnak ilyen mesterkélt megoldásokat. Lehet őket vásárolni, lehet őket összeszedni megölt ellenfelektől, vagy lootolni (erre mi a jó magyar szó? - Cifu) egy banda fegyverraktárjából. A legendás fegyverek már macerásabb esetek, de elhitették, hogy a komolyabb karakterek (Meredith Stouth van megemlítve) ha kellően jó benyomást tesz rájuk a játékos, ajándékozhatnak efféle fegyvereket például.
-Még mindig dolgoznak a játékon, a közelharc kapcsán említette Pawel Kapala, hogy még nem elégedettek a közelharc hatásaival, látványával, és most ő például pont ezt fejleszti.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Az a Corpo path érdekesnek tűnik nekem. A Streetkid túl kézenfekvő, túl sablonos. A Nomad meg kicsit madmax.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
nubreed
veterán
válasz Fitzgerald #3356 üzenetére
Ez jó hír mindenképp. Ha jól tudom, az új 3070 fogja hozni talán a 2080Ti szintjét? Na majd kideról, aug 31-én lesz hivatalos nVidia bemutató.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
cyberkind
félisten
-
Szabi®
addikt
Nem látom ezen a játékon a Cdpr lenyomatát,egyenlőre a "nem hat meg" kategória.
A gunplay sebzés/sebződés elég sterilre sikerült,azon még csiszolhatnak. -
nubreed
veterán
Ez nem értem miért baj. Milyen az a CDPR érzés? Nem lehet egy Witcher féle "lenyomatot" várni egy jövőben játszódó cyberpunk stílusú játéktól. Az új játékon pont olyan lesz a ez a lenyomat, amilyennek lennie kell.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Szabi®
addikt
válasz nubreed #3370 üzenetére
Ezt nem tudom elmagyarázni,annó láttam egy trailert a Witcher 2-ről,elkapott az érzés,hogy ez bizony játék,ezt tolni kell,a 3-nál ez még magasabb reakciót váltott ki.Olyan világokat építettek,ami páratlan volt,szó szerint.
Ezt a játékot meg megláttam, és nem éreztem semmit.Lehet nem az én világom.
Karakter kreaálás ? Mi a búbánatnak ? Hisz elvétve látod csak....De viszont így hogy elvétve látod,már a párbeszédek közt sem lesz akkora beleélés,ehelyett egy sima fps,shoot em up rajzolódik ki......
Mindegy.....megvárom az első gameplay-eket. -
nubreed
veterán
Szerintem nem lesz azzal gond. Pl. a Skyrim is végigtolható csak belső nézetből ha pl azt szeretnéd. A világ meg minden, én, biztos vagyok benne, hogy itt is rendben lesz. Mutatnak dolgokat, de szerintem direkt úgy csinálják ezeket a bemutatókat, hogy közben meg ne igazán mutassanak semmit, nem ma kezdték a szakmát.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
nubreed
veterán
Egyébként a tegnapi path bemutatókban, a Street Kid részben van 1-2 mp. -ig egy olyan jelenet, ami ilyen utcai gyorsulási verseny vagy autóversenynek tűnik. Vajon ez benne is lesz a játékban?
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
eL Geri
őstag
Bennem az a kérdés merült fel, hogy vajon a három kezdeti életútnak három teljesen külön prológja lesz?
Mert akkor el tudnám képzelni, hogy rögtön 3x végigvinnék 3 prológot, külön mentésekben (ha lehet ilyet). Úgyis a kötöttebb prológokat szeretem :) -
[Prolixus]
addikt
Brrr ezek a Samurai számok nagyon generikusak és jellegtelenek az én fülemnek. Remélem lesz rendes OST és nem akarják majd ezt túlzásba vinni meg kulcspillanatokban ezeket a zenéke betolni aláfestőnek.
Viszont mi volt az a Johhny Silverhand-es gameplay jelenet, játszható lesz ő is egy rövid időre?
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nubreed
veterán
válasz [Prolixus] #3376 üzenetére
Nekem is pontosan ez jutott eszembe. Semmi nem fogott meg bennük és egyébként is modert, futurisztikus elektronikus zene sokkal jobban menne egy ilyen játékhoz.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
-
zkxdn
őstag
válasz [Prolixus] #3376 üzenetére
Ha jól tudom a csajszi megemlítette hogy a kövi részben beszélnek majd az OSTről amit ugye a Witcher 3 zeneszerzője kreált
-
Fitzgerald
veterán
válasz nubreed #3361 üzenetére
3070=2080 az eddigi leak-ek szerint, azért gondolom OC-vel ott lesz valahol a 2080Ti sarkában, de majd meglátjuk.
Engem a Big Navi jobban érdekel igazság szerint (2080Ti +10-15%), ha abból lesz referencia hűtős modell 200 alatt, akkor az legalább olyan jó vétel lehet majd, mint az RX 5700 volt.
Azzal már megbékéltem, hogy az AMD-nél mindig van valami dráma az első néhány hónapban, és kell pár hónap mire kikalapálják a drivereket.
Még mindig inkább ez, mint az 50-80%-os felár nvidiánál, csak mert jelenleg monopol helyzetben vannak a csúcskategóriában... -
Fitzgerald
veterán
válasz [Prolixus] #3376 üzenetére
Ja, igazi gatyametál. De ha a játék kontextusában nézzük a dolgot (és való életbeli referenciákból indulunk ki, mely szerint az emberek 90 százalékának rendkívül szar zenei ízlése van ), ez kell ahhoz hogy könnyen lehessen szélesebb közönségekhez eljuttatni egy-egy üzenetet...
-
zkxdn
őstag
Ha valaki nem hallotta volna egy kis ízelítő az OSTből (E3 2019)-- [link]
-
[Prolixus]
addikt
Wow na ez már király viszont! Nem tudom honnan az infó hogy ez tényleg az OST zeneszerző munkája-e, de rmeélem hogy így van.
2020-08-11 13:36:22 (#3383) Fitzgerald
Ilyen téren nekem szerintem a tökátlag ízlésem van, akár bele is eshet abba a 90%-os szarba, Amit én mondok hogy ezekből a Samurai nótákból nem nagyon lenne slágér ha egy valódi banda lenne a jelen korban. Meghallgatod, vállat vonsz mész tovább.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Fitzgerald
veterán
válasz [Prolixus] #3386 üzenetére
Igen, a '80-as évek végét idézi a hangzásuk, de ez valószínűleg szándékos. Akkoriban jelent meg ugye a tabletop játék, azt a hangulatot akarták szerintem kicsit elkapni.
A saját dalaik sokkal modernebb hangzásúak, bár attól még egy tizenkettő egy tucat banda. -
zkxdn
őstag
válasz [Prolixus] #3386 üzenetére
Zeneszerzők:
- Marcin Przyblyowicz (Egy pár teaser tőle: [link] / [link] / [link] / [link] )
- P.T. Adamczyk (Sneak Peak: [link] / [link] )
- Paul Leonard-Morgan (Dredd zeneszerzője ) ( Tőle is 1-2 videó [link] / [link] )PS4 téma zenéje: [link]
Pár zene a trailerekből, néhány feldolgozás illetve megpróbálták a hangokat kivenni a zenékből: [link] / [link] / [link] / [link] / [link] / [link]
Azthiszem hirtelen ennyi
-
Szabi®
addikt
válasz jonnyjoker01 #3380 üzenetére
Azért egy akció fps esetében a gunplay nagyon fontos.Mind a "ballisztika" mind a sebzésmodell.
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
Mert miből gondolod, hogy itt nem lesznek? Kicsit azt érzem ennél a játéknál, hogy sokan beleakarnak kötni a nem látott dolgokba, holott jó ha a játék 5%-át láthattuk eddig.
Jó, tudom, nincs tps nézet, akkor egyből egy agyatlan lövölde az egész, vagy valami egyedien régi és nem innovatív=szar mint a Halo.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Szabi®
addikt
válasz cyberkind #3394 üzenetére
Dehogy .....tévedsz
Én imádom az fps-eket. (Doom,Wolfenstein,Bf-ek stb)
De láttam egy olyan gameplay-t a cyberpunkból ami a fegyvereket mutatta be,fentebb valaki linkelte,reflektáltam is rá,nah az a gunplay nekem nem jött be.
Arra írtam fentebb , hogy túl steril,nincs sebzésmodell ,ballisztika stb......
Oké értem hogy ez nem egy ARMA 3, de ha ilyen ütős dizájnúak a fegyverek,akkor takarítsanak is ,ne csak "puttyogás" legyen.
Meg az a wanted filmszerű "kanyarba lövés"........elég erőltetett.[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
Mihez képest steril, egy Doom-hoz képest az, de az megint más kategória, ez még mindig egy rpg lesz, és én úgy gondolom, hogy nem a gunplay-en lesz a hangsúly, hanem a játék többi aspektusán, de főleg a sztorin. Senki nem a sztori miatt játssza a Doom-ot (csak én), hanem a gameplay miatt, de ez csak egy példa.
Paranormal Cocktivity
-
Topikgazda
Te írtad, hogy akció FPS, ahol fontos a gunplay. Erre írtam, hogy nem az.
Eleve ezt a "gunplay"-ezést nem igazán tudom hova rakni, hiszen ez nem egy lineáris dolog, amit X-el és Y-al le lehet írni. A játékélvezetről szól, ami minden egyes embernél mást jelent. Valaki agyatlan lövöldözést szereti, vagy kergetőzést, gyors rohangálást, azt, hogy egy komplett tárnyi lőszerrel végigsorozhassa a célpontot, ami jó esetben eldől, mint egy krumplis zsák. Egy másik véglet meg azt szereti, ha 300 méterről már számolni kell a széllel, a lövedék esésével és azon kesereg, hogy a hideg fegyver első lövésre ugyanoda hord, mint 60 gyorsan leadott lövés után, amikor már 100°C feletti a cső hőfoka.
Minden játékban egy-egy megfelelő szintet próbálnak belőni. Mivel ez egy RPG, így alapvetően az RPG elemekre építkezik - például ugye láthatóan 4 féle "elemi" sebzés is lesz, mint például hő (tűz) hatások, és minden karakternek lesz egy adott védelmi szintje az adott elemi sebzés ellen. Innen kezdve már nem feltétlenül az a fontos, hogy milyen pontosan tudsz milyen gyorsan adott mennyiségű lövedéket a célpontba pumpálni...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Szabi®
addikt
válasz cyberkind #3396 üzenetére
Miért nem szóltál előbb,hogy a sztori miatt játszod a Doomot ?
Átküldtem volna sms-be.......Viccet félretéve.....
Nekem mondjuk számít a gunplay .Neked lehet más aspektusa fontos, ez ilyen.
Utoljára amit küldtem és fps rpg,az a Skyrim volt.
Azt 4-szer toltam végig,de az ugye más műfaj,meg ott egy heavy axe ,fps nézetben engem a Hexen-re emlékeztetett a dungeonokba.
És az egy régi gamernek eleve egy élmény -
cyberkind
félisten
Az újnak nagyon jó a lore-ja.
Egy rpg-ben nem ez a lényeg, ide írhatnám a The Witcher 1-et, ami ma már megmosolyogtató gameplay (vagy inkább a harc="gunplay" ) téren, olyasmi mint egy beta Mass Effect, de minden más a helyén van, egyszerűen egy rpg-ben nem ez a lényeges, vagy a prioritás, egy Doom-ban vagy bármilyen hasonló fps-ben fontos a gunplay, de itt nem, nem ezért játsszuk ezeket a játékokat, legalábbis azt hiszem.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest