Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ilyen lesz a Metal Slug Tactics
gp A friss gameplay anyag mellé sajnos továbbra sem kaptuk meg, hogy a játék mikor érkezik az ősz folyamán.
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
-
PROHARDVER!
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
CURVE/MASTERCARD AKTUÁLIS ÁRFOLYAM: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
VÁLTOZÁSOK 2024. MÁRCIUS 21-TŐL:
- ettől a naptól minden limit számítása naptári hónap szerint történik
- NINCS hétvégi díj, ha HUF-ra állított kártyával EUR, USD vagy GBP devizában történik vásárlás [link]
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉSEK
Eddig ingyen vettem fel készpénzt a Curve-vel, de most többet vontak le, mint amennyit felvettem. Miért?
2023 novemberétől az ingyenes csomagban megszűnt az ingyenes készpénzfelvétel, minden tranzakcióért 2 százalék (de minimum 2 euró) díjat kell fizetni. Curve X-ben havi 300, Black esetén 500, Metal csomagban 1000 eurónak megfelelő összeget lehet díjmentesen felvenni, efölött 2 euró vagy 2 százalék díjat kell fizetni (amelyik nagyobb). A havi limit naptári hónapra vonatkozik.
-----
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
válasz MrPeekaboo #5863 üzenetére
igen, a mastercard táblázata alapján én is erre számíthatok az új kártyán:
Curve OS Limited 5375903800,5375904099 - Debit MasterCard,DMC,HUN
-
pictigjis
Topikgazda
válasz gzbotii #5864 üzenetére
oké, de ennyire rövid idő alatt két regisztráció? meg sem várta, hogy válaszoljanak érdemben. ha én ülnék a túloldalon, ezt nem nagyon értékelném, de azért persze drukkolok csak hát angol tudás nélkül nehéz lesz kommunikálni is
(nem véletlenül válaszolt neki a robot...)
-
pictigjis
Topikgazda
válasz mr. bryan #5886 üzenetére
erről van egy topik a curve fórumán, valószínűleg olyan listát nézel, amit nem frissítettek. de ha "ukrán" a szám, akkor biztosan nem az
ebben a táblázatban is nézd meg
-
pictigjis
Topikgazda
válasz emeritus #5916 üzenetére
ezen egyebkent gondolkodtam azota. tulajdonkeppen en is tudtam regisztralni a kartyamat a google-ben, pedig az accountom magyar, a kartya bin-je pedig jelenleg uk. megis elfogadta. nem tudom pontosan, hogy az androidosok eppen hogy es mit allitanak at, hogy mukodjon a telefonos fizetes, de ha mondjuk ehhez uk cim kell, akkor ahhoz elvileg ugyanugy parosithato a magyar bin-es kartya, mint ahogy a magyarhoz is be lehetett regisztralni a uk-t. de arra szamitok, hogy ilyen es olyan tapasztalatok egyarant lesznek
egyebkent rohej, hogy nem inditjak el ezt az istenverte szolgaltatast hivatalosan itthon
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz pictigjis #5930 üzenetére
tegnap este megint kipróbáltam, mert a feleségemnél volt egy dupla terhelés (mindkét regisztrált kártyájára rátettek egy tranzakciót), és mondtam, megírom helyette az üzit, hogy az URGENT szóval kezdhessem
tegnap este 7-kor küldtem el, és az első válasz máris megjött: Our Payments team is looking into this and will be in touch as soon as possible.
nyilván sablon, de máskor erre a sablonra is napokat kell várni
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
vilagosan leirtam nekik, hogy magyar bin-es uj kartya kell kizarolag, erre legyartottak a kartyat ujra a jelenlegi szammal... de jo, errol is levelezhetek
-
pictigjis
Topikgazda
válasz gzbotii #5929 üzenetére
egyébként nem csoda, hogy ennyire le van terhelve az ügyfélszolgálat, ha ennyire szellemi fogyatékosként kezelik a problémákat/kéréseket, és emiatt visszatérő levelezések vannak olyan ügyekről, amiket már elsőre el kellett volna intézni, és napok óta le lennének zárva. a support sajnos nagyon gyenge a curve-nél, és úgy általában a fintecheknél
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
na de ok vezettek be, hogy mostantol vannak nemzeti kartyak, azt meg nem irtak le, hogy meglevo regit nem lehet ujra cserelni (miert ne lehetne amugy?) de tenyleg vilagosan benne van a levelezesben, hogy csak magyar kartya kell, csak ez a keres oka, mert amugy semmi baja, nem veszett el
ahogy balinlin is irja, ha esetleg van technikai oka annak, hogy nem lehet szamot cserelni, azt le kellett volna irniuk. azt kertem, most probaljak meg ujra, de ezuttal mar ingyen. ha kiderulne, hogy nem lehet, visszakerem az 5 fontot
-
pictigjis
Topikgazda
válasz pictigjis #5978 üzenetére
szerk: igen. az új eleje 5574 4489. most már egyből látszik az appban, az első próbálkozásra a régi adatok maradtak benne
mindig akkor történik valami, amikor panaszkodom, hogy nem történik semmi
meglátjuk, másodjára sikerül-e magyar BIN-es kártyát kapnom:
I'd like to firstly apologies for whats happened. I've checked our system and can see that the card was issued with the correct preferences - however it doesn't seemed to have followed through.
As your details are still within this ticket, I'm going to reissue your new card under the correct details again and refund the £5 to your Rewards card. I've also raised this issue with my management and we'll be looking into this.
Once again, I'm very sorry for the experience you've had. It's not the experience we want to provide our customers with.
Please let us know if there is anything else we can help you with in the meantime.
Have a great day and keep us posted!
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
elég kalandos lett ez a magyar BIN miatti kártyaigénylésem, most éppen minden eléggé kaotikus :/ tegnap véletlenül az appban megnyomtam a lock card gombot, ahogy nézegettem valamit. apple pay persze rögtön jelez, hogy nem használható a kártya (még a régi UK bines), de semmi gond, visszakapcsolom. innentől végtelen ciklusba került a kártya, 30 másodpercenként jött váltott notification, hogy újra használható/nem használható a kártya. töröltem a walletból, nem volt más megoldás
oké, semmi gond, végül is ott az új kártya száma az appban, hozzáadom azt. nem ment az istennek se, 3-szor sem. kínomban arra is nyomtam egy lock/feloldot, hoppá, utána hozzá tudtam adni az apple wallethez. mentem volna tovább, hozzáadom az icloud profilomhoz is, mert a uk binest korábban nem lehetett. a kártyaszámot elfogadta, de a próbaterhelés mindig declined volt
kezdtem kicsit ideges lenni, hogy mi a franc van már, újra ránéztem a curve appban a card details adatokra, és bakker megváltozott, persze, hogy emiatt lyukra futottam a próbaterhelések során. amikor kiírtam magamnak, volt egy lejárati dátum és egy cvc, mind a kettő megváltozott, szerintem akkor, amikor az új kártya lock/feloldását csináltam kínomban. ebből arra következtetek, hogy az eredeti kérésemnél valóban magyar bin-es kártyaszámot generáltak már, de valami félrecsúszott teljesen. amikor rányomtak újra és visszaadták az 5 fontot, akkor frissülhettek az új kártyaszám lejárati és cvc adatai, de a lock/feloldig az előzőeket mutatta nekem az app
miután ezt a változást kiszúrtam, az apple már elfogadta a kártyát, végre van curve az icloudban
de sajnos nem volt vége: ma reggel kipróbáltam, működik-e, és hát működik, tudtam fizetni apple pay-jel, de erre előjött egy mostanában jellemző kínos konverziós hiba: beléptem, hogy csekkoljam a kártyalimiteket (amióta ez az újraigénylős mizéria tart, minden számláló nullán állt), és nem 1405 huf-nak megfelelő gbp volt ott, amennyit fizettem, hanem úgy kezeli most a rendszer, hogy egy vásárlással 1405 fontot fogyasztottam a napi és minden limitemből. nonszensz bakker
írtam egy üzenetet, hogy ku.va gyorsan nézzék ezt meg, erre ugyanolyan robotválaszt kaptam, mintha tök új, frissen regisztrált ügyfél lennék - a rendszernek ezek szerint az vagyok. hát, ennyi probléma egy szaros kártyacserével, így utólag nem érte meg egyszer biztos rendberaknak mindent, de már megint levelezni kell, macera van, kár
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz pictigjis #6022 üzenetére
...és nem egyszeri a hiba. 400 forintos paypal terhelés a megerősítő kóddal, és máris 1805 fontot jelez a napi költési limit. fasza hiba nagyon, gbp-huf 1:1-ben váltással másfél millió helyett 3750 forint a kártyám napi vásárlási limitje jelenleg :/ és ha megint 4-5 nap kell a válaszig, egy hétig nem tudom használni a kártyát, addig kpfelvétel is kvázi kizárva. fasza!
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #6024 üzenetére
és meghökkentően gyorsan reagáltak rá, nem is készültem ilyen gyors válaszra. a megoldás a card limits módosítása volt, ott már nem GBP-ben, hanem HUF-ban mutatja az értékeket
így legalább már tudom használni a kártyát, bár a limitek, amiket kaptam, az alap limitekkel egyeznek meg, nem azokkal, amiket azonosítás után korábban megkaptam. erről most folytatódik a levelezés, mert azt szeretném visszakapni, ami korábban is volt
nekem ez volt:
£3,750 per single transaction and per day (=1 500 000 HUF)
£20,000 per rolling 30 days (=8 000 000 HUF)
£50,000 per rolling 365 days (=20 000 000 HUF)
£1,000 cash withdrawal per day (=400 000 HUF)
£50,000 per rolling 365 days (=20 000 000 HUF)és ezt állították be helyette, ami azért nagyon nem ugyanaz:
740 000 HUF per single transaction and per day
1 850 000 HUF per rolling 30 days
74 000 HUF cash withdrawal per day
7 400 000 HUF per rolling 365 daysúgy tippelem, hogy uk bin-es kártya magyarra módosítása automatikusan hozhatja ezt a hibát
azoktól kérdezem, akik már eleve magyar kártyát kaptak: a limitek nektek eleve HUF-ban voltak meghatározva az appban?
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Andreas2 #6034 üzenetére
koszi. a 185 ezer eleg kevesnek tunik, ehhez kepest valoban emeltet kaptam azonositott userkent. atm-bol viszont ugyanazt, mint egy uj user. erdekes
ez alapjan a felesegem kartyajat valoszinuleg nem csereltetjuk magyarra, o meg nem kapott keretemelest, nem volt azonositas, egy uj kartyaval az o limitje is leeshetne erre az alacsonyabb szintre
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #6036 üzenetére
volt értelme írni, de kiderült, hogy alapvetően már nem emelnek olyan szívesen limitet. mivel régi user vagyok, azért belenyúltak a limit fülbe még egyszer:
We have recently removed that limit option from our available limits.
However, I can see that you have an extensive spending history with us and had previously been on higher limits.
I have increased your limits to:
1 665 000 HUF per single transaction and per day
7 400 000 HUF per rolling 30 days
37 000 000 HUF per rolling 365 days185 000 HUF cash withdrawal per day
1 850 000 HUF cash withdrawal per rolling 30 days
9 250 000 HUF cash withdrawal per rolling 365 daysa 185e mondjuk kevesebb, mint a fele a korábbinak, de a kp-felvételi szokásaim alapján elég lesz. a magasabb limit azért jó, "ha mégis szükség lenne rá". de így már jó lesz azért
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #6041 üzenetére
igen, az cserébe sokkal magasabb a korábbinál, soha nem fogok a közelébe se kerülni
lehet, tudatosan próbálják kicsit visszanyesni az atm-használatot az alacsonyabb limitekkel, amit valahol megértek. valójában 50e-nél nagyobb összeget még sose vettem fel a curve mögé tett betéti kártyával (hitelkártyáról 9-19e huf-okat szoktunk, ha nagyon kell éppen), de mivel itt a városban nincs is atm-je a bankunknak, azért megnyugtató volt a tudat, hogy ha valamiért mégis kéne sok készpénz, megoldható a dolog. mostantól egy kicsit kevesebbel tudok számolni "vészhelyzet" esetére, de elég lesz
és ezt most nagyon gyorsan megcsinálták, szavam sem lehet
-
pictigjis
Topikgazda
válasz kmarci25 #6044 üzenetére
lehet, nem is ártana
ebben a szálban volt már: matthew, freya, liam k, will h, jen és kandice
azért vicces mennyiségű hibát hozott ez az egyszerűnek tűnő kártyacsere. de amíg megjavítják, egy szót sem szólhatok. végül is ingyen van, és nekünk azért pénzt is hoz ez a szolgáltatás a back in time-mal
-
pictigjis
Topikgazda
válasz pictigjis #6043 üzenetére
ehhez most kellett majd' három nap, és nem jutottunk előrébb, ilyen problémákon sose segít a reinstall. várok tovább...
Please could you try deleting and reinstalling your app?
Let us know how you get on, and if the problem continues we'll escalate this to our engineering team.
-
pictigjis
Topikgazda
-
pictigjis
Topikgazda
ez a kártyacsere egyre inkább tűnik rossz ötletnek egy korábbi hozzászólásomban utaltam rá, hogy az üzenetemre kapott robotválasz alapján az accountom visszaeshetett egy abszolút kezdő szintre, és ennek most itt az újabb jele. fizetem a számlákat, erre hopp, egyszer csak nem működik a kártya, mert blokkolták. SENKI NE AKARJON MAGYAR BIN-ES KÁRTYÁRA CSERÉLNI, több a hátránya, mint az előnye (jelenleg)
Our risk engine has detected some unusual activity on your account and I’m looking to confirm your recent transactions are genuine.Please can you review your recent spend (and declines) and if there are any transactions you do not recognise please inform us as soon as possible.
Please be aware that your account remains blocked until we hear from you.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz Oliverda #6093 üzenetére
legalább küldtek egy levelet. de amúgy az appban ennek semmi nyoma, hogy blokkolják az accountodat, sehol, semmilyen menüpont nem tájékoztat róla. így azt sem tudom, a válasz után feloldották-e már. nyilván az volt a risk engine baja, hogy az icsekkből több számlát fizettem egymás után. ez így volt az előző hónapban, és előtte is, és így tovább, mégis csak a kártyacsere után fogja meg a rohadt algoritmus
az automata rendszerek a kártyacsere után szinte biztosan újként kezelik az ősrégi accountomat, és jönnek az ilyen szánalmas problémák. ez most elég nagy csalódás a curve-vel kapcsolatban, hogy ezt a rohadt egyszerűnek tűnő dolgot ennyire elba..ták
aki eleve magyar bin-es kártyát kapott, lécci nézze már meg egy 5000 huf-nál nagyobb tranzakciónál, hogy tudja-e használni a back in time-ot, és ha igen, az is érdekelne, mi van odaírva. egy screenshotnak is nagyon örülnék!
-
pictigjis
Topikgazda
válasz K Norbi #6101 üzenetére
köszi, de ugye tudod, hogy az icsekk a díjnet appja?
a "probléma" nyilván az volt, hogy fizettem sorra a számlákat, és gyanús lett a rendszernek az azonos elfogadóhelyen történő, több egymás utáni vásárlás
de ha nem nullázódott volna az account historym, a risk engine "tudhatta volna", hogy ez szokásos használatnak minősül, de most ezt a fajta historyt fel kell építenem újra. az is lehet, hogy ez a history kártyaszámra épül, az előzőt meg végül is lecseréltem, annak így viszlát, ez az új kártya meg tiszta lappal indult
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
-
-
pictigjis
Topikgazda
attol tartok, hogy a magyar bin-es kartyakkal nem mostanaban fog mukodni a go back in time :/ most x ideig hasznalhatom a felesegem kartyajat, nagyon megbantam a kartyacseret...
I’ve raised the issue with our team but it will probably take some time to investigate and resolve. I’ll let you know as soon as I have an update but I can’t confirm a timeframe for anything right now.
-
pictigjis
Topikgazda
válasz besaints #6136 üzenetére
őszintén megmondom, hogy erre tök feleslegesen vársz választ. a google pay hivatalosan nem támogatott itthon, ennyit tudnak mondani. hogy másoknak esetleg miért sikerült, az igazából nem rájuk tartozik. a labda alapvetően a google térfelén pattog, a korábbi ügyeskedések is csak kiskapuk voltak
mellesleg ennél sokkal egyszerűbbnek tűnő, a biztosan a saját rendszerükön belüli problémákat sem tudnak gyorsan kijavítani, szóval ezt próbáld meg lélekben elengedni
vagy vegyél egy régi iphone se-t gombokért, azzal már megy az apple pay, és gond nélkül fogod tudni használni a kártyát
[ Szerkesztve ]
-
pictigjis
Topikgazda
válasz emeritus #6139 üzenetére
tök komolyan kérdezem, hogyan oldjon meg a curve egy olyan problémát, ami abból fakad, hogy egy olyan szolgáltatás, amihez köze nincs, nem támogatja magyarországot? én meg baromira nem értek egyet azzal, hogy ilyenekkel fárassza bárki az egyébként is harmatgyenge supportot, így azoknak sem jut segítség, akiknek problémáját lehetne orvosolni
-
pictigjis
Topikgazda
úgy tűnik, mindent jól csináltál. nekem a curve árfolyama megfejthetetlen talány. egyszer jó, máskor baromi rossz, ezek szerint hol így, hol úgy viselkedik. nekem USD-vel volt rossz tapasztalatom kb. másfél éve, vagy 5 forinttal szarabbul váltott, mint kellett volna, de a support megmagyarázta, hogy nem történt semmi hiba, akkor annyi volt az annyi és kész
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- ASRock Challenger D RX 6600 8GB - garancia 2024 november - eladó!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E756 - i5-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" HD I HDMI I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude 7300Touch - i5-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD Touch I I Cam I W11 I Gari!
- Bomba Ár! HP ProBook 650 G1 - i5-4GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E548 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Újszerű San Martin Pepsi Férfi Karóra
- Vention pamut fonott Cat.8 SFTP patch kábel 3m fekete
- 10.GEN GAMER PC /B460-STEEL-I5 10400F +VÍZ - 1TB NVME + 4TB HDD - 16GB RGB - RX 6600-8GB DDR6 + RGB!
- GARANCIA+ SZÁMLÁS! Ipad Air 2022 M1 64GB Asztroszürke + Apple pencil 2, SPIGEN tok, PAPERLIKE fólia
- Huawei AX3 WiFi6 router eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen