- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi, és Hifi kábelezés!
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- SSD kibeszélő
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autóhifi
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Milyen TV-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
syab19
tag
Üdv Mindenkinek!
Egy IP1000es nyomtatóm van ami a következő hibaüzit dobja:
5 sárga villogás, ami azt jelenti, hogy nincs benne nyomtatófej.
De benne van...
És nem tudok vele sehogy nyomtatni.
Valakinek ötlete?Előre is köszönöm! üdv. Szabi
-
syab19
tag
válasz mr_ricsi #220 üzenetére
Nekem nem az elhasználódott tintatartályom telt meg.
De megpróbáltam amit írtak és nem változott semmi.Amikor nyomtatni akarok akkor kiírja, hogy nincs fej a nyomtatóban, vagy nem megfelelő és nem enged tovább.
Próbáltam már a fejet megmozgattam, kivettem visszaraktam, de semmi.Azért köszönöm a választ.
üdv. Szabi
-
syab19
tag
válasz mr_ricsi #240 üzenetére
Nem ír kis semmi ilyesmit.
Természetesen usb port kiválasztva, Ip1000 gomb megnyomva és device id-nél kiírja a nyomtató adatait.
A test pattern nyomtatása helyett villog a sárga jelzés 5x, és nem nyomtat semmit.
Miután a nyomtatót kikapcsolom, akkor jelzi a program, hogy sikertelen volt a nyomtatás.És nagyon köszönöm segítséged!
-
syab19
tag
válasz mr_ricsi #247 üzenetére
Jelenlegi helyzet:
Sajnos, a leírtakkal próbálkozom, de nem sikerül megszüntetni a hibaüzenetet.
Amikor test patternt akarok nyomtatni akkor 5öt villog és kész.
Csak akkor tudok a programból kilépni, ha kikapcsolom a nyomtatót.
Egyébként semmi nem történik.Annyi kérdésem lenne csak, hogy amikor bezárom az ajtót és elengedem a power gombot akkor a nyomtatóm kikapcsol. Így utána be kell kapcsolnom.
Ezzel is belépek a service módba, vagy csak akkor ha bekapcsolva marad? -
syab19
tag
Felfedeztem valamit. Amennyiben 1xre nyomom és tartom nyomva a power és a resume gombot akkor a nyomtató bekapcsolva marad.
Procedúra ua. mint a leírtak. (ajtó nyit, power nyom(+res.), kábel vissza, gombok elenged)
És ilyenkor a general tool másik usb portot ad meg a nyomtatónak.
Ilyenkor elküldve az eeprom clear parancsot írja ki az aed false-ot.És a parancs elküldése után kikapcsol.
Miután bekapcsolom a progi visszateszi az eredeti usb-re és ua.-t az eeprom kiolvasási értéket kapom.[ Szerkesztve ]
-
syab19
tag
Sajnos nem jutottam előrébb.
A nyomtató minden esetben bekapcsolás után folyamatos zölddel jelzi, hogy készenáll, viszont amint ráküldök bárhonnan (normálban vagy tool-ból) nyomtatnivalót, rögtön keresi a fejet és sárgán villog 5 ször.
Nem tudom, hogy miért nem tűnik el a jelzés és legalább próbálkozna a nyomtatással.
A fej benne van rendesen.
Egyszerűen nem értem