Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • H14

    csendes tag

    zseniális ez a 160gigás frissítés.... wifin kapom le, mert nincs lehetőségem most más megoldásra, a szokásos90-100mbps helyett 15-20szal.... mindezt úgy, H eszem gallyába sincs ezt a szart megvenni, akciósan ötezerért, se.... nade legalább így pötyögök pár mondatot!

    nem vagyok ősCodos, jelentsen ez bármit is! abszolút pozitívan álltam ehhez a részhez, sokan mondtátok, mennyire jók a pályák, és milyen filinges volt anno multizni!

    a két napos próbán ígyhát toltam! pontelégisvoltbelőle! objektív leszek: az engine adott+ mw2019es és MW2(jelenlegi) mozgás vegyítve+ Vanguardos scopeokkal+ a hangok ColdWarosak, csakhogy erre is mondjak valamit! a pályák ugyebár adottak, csak kicsit át kell "skinezni"! ezért 70 euró? na ne vicceljünk! egy hét programozói munka, és akkor már sokat mondtam...

    mondom tovább: a Rust-ot ismertem, sose kedveltem,amiért nem skippeltem el, hanem játszottam vele, az az, H kb még pont okés méretileg 6vs6 multira! az ennél nagyobb pályák alkalmatlanok multizni, elveszik a lényeg, a pörgés, az interakciószám! és igazából már a Rust is nagy...
    A Highrise sem ismeretlen, WZ maprészlet, fos hely AlMazrahban, szóval nem igazán értettem sose a hypeját! túl nagy, 6vs6 ra!!!
    Estate: röhej....... kb 10 KCból egyetlen egyszer lett megfelelő dögcédulaszámmal vége, amúgy mindig idő...10vs10re is nagy! szóra sem érdemes, minden idők egyik legtrébb mapja, pedig a mostani mw2-n készült pár ilyen méretű csodamap ( a nevükre sem emlékszem)!
    maradt a Favela, és a Skidrow! mindkettő túl nagy, de legalább a Favelának megvan a hangulata, ez az egy dolog tetszett! elég gyengus ez így!
    ha mellécsapom, H ismerem a Scrapyyardot, a Quarryt, a Terminalt vagy multiból, vagy WZ maprészként, a pályák fele még nem ősCodosként sem új! írtátok, H nektek nosztalgiafaktor, nekünk meg az újdonság lehet vonzó! hát nem új, még nekem se! ezért 70 eurót???? na tényleg ne vicceljünk!
    szeretek multizni is, de eddig is a WZ miatt vettem meg a részeket, ugyanis ott két alapvető dolgot megkap az ember ( sok más mellett)amit multiban nem: az életnek van tétje + a változatosság! soha egyetlen egyszer sem volt olyan érzésem játék közben, H jajj ne, meghalok! respawn, és ennyi... nincs gáz, ami elől loholsz, miközben huntolják asegged! nincs menekülés még 10 mpig, amíg legalább egy csapattárs visszajön, miközben négyen kergetnek, H wipeoljanak, és sorolhatnám! és ez objektív tény, nem pedig az, h én mit élvezek, vagy mit szeretek!
    A változatosság pedig azt jelenti, H nem elcseszett multi mapméretnél, szóval normális 6vs6 ra alkalmas pályában kb 4 óra tiszta játékidő van! ezalatt megismered a pályát, meglesznek a lősávok meg úgy kb minden, és picike túlzással az összes létező szituációban voltál már! egyszerűen nincs több egy pályában, csak úgy, ha mindenféle hülye cselendzs meg kamo meg fegyverhúzás miatt tolod! unalmas, még a jól sikerült pályákon is! A multi úgy lehetne működőképes, ha hetente kapnánk X új pályát! a jelenlegi kamocseledzs ad ugyan több játékidőt, de legalább annyit elvesz az amúgy is egysikú játékból! garantáltan lesz így mindenkörben két három hasalós hülye, vagy longshotozós, aki letojja, H mi az adott játékkör célja!

    én azt gondolom, H a multi haldoklásának egyik utolsó lépését látjuk ezzel a résszel, pofátlanul! 70 euróért pár mapot, meg összegyúrt korábbi Codrészes megoldásokat! nem mondom, hogy úgy szenvedtem, mint a ColdWar alatt ( amit sajnos meg is vettem, a Vanguard kimaradt, mert nem vagyok madár! ahogy most sem), de semmi extra, pedig nagyon vártam, dicsértétek, szóval nem a hozzáállásommal volt baj!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák