- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Házimozi haladó szinten
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ZIDOO médialejátszók
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #62046 üzenetére
Akkora pont mint egy 3-as BMW sőt kicsit szélesebb is. Kevesebb mozgó alkatrész van az tény, de ha valami elromlik (és azért el szokott ott is) akkor szopsz, mert minden horror áron van egy BMW-hez képest is.
Ez a csapágy szerintem meg nem BMW függő hanem, hogy mennyit ütik vágják az autót. Volt egy Honda Intera Type R-em, ilyen utcai versenyautó, még egy ideig megvolt a BMW-vel együtt. Ha azzal átmentem egy közepes gödrön akkor kb. leszakadt a veséd olyat ütött. Ha átmentem a BMW-vel az meg csak egy kis puffanás. Na most ne legyen senkinek se kétsége, hogy a veseszaggató ütést mindkét csapágy megkapja csak épp a BMW esetén a futómű többi része szépen elnyeli. Az első autónál szépen kerüld a közepes kátyúkat, a másiknál meg átmész mert meg se érzed. Te nem, de a csapágy igen. Ez simán lehet az oka annak, hogy miért kell többet cserélni egy prémium autó futóművében elemet mint mondjuk valami egyszerű veserázós autóban.
Ezért, ha lehet akkor nem szoktam ráengedni a kerekekre még az sima gödröcskéket a BMW-nél sem. -
Shadowbull
addikt
válasz chess001 #62046 üzenetére
Csak akkor vegyel Teslat ha van szerviz a kozelben, sanszos hogy sokat fogod latogatni. A Tesla hires arrol hogy notoriusan mindent alulmeretez, igy aztan rengeteg garancialis problemajuk van, minden teren. Nyilvan ha lelkesit a Tesla-feeling akkor vegyel olyat, akkor gyakorlatilag minden hulyeseget es primitiv hibajat megbocsatja az egyszeri rajongo, mert a szent Tesla csinalta, ha ha szar is akkor is jo.
Amugy meg csak fogni fogod a fejed, plane ha ott tartasz hogy a BMW az szar.Es akkor nem is vettem figyelembe hogy mennyi penzt kernek erte.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.