- Melyik tápegységet vegyem?
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mini-ITX
- Milyen TV-t vegyek?
- RAID
- Milyen egeret válasszak?
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
Hirdetés
-
Végre megjelenési dátumot kapott a Zenless Zone Zero
gp A teljes változat PC-re, PlayStation-re, Androidra és iOS rendszerekre lesz elérhető ingyen.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2832 üzenetére
Nem, a 3-as a legszebb. Főleg coupe -ban,
A rugalmasság azt jelenti, hogy milyen ütemben tudsz kigyorsítani. A kanyarban való viselkedés meg annyi, hogy mennyire gyorsan tudsz a kanyarba bemenni az autoval, és mekkora kanyarsebességet tudsz vele elérni.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #2834 üzenetére
Kinek a pap, kinek a papné. Bár, én is úgy vagyok vele, hogy az 1 -es BMW mellett az M6 az egyetlen olyan BMW, ami nekem nem nyerte el a tetszésemet.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem, az egész 6 -os forma nem tetszik, csak itt nagyon rákattantak az M6 -ra, azért hoztam azt fel.
Mennyit eszik a géped? 30l/100? Emléxem az E39 M5 80km -es távon evett nálam 24l/100 -at, pedig ott csak 8 henger van.Én a 424le -vel tudnék mit kezdeni, nem kellene félteni. Vennék valami használt gumigarnitúrát, azt nyomulnék ki vele az Euro ringre.
De közúton is ki lehet használni, normális keretek között.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, akkor egy kérdés, mert nem tudom. A CSi és a Ci között mi a különbség?
Gondolom a motor az bombabiztos, sokan az elektronikára panaszkodnak. Van olyan aki elmállott kábelekről beszél, meg ilyen szörnyűségek.
Bakkk, 3 ilyen benzinfalót fent tartani, nem semmi. Mi meg itt nevetséges módon max. 10 literekkel dobálózunk. A CSi -nek gyönyörű a hangja. Volt egy hasonló Soltvadkerten, ismerősömé. Beleremegtem a gyönyörbe amikor túráztatta, és a 12 henger a kipufogóval együtt elkezdett énekelni.Az automata az ennél 4 sebességes? Mert mintha úgy emlékeznék 1 -esbe 100, 2 -esbe meg 150 fölött megy, asszem.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2866 üzenetére
V12, 5576cm3, ohc motorvezérlés, 380Le@5300Rpm, 550NM/4000Rpm, 1900kg
Ezek ugye hengerenként 2db szeleppel voltak ellátva?
Nem tom, én utálom az automatát, de manuál 6 az nagyon jól hangzik.Nem titkolom, egyszer szívesen megnézném a CSi -t, kiráz a hideg ha belegondolok.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2927 üzenetére
Nem drága az.[link] Szerintem ilyen van benne. Haver az E39 -be vett valami utángyártottat, de alig világít. Nem is értem mi lehet a baj, szabályosan féltem éjszaka.
A külön AE meg kb. 15k, azok csak karikák. Én pl. olyannal oldottam meg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
E39 528i nem érdekel valakit?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #2961 üzenetére
Hát, nem tom... Nincs igazad. Ha megnézed, év végén a legtöbb kitüntetett motor a BMW fejlesztése. A Merci ilyen téren sehol nincs.
És tévhitben élsz, mert a Merci már 1/4 -annyira se jó, mint 20 éve.
Nem tom volt-e/van -e mercid, de ha lenne nem így beszélnél róla. A luxuskategóriában az S Klasse már 1995 óta szart se ér a mai napig. Csak a baj van vele, és hatalmasak a szervizköltségek.A volt Reinhold -os vezérigazgatónak ilyene volt, de 1 év alatt eladta, mert 8.000.000Ft volt a szervizköltsége. Azóta egy 760IL -el járkál, és elégedett. De ha olvasol ilyen fórumokat, mindegyik tulaj panaszkodik. Ugyan ez vonatkozik az E osztályra is, a régire és az újra is egyaránt. Csak a baj van velük, és semmivel nem jobbak mint az 5 -ös BMW vagy az Audi A6. Pl. ebben a kategóriában az Audit mondják a legjobbank.
A Merci egyedül a C klasse -val ütőképes, de abban is a legújabbal. Ez se tartott sokáig, mert az új 3 -as BMW jobb, és ez az eladásokban is megmutatkozik.
Szal én nem állítanám, hogy a Merci jobb, ez csak a régmúltból fentmaradt tévhit.Apa munkatársának az E320CDI -je majdnem már kuka, pedig 10.000.000 fölött vette használtan. Kelett cserélni az auto váltot, a motort egyszer, a turbot kétszer. És még piszok sok elektronikus gondja volt, ESP hibáktól elkezdve ABS hiány stb...
Szal a szavaidból hiányzik a realitás...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #2948 üzenetére
És szerintem egy régebbi Fullos auto jobb, ami erősebb is, mint egy új gyík motorral és nulla extrával. Kéne a ráknak olyan... Csak azért, hogy elmondhassam, hogy az enyém 4 évvel újabb ám... Na, ezért nem.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #2985 üzenetére
Nem, nem újonnan vette. Nem volt már garis.
Pl. a légrugók 25.000km -enként beszartak, darabja 300.000 Ft volt.
Az auto válto kétszer mondta be az unalmast, több mint 2 milla a válto bele.Plussz az elektronikai gondok, kijelzőhibák stb...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
[1] [2]Hol van itt a Merci motor? Szerintem sehol... Na, ezért akar mindenki a BMW -től motort venni. ,
De most kiadták a duplaturbos dieselt, a 323D -t, ott is BMW uralom lesz motor téren, mert nagyon jól sikerült. És már jó lenne egy normális 2.0 turbo is, vagy duplaturbo.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz (Kolombusz) #2990 üzenetére
Linkelgetheted nyugodtan. Ez nem az én véleményem, itt most konkrétan a motorokról volt szó. Abban a BMW jelenleg verhetetlen.
Igen, magától elindullú stb... 2 hónap után az is elromlik... Azt hopp 1 milla.
Amúgy ilyet a BMW és a Lexus is csinál, az Audiban nem vagyok biztos, de szerintem az sincs lemaradva.
És ettől még a Mercivel csak a gond van... Itt Pakson vett a csávó 1 új S mercit, fullos 320CDI. Garanciába cserélni kellett az autot, mert nem tudták megoldani az elektronikai hibáit.Szerintem ez a legnagyobb égés ilyen márkánál. De látom, nem volt még Mercid, csak a katalógust nézegeted. Igen, biztos vannak hajat hullajtó extrák, de az a szart se érdekli, ha mindent egybevéve szar az auto.
És a jelentős bevételek nem a felső osztályból jönnek, hanem a közép felső és a közép alsóból ezeknél a gyártóknál. És ott a BMW magasan vezeti a piacot. Utánna jön az Audi. A Mercit elég sok márka megelőzi, nem véletlenül.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
E-Maxx: Őszinte legyek? Az E60 -asok nekem se tetszenek belülről. Én is az e39 -be szerettem bele, és most az új 3 -as nagyon tetszik.
Totalcar népitéletben lehet olvasgatni S Klasse -ról olyan dolgokat, hogy az ember haja égnek áll.Na, egy időben rám tört a Volvo mánia. Én a T5 -öt néztem ki. Havernak van egy 2.4T -je, de manuál. És az ő autoja sokkal lassabb mint az én 28 -asom, ami számomra teljesen érthetetlen volt, mivel erősebb az a moci. Aztán autopályán találkoztam egy S80 T5 -el, azt is otthagytam. Ekkor döntöttem el, hogy nem kell Volvo. Nem értem a dolgot, de más volvo tulajoktól is hallottam ilyet, hogy nem elégedettek a motor teljesítményével.
Te erről hogy vélekedsz?De ha lenne rá lehetőségem, vennék egy E60 535i -t, és életem végéig boldog lennék vele.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Akkor én meg se szólalok. Nekem most 9.0L/100.
3000km -ből sajna legalább 500km -et Bp. -n tettem meg csúcsban. A többi főleg autopálya, tempomattal 150 -160 átlagban.
Az új Skodások nagyon szoktak ugrálni, főleg a Superb és az Octaviasok. Az elmúlt héten 5 ilyet kellett helyreraknom.Ma meg egy Suzuki Alto akart velem gyorsulni az egyetem rakparton.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #3031 üzenetére
Tiszta szakaszon 160, parkolók és felüljárók előtt meg 150. Így pont van annyi időm, hogy 140 -re lassítsak, ahol még nem büntetnek. Meg amúgy is, minek 130 -al menni, mikor még 140 -nél se büntetnek?
Jah, amúgy ezek a dieselek nagy királyok, de én se hiszem hogy ilyen igénybevétel mellett megchippelve sokáig bírják.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Élettartamban rosszabb a diesel, és a fenntartási költségei is magasabbak. Annyi, hogy fogyiban jobb, de ez mit sem fog érni, mikor majd a benzin és a diesel között lesz 40Ft különbség a benya javára. Menettulajdonságokban meg a benzinest nem tuja überelni semmi.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Persze, meg havi 100.000 fenntartási költséggel. Az hogy 8 alatt van 100 -on azt kétlem, mert a napokban porig aláztam egy ilyet.
Ha diesel akkor csak 3000 biturbo. De mivel arra lenne pénzem, így már a 3000 biturbo benzinben. Azzal soha nem lesz gondod, nem véletlenül lett az év motorja.MADV12: Te azért más kategória vagy. Neked az se lenne szégyen ha azt írnád, hogy 24l az átlagom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
NewL!!! Tudatom, hogy nekem 204 pacim van, és a vegyesem 8,5 jelenleg, pedig az elmúlt héten is inkább Bp. -n jártam. És pályán is mint írtam 150- 160 -al járkálok.
És mivel utánnaszámoltam, így kijelenthetem, nem csal a computer.
Ezzel meg is dőlt az elméleted.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Odarak egy 20 milkás Japánt. Egyedül a Lexus az ami versenyképes, de az se a BMW, hanem a Mercedes fő riválisa. BMW -t azt sehol nem kacagják ki, mindenhol megnézik, főleg egy 20 millás darabot.
Megint kezdesz besokallni egy kicsit, nem gondolod?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Na, ezt mondom. Te Opeleket reggelizel, Merciket uzsonnázol, ebédre jöhet pár Audi, uzsira pár családon belüli(bár a BMW -sek tudják mit tud a tiéd, ép eszű nem kötne beléd ), vacsira meg jöhet a maradék japcsi szarok.
Ja, hát ebben van igazság. Főleg a régebbi modellekre volt ez jellemző. Nekem az új GS és IS nagyon bejön, főleg a 450H.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
105 lityis a tankja? Atya úr isten. Persze, rálépsz a gázra, és rajta is maradsz. Számomra nem lenne előnyös egy ilyen auto, mert nem bírnám ki hogy ne nyomjam ki a szemét. Áh, mit lehetne vele menni, csak belegondolok...
Asszem egy 22 éves fiunak nem is való még ekkora auto, mert nem tudná normálisan használni.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
De a skyline és az evo se az a kényelmes verda. Volt szerencsém mindegyikhez, EVOVIII -at még vezettem is. Nagyon primitív autok, de a motort nézve jók. Ezek arra valók, hogy feltépd az aszfaltot.
Skyline a tuningosok álma, mert könnyen ki lehet az 1000 lovat is sajtolni belőle.De ezeket ne hasonlítsd egy BMW -hez. Hol marad a kényelem, a luxus, nem beszélve arról hogy ezek egyike sem alkalmas családi autonak. Pl. egy Hartge BMW M5 -öt eltudnék képzelni, gyereküléssel hátul.
Ott a Nissan 350Z. Hol van egy M6 -hoz képest?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Elektromos autók - motorok
- iPhone topik
- Melyik tápegységet vegyem?
- A PC-ből az asztalunkra is kilép a Noctua
- Alkoholista nevelde
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Telekom mobilszolgáltatások
- Óvodások homokozója
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Ford Mondeo 2.0 TDCi Trend
- Új Nespresso kapszulatartó
- Carlinkit 3.0 Mini Apple Carplay vezeték nélküli USB adapter autókhoz, fehér
- Anker Eufy P1 okosmérleg, Bluetooth
- Erős fényű, fókuszálható minőségi LED zseblámpa eladó! Keveset használt! 3 Világítási mód(2 fényerő
- Új bontatlan Philips 3324/40 3in1 légtisztító, ventilátor, hősugárzó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen