Hirdetés
- Milyen monitort vegyek?
- Projektor topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Bluetooth hangszórók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Hirdetés
-
Elstartolt az Ulefone 5G-s, hőkamerás strapatabletje
ma Mindent egyszerre kínál egy készülékben, hagyományos Armor 4 Ultra is akad.
-
Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
it A daru méretű 3D-nyomtatóval most egy hotelt nyomtatnak a sivatagba, rétegenként.
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #2305 üzenetére
A kopogás lehet pár dolog
A gátló ha rossz nem a kopogáson veszed észre, hanem hogy hintázik a gép, nem csillapodik olyan határozottan a lengése bukkanó után.
A kopogást okozhatja a toronycsapágy, lengőkarszilent hátul, gömbfejek a lengőkarban , esetleg az irányító gömbfej, bár azt azért könnyen észrevennéd, mert bizonytalan lenne a jószág egyenesfutása is
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #2311 üzenetére
"nem hintázik...csak bukkanókon nagyot üt ...a legkisebben is....
egyenesbe nincs gond sőt kanyarba se..csak bukkanón koppan... "Akkor valszeg toronycsapágy lesz - az egy cseppet pénztárca barátabb hiba, mint az új gátlók - de biztosat majd a szervizben tudhatsz meg
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Rick4
félisten
válasz dragonfx #2305 üzenetére
azt megmondom neked 110%-ra, hogy ha erőteljesen kopog, szinte a lábad alatti lemeznél, akkor stabilizátorrúd szilentgumi. semmi más nem hallatszik annyira, mint ez...kurva idegesítő, de nem drága dolog.
49" monitor, nas, nvme ssd ház eladó: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/rick4/keres.php?usrid=87025
-
Bubu79
addikt
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2387 üzenetére
Ismerősömnek E46 -on, az is 316 -os és pont ekkora felni/gumi van rajta. 225/45 R17
Azt mondja nem gáz vele a kátyú se, mivel ez még nem annyira peres gumi, de sokkal jobb az úttartása. Annyi, hogy ha nyomvájú van az úton, akkor jobban megérezni, de pár óra és hozzászokik az ember. Az én télim is 205 -ös, és fura mikor felkerül a 225 -ös nyári.Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #2409 üzenetére
Az a gubanc, hogy ABS jeladó halála esetén az ABS lámpa jogos, de a többinek nem igazán van köze a jelenséghez. Bár a kipörgésgátló is megkapja az ABS jeladók jelét.
Érdemes lenne bekukkantani az óraegység mögé laza stekkerek után kutatva...
Az a gáz, hogy jóformán minden egység beszélget egymással - hinnéd, hogy az ablaktörlő elektronikája éppúgy megkapja a sebességadatokat, mint a rádió?
BMW001: Az, hogy a fél műszerfal lehal pillanatokra jelenthet "egyszerű" kontakthibát, de komolyabb elektronikai nyűgöt is - legjobban jársz, ha megnézeted egy BMW orientált villamosságissal
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2409 üzenetére
Biztos nem jeladok, mert egy idő után rendbe jött. Meg ott az óra és a fogyimérő, azt nem lehet megmagyarázni a jeladókkal.
Esetleg a kerék jeladója döglődhet, mert annak mindegyikhez van köze.
Őszintén mondva, nem is merek így az autoval menni, csak szépen nyugisan. És még van egy olyan hátrány, hogy mivel a fogyimérő is rossz, és a benzinszintet is a számítógép számolja ki, így nem tom mennyi benya van a tankban, mert a mutató a pillanatnyi fogyitol függően mozog.
Ráadásul mindegyik BMW szerelőm nyaralni van, pont most... Márkaszervizbe meg nem viszem.Don't Tread On Me
-
Bubu79
addikt
válasz dragonfx #2420 üzenetére
Ezt meg én nem figyeltem még
Leszívni amúgy seem tudják, mert van egy perforált lemez a tank felé menő csőben, amitől nem lehet ledugni a szívó csövet, de az igaz, hogy így meg lehet kínálni cukorral a tankot, ha nyitva marad a fedél... Bár az is igaz, hogy aki ártani akar, az megtalálja a módját lezárt tanksapkánál is...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2427 üzenetére
Na, ez a másik üzi.
"nálam is így kezdődött, tartott ez a hiba - menet közben nem mér a sebességmérő és a fogyasztásjelző, kigyullad a 2 ellenőrző lámpa - 2 napig, aztán egyik este hazafelé hirtelen az autó gáznyomás nélkül padlógázon elindult magától Sokkolt
el kell mondjam, kibírtam röhögés nélkül Nevet?
ráadásul 2 motoros cimborám ült az autóban Zavarban lev?nálam - és valószínűleg nálad is - a hiba: bal hátsó kerékcsapágy.
a csapágy porvédőjében vannak benne a kis mágnesek, ezek adják a jelet a sebességmérőnek, ABS-nek, kipörgésgátlónak.
én először vettem bele utángyártottat, és 3 hónap után bolondult meg a kocsi. az ok: a porvédő megszorult, és hibás jeleket küldött.
aztán vettem bele gyári bmw-t 24eft-ért, és aztán minden o.k. lett."Tehát kerékcsapágyat kell cserélni, az eredeti 24k(én is utánnanéztem), és minden rendbe jön. Úgyis érett az olajcsere, meg a tolatóradar is meghülyült(az legalább garis...), így legalább van okom szervizbe vinni.
de tulajdonképpen nektek volt igazatok az ABS jeladot illetően.Még az előzőhöz, hogy még okosabbak legyünk:
"egy jeladó kb 19-20k gyáriból. a jobb (vagy bal? - erre sohasem emlékszem...) hátsó szenzor adatait használja az összes sebességadattal doglgozó kütyü: a km óra, a fogyasztásmérő, de még a navi is, ha jól tudom.
én elsőre csak a szenzort cserélném, az a tipikus hibaforrás, a csapágy második próbálkozásnak megmaradhat tartalékba. a szenzor kiszedése trükkös, mert szeret berohadni: sokszor csak kis forgácsok formájában lehet kivésni... (nekem pl még a csavar is beleszakadt, így most egy kábelkötözős konstrukció tartja a helyén, hibátlanul - de ez állítólag a touring specialitása...)
a legbiztosabb persze az lenne, ha rá tudnád dugni gépre, az egyből megmondja mi a problem, és ha szenzor, még azt is melyik."[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2451 üzenetére
Enyémbe majdnem 200.000, de egy fél decit nem eszik. Ugyan úgy fullon van, mint amikor cserélve lett.
Pedig asszem nem kímélem, és elvileg redline közelben elkezdi csipegetni az olajat.
De mégis, milyen szagúnak kellene lennie? Ez hülye kérdés, de kíváncsi vagyok.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2478 üzenetére
Dragon, persze vigyázni kell, ez természetes. De nemcsak a trafik miatt, hanem mások miatt is. Azért mondtam, hogy ahol a körülmények adottak, ott lehet menni.(ritka az ilyen helyzet)
Én a szerpentinezés óta pl. 110 fölé nem is mentem még előzéskor se, inkább 90 -100 -al döcögök, 1900 -2000 -nél már elváltok. Már majdnem 3 hete így megyek, kicsit sajnálom is az autot, mert ugye ez se olyan jó neki. Néha azért muszáj kihuzatni, mert eltűnnek a lovak.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2492 üzenetére
Múlt héten jött meg. Kicsit más típust küldtek, mint ahogy terveztük, mert azt nem tudták beszerezni. De 3 -an vagyunk a cégen belül, aik használják, szóval csak hétvégenként vihetem, mondjuk az is valami.
Amúgy ilyen benzinárak mellett, fogyasztásom 7,2, klíma a mindig be van tolva. Szerintem egész jó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2494 üzenetére
Na, mégis van valami értelme komotosan menni. Ennek ellenére nem fogok lealacsonyodni a Suzukisok szintjére.
Amúgy az a jeladó hiba tegnap előtt megint jelentkezett, kinthagytam az autot a napon 30 percre, és megint minden megfagyott. Beálltam vele a garázsba, ott jó hűvös van, 30 percre rá megpróbáltam, akkor meg jó volt. És a hiba is akkor jelentkezett először, amikor a napon hagytam az autot 25 percre. Ha garázsból állok ki, vagy folyamatosan mozgásban van, nincs semmi baja.
Értitek ezt?Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2546 üzenetére
Nyű tudja, eleje tetszik nagyon, de hátulra szebb lenne az eredeti M -s lökös.
Ja, pár kilobol megvan. A lökösök fényezéssel 150k, a kipufogó dobok 60k, a 2. kipufogódobnak az előkészítése 50k, a lámpák 80k.
Anno én is akartam, de letettem róla. Ennyi pénzért inkább autot cserélnék.Mondjuk egy dolog nagyon zavarna. Mégpedig, hogy ezek a lökösök kb. 0,3 cm szélesek, mármint az anyagukat illetően. Ha valaki elkap hátulról, vagy előről elkapsz egy őzet, a lökös nem véd semmitől, a kasztni kapja az ütést. Ha ilyen lökös lett volna a gépen, mikor hátulról belémjöttek, lehet el is görbült volna az egész auto. Én nem vagyok kibékülve az üvegszállal ilyen téren.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
rien
senior tag
válasz dragonfx #2556 üzenetére
aha értem köszi
de most akkor az 520 ilyen mostohagyerek csak én nem tudtam?
pedig de beleéltem magamamúgy ezt nézegettem gondolom kéne még 450 ezer a papírkáira
csak ne lenne jobb kormányos, nem tudom mennyi idő lenne, meg sérülés mire megszoknám----------------------------------------- <<<<< Trust no 1 >>>>> ----------------------------------------
-
repsol69
csendes tag
válasz dragonfx #2572 üzenetére
Hali!
Én is m 320-ra tippelnék!!! Hálistennek a szerelővel nincs gond mert édesapám az!! Jó tudni hogy a Vanosos motorok ennyivel jobbak, csak azért picivel drágább, de ha te mondod hogy megéri akkor elgondolkodom rajta! Márkaszervizbe meg vigye aki akarja, meg akinek annyi pénze van! Azt meg tudod nekem mondani hogy mi a külömbség a 320i és a 320is között? Meg hogy mit jelent a Compact?
Köszi,
Zoli
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2632 üzenetére
Ja, megy... A T5 chippelve megeszi az E46 M3 -at, meg az E39 M5 -öt is. Ami nem kis fegyvertény, és olcsóbb, és kevesebbet fogyaszt. Mondjuk főleg az M5 hangját pótolni nem tudja. De nagyon elgondolkoztam a Turbon. Ez nálam már régóta kísértés, mert egy Calibrával kezdtem, igaz csak 2 hónapot volt nálam. 2.0 Turbo, természetesen chippelve, az előző tulaj valami Irmscher tuningot rakatott bele. 270 ló, ment mint a meszes. Nem sok ellenfele volt, és még váltogatni se kellett, mert mindenhonnan ugrott.
Vagy még azon gondolkozok, megvárom míg az S60 R ára lekúszik, és akkor egy olyat. Mert ott az AWD is fegyvertény, és az chippelve agyonveri az összes csúcsmotoros luxuslimuzint.
De tényleg nagyon megfogott...Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2665 üzenetére
Hát, a 335i -re még várhatok egy darabig. Egyenlőre nem az én árkategóriámban van.
Amúgy szerintem teljesen normális, hogy elmondjuk egymásnak a tapasztalatokat, szerintem. Próbáltam már Mondeot is dieselben meg benyásban is, próbáltam Astra 1.9 tádét, meg Vectra 2.2 -őt, Golf IV 1.6 -ot meg még sorolhatnám. És igazábol egyik se fogott meg a kocsim után. Csak ez, amiről beszéltem.(már le se merem írni a nevét. )Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2685 üzenetére
Hidd el lenyel. Felhívták a BMW képviseletet, ezt nem lehet után gyártottan kapni.
Ez nem egy sima kábel, hanem egy kábelköteg, sok kis érrel. Nem sima kábelek, hanem kifejezetten adatkábelek. Csak egyben lehet cserélni a kábelköteget, még ha csak 1 száll sérült is. Ne viccelj már, egy gyári navihoz 200k a kábelköteg, az meg semmi ehhez képest. És ebből nem lehet használtat se, és mint már mondtam után gyártottat se.
A 200k szerelési költség az abban merül ki, hogy az autot majdnem darabjaira kell szétszedni. Az egész alját szét kell bontani, kormányban négy érzékelő van, tehát középkonzol, kormány kibont. A motorteret teljesen ki kellene pakolni, mármint a hátsó computer részét. És ezt már nem a szerelő csinálja, hanem az auto informatikus/elektronikus. Jobbat nem találok abból, mert a hivatalos BMW szervizek egy része is hozzá küldi az autokat. Ma állt bent egy M5 is, annak elszállt a rajtautomatikája, azt csinálgatták. Asszem az NT autotól küldték oda.Nem javíthatatlan, csak ebben az esetben nem éri meg megcsinálni, szóval javíthatatlan.
Egy totálkáros kocsit is meg lehet csinálni, csak nincs értelme.
Computer csere 540k, váltocsere 420k, kuplung 250k...
Sajnos pont a kábelezés az, ami összetett dolog. Nem mindennapi, hogy elromlik. Az E39.hu -n beszélgettem pár sráccal, az ottani fő anyagbeszerző is 680k -t mondott a kábelekre, de 2 hónapig is eltarthat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2687 üzenetére
Dragon, nem is az ABS -ről van szó, bár pl. télen az is jól jön. Hanem a ASR/DSC hiánya a gond. Ugye egy 200 lovas hátsókerekes autonál necces ha nincs kipörgésgátló, meg menetstabilizátor. Télen lehetetlen TC nélkül menni, nyáron meg ha gyorsabban megyek, még 160 -nél is, kicsit erősebb irányváltásoknál bekapcsol a menetstabilizátor. Arról nem is beszélve, hogy nem látom a sebességet, mert nem mér olyankor.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2689 üzenetére
Tudod dragon, száraz úton ha kicsit élvezni akarom a dolgot, én is kinyomok mindent. főleg szerpentineken, mert segítségekkel nem élvezetes. de esős csúszós úton már jó ha va.
Télen meg egyszer próbáltam ki, hogy menet közben kikapcsoltam, kis gázt adtam 70 -nél és már dobta is a hátulját. Szóval életveszély. Azért pl. azt mondják, hogy 540i meg M5 télen majdnem halál, ha kicsit gyorsan mész.
Na, alakul a dolog, lehet meg lesz a hiba, és talán meg is tudják csinálni. Ember, ennyi elektronikát amit ez az auto tartalmaz.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2691 üzenetére
Na látod, erről beszélek. Mert így stabilizátorokkal lazán lehet hóban is menni, fogja az autot, nem is akárhogy. De most lehet sikerül megcsinálni, remélem. Mondjuk attól még lehet csere lesz... Ezek az 530 -asok is nagyon tetszenek. Vagy az E60 -asból valami gyengébbet, megérné?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #2699 üzenetére
Hivatalosan az M5 -ből nincs biturbo. A tuningcégek próbálkoztak ilyennel, de az már nem gyári. Merciből már van olyan modell(nem jut eszembe a neve ), ami gyári AMG, de asszem a Brabus átalakította, és 700 lovas. Audiból nem tom, hogy van -e ilyen, de ott azért már gyárilag is közel vannak a 600 lóhoz.
Mondjuk azt meg kell hagyni, hogy a BMW V10 -esét mondják a legjobb motornak, bár azt mondják egy idő után ezek a nagyteljesítményű blokkok nagyon megbízhatatlanok lesznek.Már erősen gondolkoztam a dieselben... Pedig utálom, de mégis jól hangzik. Egy chip, és mindjárt van egy állat autod, csak hát ha a motort szervizelni kell, akor a gatyád rámegy. Ellentétben a benzinessel, ahol a kötelező dolgokon kívül nem kell semmihez hozzányúlni.
Itt van az a bizonyos megújult M5, amit pont az Audi új RS6 -ja ellen adtak ki. Azért érezték, hogy ez így nem lesz jó.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen