- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mini-ITX
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: MSI Claw 8 AI kézikonzol Lunar Lake-kel
Hirdetés
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #47090 üzenetére
Esedékes lenne lassan igen. küld el nekem privibe az alvázszámod.
(#47089) negro
Sajnálom nagyon :/ Nem is értem,hogy a faszparaszt csövesek ebben mit élveznek.... E65-ből rendszeres a PDC-k kilopkodás a díszléccel együtt ráadásul a vezetékeket is levágják.... összes PDC fej összes díszléc meg a PDC köteg elöl hátul....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Zolinho1026 #47103 üzenetére
Írj rám !!
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Amit ebben a cikkben leírnak az rész igazság nem 1 autóval találkoztam amiben pont a megkerülő cső rész repedt szét és a motor felé nyomta a forró gázt... Tiszta kormos volt a fél motor ha olyan helyen reped el ahol elér valami szigetelést vagy műanyagot már gyullad is ki..... Illetve rengeteg belülről szétrepedt EGR hűtővel találkoztam ami miatt egy merő retek massza volt a bele..... Több probléma van. Rengetegszer arról számoltak be a tulajok,hogy felpörgött a motor és utána gyulladt ki. Tönkrement turbót 20D-nél ( 30D-t is ) simán több esetben "fogtunk" meg ~150E Km környékén és iszonyatosan lógott a bele köszönhetően a csoda gyári 30 ezres olajcserék meg a 60 ezres levegőszűrő cseréknek...... A másik baj,hogy ~100-150 ezrenként le kellene venni a szívósort kitakarítani,hogy ne legyen benne túlzott mértékű koromlerakódás de rengetegen leszarják mert "csak" 100-150E Km van az autóba ami véleményük szerint újszerű...... A másik fontos dolog aminek szerepe van az az,hogy nem takarítják a hűtőkazettát a hűtő teljesen elkoszolódok nagymértékben romlik a hatásfoka. Melegszik az víz / olaj és ezt az extra hőt már nem viseli el az autó. Elreped az EGR hűtő stb.... Nyáron fokozottabban érvényesül mindez. Több dolog van ami odáig vezet,hogy kigyullad nem csak 1.... Én elmondom mindenkinek,hogy 100-150E Km után mindent takarítani kell !!!!! A szívósort a hűtőkazettát a turbót is ellenőrizni kell az EGR hűtőt is. A túlzott koromlerakódás miatt tud kigyulladni egyébként ha nincs korom nincs ami begyulladna.... Itt összegyűjtöttem ezeket.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
-
H.Ezredes
őstag
válasz SeniorTilla #47280 üzenetére
Nem. Ez tervezett volt csak a többi nem... Pl,hogy nincs 7 éves az autó és szétporlik a klímahűtő....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz molnarpeter #47388 üzenetére
Nagyon kivan sarkítva ráadásul félrevezető is.... Először is a kigyulladás több dologból tevődik össze nem csak az EGR hűtő probléma miatt...
Először is rengeteg autó azért gyullad ki mert a turbó tönkrement felpörgött a motor és úgy gyulladt be az egész szívósor / motor.... A turbók pedig azért mennek szét ~150-200E Km alatt mert 30 ezrenként van olaj cserélve az autókban ami alatt felhígult gázolajos "motorolaj" lesz és pluszba a levegőszűrőt 60 ezrenként cserélik ami szintén hozzátesz ahhoz,hogy hamar tönkremenjen egy turbó..... Persze vannak akik normálisan cserélnek olajat de általában amíg garanciális az autó meg márkaszervizbe hordják ott aszerint van olajcsere.... Aztán ott van az,hogy brutális nagy koromlerakódás képződik a szívósorban 100-150E Km alatt ami problémát okoz a motor működésében. Alapjárati problémák csökkent teljesítmény stb.... Az EGR hűtő is 2 módon tud tönkre menni 1. Belül elreped és a hűtővíz keveredik a kipufogógázzal. ( Önmagában ettől nem gyullad ki az autó hiszen a régi motorokon M57 M47 is rengeteg EGR hűtő volt ami szétrepedt és nem volt belőle kigyulladás... Más a 2 motor becsatlakozása a szívósorba is persze... ) Ez azért veszélyes mert ha nincs kitakarítva a szívósor akkor ott van a rengeteg lerakódott koksz és ha így keveredik a a hűtővízes kokszos massza abból lesz a probléma... Egyébként eldurrant EGR hűtő nélkül is ki tud gyulladni. A másik módja az EGR hűtő repedésnek mikor a megkerülő cső ami az EGR hűtő mögött van elreped így a kipufogógáz szabadon áramlik kifelé a motorra.... Ha olyan helyen reped el ahol éghető anyag van a közelben az probléma tud lenni. A másik komoly probléma az az,hogy a hűtőkazetta elkoszolódik így nem látja el a feladatát a hűtő..... Első körben rengeteg tulaj látta,hogy melegszik az olaj / víz az autóba de nem tudta miért.... Ha a vízhűtő nem tudja a megfelelő hatékonysággal elvégezni a feladatát akkor ezek a problémák jelentkeznek... Mivel melegszik a motor hőmérséklete minden szempontból víz / olaj ezért fokozott igénybevételnek van kitéve az EGR hűtő is a koksz lerakódás + plusz állandó regeneráció a nyári nagy melegek a dugóban való araszolás a gyári csoda karbantartás egy idő után megteszi a hatását.... Egyszerűen megelőzhető lennének ezek...
1. A turbó állapotát ellenőrizni ~150E Km környékén és onnantól folyamatosan. Ha szükséges felújítani / cserélni kell.
2. A szívósort ki kell takarítani minden 100-150E Km megtétele után ( persze akkor ha gyári az autó )
3. A hűtőkazettát ki kell takarítani minden 100-150E Km után ( klímahűtő / vízhűtő / intercooler ha szükséges akkor hűtő csere ) és nem kúton hanem szétszerelt állapotban.
4. Normális olajcsere periódussal használni az autót ami mellett ki kell cserélni a szűrőket is. Ez segít abban,hogy megfelelő kenése legyen a motornak. Ez biztosítja a turbó megfelelő működését illetve,hogy ne legyen csapágyas az autó.
5. Prémium gázolajat tankol a tulaj. Ez segíti abban,hogy kevesebb legyen a koksz a szívósorban.Az EGR szelep szoftveres kiírására van lehetőség. Ilyenkor zárt állapotba marad a szelep minden körülmény között így nem megy kipufogógáz a motorba soha többet. Nem lesz kokszlerakódás és emiatt biztosan nem is lesz kigyulladás sem. Ha kivan írva az EGR attól még a vizsgán át fog menni az autó nem fog senki szólni érte...... Kiírt EGR szeleppel nem jellemző,hogy a DPF eltömődne hamarabb. Elég sok autó közlekedik kiírt EGR szeleppel ráadásul remap-al úgy,hogy benn van a DPF katalizátorral és köszönik szépen jól vannak !!!!
Erre reagálva:
" Hogyne lenne. De ezeket csomagban szokták kiírni: flap, egr, dpf. "
flap-et nem kell kiírni bent maradhat az autóban....
EGR-t ki lehet írni ettől nem fog szétmenni a DPF
DPF-et sem kell kivenni én alap esetben nem is szoktam javasolni senkinek.... Ha jó az autó semmi baja nem lesz a DPF-nek az EGR kiírástól és egy remap-tól sem.... A károsanyag kibocsátás részterhelésen / alapjáraton romolhat esetleg de ha benne van a DPF / katalizátor adblue stb akkor nem igen fog romlani mivel ezek megszűrik. Hidegindításkor és nem üzem meleg állapotban lehet ez a legproblémásabb dolog ha ennyire zöldek akarunk lenni.........[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz bitpork #47394 üzenetére
Ha pl -5C ba indítasz motortípustól függően kb 3-4-5 perc az amivel lassabban melegszik.... Ez azért nem számottevő különbség.... Miért ne lenne meg a gyárilag tervezett örvénylés ? Semmi köze nincs az EGR-nek hozzá.... Attól nem lesz meg a gyárilag tervezett örvénylés,hogy tiszta kokszos retek az egész összeszűkülnek a járatok meg leragadnak a lapkák.... Attól lesz fos az egész... Szóval kiírt EGR mellett úgy,hogy tiszta a szívósor meg minden semmi baja nem lesz az autónak Sőt gyárilag vannak egyes modellek amikben nincs pillangó... És érdekes módon nincs baj az égéssel se a környezetvédelmi besorolással se semmivel... Pl 18D régi X5 30D stb stb.....
(#47395) BMW001
Nem nagyon fogsz ilyet találni..... Elve SMG III egyébként. USA piacra készült 6 sebességes kézi de nagyon kevés példányszámban.... És kb semmi nem stimmel benne az SMG-vel...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #47397 üzenetére
Ha jó a váltó és minden körülötte annyira nem szar azért....
Olajat kell cserélni a rendszerben egyébként ha nem volt az alap.... Ha kuplung és minden más is jó olyat vált,hogy leszakad a hátad..... De lehet rajta javítani pl egy ilyennel [link] Persze ez mellé egy remap is dukálna és máris más lenne a kép
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #47399 üzenetére
Mást ne várj egy E60 M5-től.... Ha a leggyorsabb váltást akarod hátba fog rúgni.... Most azt akarod,hogy gyors csúszásmentes váltásod legyen vagy lagymatag fos ?!?!?! Itt még a 2 együtt nem megy.... Vagy milliókat beleköltesz veszel rá pl egy E60 M5 kézit és úgy alakítasz át mindent.Vagy M3-as váltót és átalakítasz mindent ott ugye 1-1 be nem megy fel....De ez időbe pénzbe energiába nem igen éri meg.... Soha nem volt más az M5-M6 Ha nem tetszik akkor nem szabad megvenni mert akkor is ilyen volt amikor kijött a gyárból.... A váltó szoftver van még azzal tudsz játszani meg a motorral is lehet ugye szoftveresen. Vagy elfogadod,hogy ilyen vagy milliókat beleraksz vagy pedig nem veszel ilyet Vagy veszel E90-92 M3-at DKG-val vagy ha perverzitás a kézi akkor meg azzal....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #47403 üzenetére
Maga a motor nem rossz.... Csapágyakra kell odafigyelni meg a Vanos-ra ha rendben van a motor alapból elbír egy remapot minden gond nélkül... A motor maga tud 600+-t....A váltó sose fog másképp viselkedni szoftverrel lehet javítani mindenén de nem fog úgy viselkedni mint egy DKG. A váltó se táncol a határon... kell neki egy váltó szoftver meg egy erősebb kuplung....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Igazából 65ms a váltási idő S6 -ba Ez 2004-be mikor megjelent az autó nagyon jó időnek számított.... Amerikába volt ezért rinyálás 155ms-re le korlátozták a váltási időt ,hogy ne érezzék olyan brutálisnak. Egy második generációs 6HP28 ami borzasztó jó a maga kategóriájában 200ms.... Az első generációs 6HP-t szoftvereléssel lehet 400ms-re levinni.... Szóval a maga kategóriájában igen is jó az SMG III... Az audi C5 RS6-ba ZF5HP24-et rakott mint ami az én E39-em alatt is van.... C6 RS6 pedig 2008-ba jelent meg amibe már elbírta azt a teljesítményt a DSG.... 3-4 év iszonyat sokat számít a technikai fejlődésben... Nem volt akkor más lehetőség ami elbírta volna ezt a teljesítményt és kellően gyors lett volna.... Ennyi csak a történet...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz MPowerPH #47413 üzenetére
Áhh biztosan nem...... Ha a vanos állítókat is ki akarod cserélni az önmagában ~ 1,3M... És hol van akkor a fék futómű kuplung csapágyazás stb stb. Alapból ha jó a motor mondjuk ki nem cserélném de ha ledöglik ilyen összegre lehet számítani... De M5-nél ha kevés a km 100E Km körül akkor csapágyazás biztos kell összes olaj szűrőkkel kuplung fék stb talán 2M-ből kijöhet de így azért nem tudom pontosan megmondani....
(#47412) bitpork
Az EGR hűtő első körben a hűtővíz melegítését segíti az olaj lassabban melegszik be amúgy is...... Attól mert a víz középen áll nem azt jelenti,hogy az olaj is üzemi hőmérsékleten van... A komolyabb autókban ezért is van olajhőfok mérő mert az számít igazán. Természetesen mint minden motornál a hidegindítási fázis a legkritikusabb.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #47420 üzenetére
Tartósabb a váltó nem lesz maximum a kuplungot kíméled egy picit ha ilyen autónál lehet arról beszélni... a váltási sebességet 65-250ms között lehet állítani. A leggyorsabb váltásoknál nincs gondolkodás pakolja a sebességeket kérdés nélkül ezért olyan érzésed mintha hátulról valaki rugdosna hátulról... Plusz ugye ez egy szekvenciális kézi váltó. Robot kezeli a kuplungot 65ms-os kuplungolással és fokozatok közötti váltással egy ilyen váltótól mit vár bárki is ?!?!?!??!?! Keményeket vált de egy ilyen autóba ha menni akarsz és ki akarod használni a maximumot úgy gondolom,hogy nem kell mást várni... Ha pedig normálba akarsz közlekedni akkor elve "csak" 400Le és a váltási sebességet is lehet csökkenteni így finomabbakat vált.... De ha menni akarsz teljes teljesítményen és gyors váltást akarsz akkor nem kell csodálkozni,hogy egy állat lesz...
(#47427) elbandi2
E46-ban SMG II van
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz elbandi2 #47429 üzenetére
M3-ba eltérő SMG volt mint a "sima" verziókba de attól még nem SMG I.... volt 5-6 sebességes SMG. Inkább a 6 sebességes volt az elterjedt.
(#47430) CharlieDrop
ZF 8HP az más tészta.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Én nem is írok már inkább semmit mert felesleges.... 2x nekifutottam de nem nem erőltetem...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Elkészült egy újabb 20D. Ismételten gondtalanul lehet vele autózni
Másik N47 ~ 190E Km a tulajnak hatalmas szerencséje volt....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Nem akartam ennyire belemenni de így van... Bizonyos autók nagyon jó befektetések.... Pl egy E28 M5-ami ugye ha így nézzük egy öreg szar.... Több mint 30 éves rozsdás is meg minden mégis annyiért vették meg mint egy olcsó F10 M5-öt... Senki nem sipákol miatta..... 1M coupe még mindig megvan és folyamatosan megy fel az ára... Az 50E Km alatti példányok ára 13-14M Ft-tól kezdődik és onnantól felfelé.... Elég szar befektetés az is... Van egy használt autód aminek megy fel folyamatosan az ára... Itthon 1 DB van eladó és 17M felett va.... Tényleg nagyon szar befektetés..... Ahogy látom az E60 M5 árak is elkezdtek felfelé menni nem annyira rég 4M környékén is tudtál venni most a legolcsóbb is 6M-tól kezdődik.... Egy E39 M5 most többe került mint 1 1,5 éve egy E60 M5
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
F10 2010 530D N57 235E Km
Vezérléscserére / csapágy cserére érkezett egy frissen vásárolt autó. Autómentőn mivel hajtáslánc hibát kiírta... Mondtuk,hogy így egy métert se.... Igazából az autó az EGR hűtő lekerülő szelepre panaszkodott és az EGR rendszerre. 1. a vákuumcső elszakadt. 2. A vízhűtő teljesen elkoszolódott... 3. Az EGR hűtő ezek miatt el is repedt és szivárgott. A hűtővíz minimum környékén volt így látható is a hiányzó mennyiség..... Ez egy régebbi N57 más EGR hűtő van rajta nem az a fajta amire visszahívás van. Itt más a hengerfej más az EGR hűtő más a szívósor stb. De ettől függetlenül az összesre figyelni kell... Mindig ellenőrizni kell az autót és rendszeresen szervizelni... Ha rendszeresen van takarítva/ellenőrizve a szívósor / hűtőkazetta / turbó minimálisra lehet csökkenteni az ilyen eseteknek és a kigyulladás valószínűségét . Ha nincsenek kitakarítva a hűtők akkor melegedési problémát fog okozni aminek a következménye az EGR hűtő elrepedése lehet a vége illetve ha a vákuumrendszer is sérült az hatványozottan problémát okoz. És ha ez mellett még a szívósorba masszívan áll a koksz akkor meglehet a baj....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz szabi325 #47562 üzenetére
Nem igazán szabad a szintnek lejjebb mennie....
(#47564) SeniorTilla
Nem kell semmit se felrakni... Egyszerűen el kell vinni egy hűtőkazetta tisztításra..... Egy ilyen autónál 100E Km után alap karbantartás ahogy a szívósor tisztítás is... Egy kis odafigyelés kellene meg pár alap karbantartás....
235E Km után így néznek ki a csapágyak a hihetetlen jó gyári olajcsere periódus után Hajrá 30 ezres olajcsere
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz d3lete #47598 üzenetére
Ki van szedve a DPF meg a többi fizikálisan és szoftveresen is ki van írva??? ( Ha ki van írva az tuti vagy csak elvileg ?!?!?! ) Mióta van ez a füstölés ? Turbó új de gagyi... Az mit takar pontosan ? Te írod a szoftvert ?!?! Lehet ott a baj... Ezt azért látni kellene.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
F15 X5 30D 135E Km most vették és hozták egyből átnézetni. Mondom itt baj lesz fogy a víz az EGR hűtő kívülről is el van repedve a kipufogó gáz a blokkra áramlik és van egy gyanúm,hogy belülről el van repedve a víztér.... Mondtam,hogy egy métert nem kellene menni az autóval de azért csak hazamentek vele jövőhéten meg visszahozzák...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #47613 üzenetére
a 45i-k 90% egy betegágy kotlák fos... Ha beleköltesz a motorba 1,5 Misit akkor jó lesz de borzalmas fosok ennyi év után... Orrán száján folyik az olaj zabálja az olajat is. A hengerfejekben a szelepvezetők szarrá kopnak a gyűrűk lekokszolódnak lánc vezetők csapágy stb stb.... Mindent ki kellene cserélni,hogy jó legyen... Több ilyen motort csináltunk amit sajnálok,hogy azokról nem csináltam albumot csak az F01 50i-ről ott ilyen volt a dugattyú....
Sajnos ez van..... Egy 35D remap-al meg rommá szarrá veri mindenben és a 272Le-es 35D a legmegbízhatóbb motor... vasblokkos nem szakad a vezérlés nem csapágyasodik le. A legjobb motor az E60-ban.....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz whitezo88 #47615 üzenetére
Annyi a különbség,hogy a "régi" hengerfej van rajta a motoron mivel nem piezo befecskendező-k vannak benne.... Gyakorlatilag a hengerfej és a befecskendezők a különbség.... Gyári konfiggal ~260 Le-t tud amivel kényelmesen lehet autózni
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #47617 üzenetére
Én csak válaszoltam arra amit kérdezett a fórumtag. Egy 15 éves BMW-nél főleg ami 45i nagyon sok buktató van... Én csak a valóságot írtam le egy 35D-vel sokkal jobban jár. A hang az egyetlen ami a V8 mellett állhat semmi több.... A vasblokkos 35D sokkal megbízhatóbb motor minden téren és neki még a fogyasztás is fontos akkor főleg... ( És az emberek 90%-nak fontos a fogyasztás ) És ha ki akarja használni a menettulajdonságokat a 35D egy remap után üti vágja nagyon csúnyán minden tekintetben a 45i-t még akkor is ha új lenne... Alul felül egyből megy a 35D a 45i-hez képest. De az összes egy fáradt motor a 45i-ből nagyjából.... Az a motor 3x széthullik mire a 35D egyszer.... 35D-n erősebb fék van így nagyobb biztonsággal meg is tud állni. Sokkal nagyobb potenciál van benne minden téren...
(#47618) Chrys_
NEM !! Eleve benne marad akkor az összes szűrő katalizátor DPF SCR katalizátor ( NOx-ot szűri ) ... Ha mindent ki lenne véve és jó az autó akkor se füstölne mint egy gyárkémény...
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Döglött lehet a venti / motorvezérlő de nyilván így látatlanba...... 1 évvel ezelőtt leírtam neked,hogy márkaszervizben csak 1 láncot cserélnek és befűzve..... Normális helyre viszed ?? Mert bele kellene tartoznia annak,hogy a szívósort kipucolják a hűtőkazettát is stb stb főleg ennyi km után
Megjöttek a csavarok gyorsan bekerültek az új csapágyak meg a főtengely
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Ami kell neked az a toronymerevítő. Brutálisan sokat számít. Egyenesen mész nem veszed úgy észre ahogy sávot váltasz / kanyarodsz egyből érzed,hogy direktebben reagál a kormányra nem tekeredik az eleje. Kivettem egy tesztkörre mentem kanyarba meg be a nagy körforgalomba tempóval ahogy mentem körbe estem ki az ülésből csavarodott dőlt az egész karosszéria külső ívre nagyon-nagyon fos érzés volt a merevítő után. Visszaraktam és egyből nem dőlt szépen íven maradt az eleje az ülésből nem akartam kiesne nagyon jó. Én ajánlom nagyon !!
(#47684) Gsx-rr
Röviden: Át lehet alakítani mindent. De annyiba kerül,hogy nem biztos,hogy akarod :/ Szerintem nem is éri meg....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Dyingsoul #47701 üzenetére
Persze. Írj rám nyugodtan.
(#47697) Gsx-rr
Az a felni nekem se jön be.... style 313-at raknék rá. Egyébként a Km is kevés viszonylag akár érdemes lehetne megnézni azt a kereket meg kihagyni a vásárlásból...
(#47700) SeniorTilla
A folyamatos sok ki/be szállástól. Nincs azért az a bőr halálon... Közel nincs olyan rossz állapotban mint ahogy leírod. Egy jó kárpitos rendbe rakja gyorsan.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Drago1 #47730 üzenetére
Ezzel kapcsolatban sz@rrá koptattam már a billentyűzetet annyiszor leírtam....
Most is egy 135E Km-es F15-öt csinálunk hűtő takarítás szívósor takarítás EGR hűtőnél a lekerülő cső elreped EGR hűtő csere ( váltó olaj osztómű diffi olajak motorolaj stb... ) 135E Km után is már retkes a hűtőkazetta a szívósor eleje már szépen le volt rakódva a szívósor bele még egész jó volt önmagához képest.....
Ebben az albumban összegyűjtöttem pár ilyet [link]
(#47727) Gsx-rr
Valaki erre élvezkedik.... Szerinted aki V8-as meg V12 es motorba LPG-t rakat ???? Fogalmam sincs mennyit eszik pontosan mert a board hazudik össze vissza 9,5L-t mutat de valójában 11-12L körül lehet de soha nem számoltam még utána..... Teli tank mindig és kb 10 napra elég...
(#47729) probizz
5W40 !!! 10W60-at is szereti semmi baja nem lesz tőle Egyik ügyfelemnek pl 330i-be télen nyáron Motul 10W60 van bent és annyira szar,hogy az olajfogyasztás drasztikusan lecsökkent nem melegszik el nem eszi meg.... Sőt másik ügyfélnek 3.0si -be van Motul 10W60 télen nyáron semmi baja... 1M-be is télen nyáron 10W60-van bent és köszöni szépen imádja nem zabálja fel nem melegíti el És még nagyon-nagyon sok ilyen autó van....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Elkészült egy újabb F10 530D Vezérlés csapágy csere hozzá tartozó karbantartások.
F10 530D 235E Km Vezérlés / csapágyazás / stb...
Ez az autó is összességében rendben van ( főleg most ) A motor szépen halkan jár a váltó-t gyakorlatilag nem lehet érezni olyan szépen vált a futómű is egyben van. Semmi nem zörög nem kopog nem lötyög..... Egy ~10 éves BMW is lehet jó ha normálisan karban van tartva....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #47782 üzenetére
Ha valósan ennyi a fogyasztás az nagyon korrekt Remapot is csinálunk ?!?!?! Mire jutottál ?
F15 X5 30D is kap egy kis karbantartást. 135E Km után összes olaj ( motor / első diffi / váltó / osztómű / hátsó diffi ) / folyadék / szűrő csere. Szívósor takarítás / hűtőkazetta takarítás EGR hűtő csere ( elrepedt ) komplett első fék csere Kitámasztó kar szilent csere
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #47792 üzenetére
Barátom is ~ 2 éve adta el az E46 coupe-t ha a mai árakat nézem simán eladná ugyan annyiért vagy még drágábban is inkább... A cabrio amúgy is drágább mindig. Ha ilyen autókat nézel akkor egy kevés Km-es újabb 35i-vel járnál a legjobban. Az a fehér amit küldtek érdemes lenne arra,hogy megnézd igaz egy picivel magasabb is az ár annál amit maximálisan meghatároztál de valamit valamiért.
(#47794) SeniorTilla
Itthoni hirdetések. Amit kirakott az ez [link]
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Gsx-rr #47797 üzenetére
Képről én is azt néztem,hogy nem "helyi" modell... Amit én linkelgettem neked abból a fehér 100E Km alatt van . Igen az már DKG váltó. A váltás nagyon gyors ott Igazából 150-200E Km-ig nagyon nincs mit tenni.... Mondjuk ilyenkor olajat illene már cserélni benne.....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #47799 üzenetére
Fele ?!?!?!?!?! A piaci ára 4M körül mozog Az ~1M messze van a kocsi árának a feléhez..... De itt se csak motor volt a porondon. Igazából mindegyikre simán elköltesz ennyit amiben van 200E Km vagy felette...... Vagy veszel újat vagy veszel használtat töredék áron és költesz bele. De egyébként aki ilyen kaliberű dolog miatt sírva fakad annak tényleg nem való BMW.... ( Ezt most ne magadra vedd hanem általánosan értendő ) És pontosan azok miatt akik nem akarnak költeni olyanok amilyenek az autók.... Ne menjünk tovább bele de egy komplett fék csere elöl hátul normálisan ~500K Számolni kell azzal,hogy ezeknek az autóknak vannak fenntartási költségei amit bele kell kalkulálni. Csak annak ajánlatos ilyen autót venni akit nem vág földhöz ha vásárlás után belekölt 1-1,5M Ft-ot mert aki nem akar / nem tud annak nem szabad ilyet vennie.... Vagy vegyen egy ~100E Km körülit ( vagy alattit... ) mert ott még nem kell ezeket általában megcsinálni de azok meg jóval drágábbak is persze...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
F15 X5 30D 135E Km EGR hűtő lekerülő cső szétrepedt.... Ideje volt ezeknek a karbantartásoknak....
- Motorolaj csere összes szűrővel
- Első diffi , osztómű , hátsó diffi olaj csere
- Váltó olaj csere
- Komplett első fék csere fékfolyadékkal
- Hűtőkazetta takarítás
- EGR hűtő csere vákuumcsövekkel
- Szívósor takarítás
- Kitámasztókar szilent csereEz pedig egy F11 LCI 535D 125E Km
Kap ő is:
- Szívósor takarítást
- EGR hűtő cserét
- Hűtőkazetta takarítást
- Váltó olajt cserét
- Diffi olaj cserét
- Szoftveres EGR OFF és egy remapot is mellé[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Drago1 #47825 üzenetére
Kedves ügyfelemnek F30 20D-t remapoltuk nagyon jó lett érzésre is a sport kijelző 230-235Le-t mutatott mindig neki most csináltuk meg a vezérlés cserét a hozzá tartozó dolgokkal hűtők takarítás szívósor stb stb most azt mondja,hogy erősebbnek érzi az autót és a sportkijelző 250Le-nél leakad és a nyomaték is 4XXNm-nél leakad
Egyébként az F30 csoportba is sokat szoktam írni ott is szoktunk beszélni
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Drago1 #47842 üzenetére
Meglepődtem én is mert ilyen ~220 Le környékére "vártuk" persze lehet,hogy annyi is a valóságban és becsap a sportkijelző de ha azt mondja,hogy érzetre is jobban megy és a kijelzős szerint is abban simán lehet is valami mert retkes intercooler meg szívósor után szokták érezni a tulajok,hogy erősebb.... Padon nem volt mondtam ha van kedve vigye el. Ezeken ZF váltó van ami nagyon jól bírja a tuningot. Amúgy ez az autó speciel kézi váltós. A ZF 8HP 20D alatt hivatalosan is 500Nm-ig okés...... Ha nagyon erősre van írva akkor ilyen ~450Nm...... Nem okoz problémát... A motor maga meg bírja..
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz SeniorTilla #47862 üzenetére
Igen. De ezek a hivatalos adatok a gyakorlat azt mutatja,hogy a névleges adatoknál ~20%-al többet tud mindegyik....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Chrys_ #47958 üzenetére
Egész jó lett a remap... És ez "csak" STAGE 1 DPF ON F11 eleve nagyon nehéz ha F10 lenne még jobb lenne ez az idő És ugye csak "sima" remap nem is arra mentünk,hogy minél jobb időket produkáljon.... Van benne még potenciál
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
F15 X5 ( 135E Km ) -ön nem jelzett..... minimum alatt volt jóval F11 LCI ( 125E Km ) 535D-n nem jelzett minimum alatt volt jóval. F30 ( 2013 ) 320D-n szintén minimum alatt áll nem jelzett....
Ez most frissen az F30 320D
F15 X5 30D
F10 LCI 535D
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Van benne szenzor de sok esetben ahogy tapasztaltuk sz@rt sem ér mert nem jelzett egyik autóba sem ezekre a szintekre....
Néha a régi vasakat is karban kell tartani. E39 30D komplett hűtőkazetta takarítás ( ami nagyon ráfért már.... ) Szívósor dugózás 2 lapka fel is volt lazulva leszakadás / beszívás előtti állapotba.... Olajcsere összes szűrővel és a szíjhajtásnál is minden görgő feszítő szíj új.
E39 530D Hűtőkazetta takarítás / szívósor dugózás stb...
Ma meg egy újabb F30 vezérlés csere a szokásos módon.... 161E Km !!!! lesz mit csinálni....
A láncfeszítő patron eléggé kint van nagy a lánc nyúlása már....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen