Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Chivalry 2
gp A jövő hét folyamán egy újabb rejtélyes ajándékot kapunk a cégtől.
-
Itt az első olyan, MI-re kiélezett laptop, ami ellenáll a környezeti hatásoknak
ph A széleskörűen konfigurálható újdonságból remek választás kerekedhet a zordabb körülmények közepette végzett, helyszíni munkákhoz.
-
Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
it 830 millió dollárnak megfelelő összeget költ a szilárdtest-akkumulátorok fejlesztésére Kína a jelentések alapján.
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
urban racer
senior tag
válasz Viszlát #25392 üzenetére
sebaj, jó lesz az is! Styling 172-t akartam venni(19"), de tele lett a tököm, hogy annyira akar mindenki olyat, hogy megveszik a hulladék replikát is. Nomeg akkor már kéne előre gewinde+légrugó
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
-
urban racer
senior tag
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #25735 üzenetére
Mar eladnad?
Audirol tudnek meselni... Ha az E60-ra azt mondjak, hogy szivas. Akkor az Audi piszok nagy szivas.
lorcsi Pedig pont a 3-astol nem kell felni. Nekem lassan ket eve van meg, es meg nem volt vele problemam, avagy olyan koltsegem, ami ne kopasbol eredt volna, es azonnali cseret kellett volna eszkozolni.(egy megis volt/van, mert a jobbos lampamosom nem megy vissza rendesen, es kellett rendelnem egy masikat) Most fogok eloszor sok penzt kolteni ra, mivel a 200k km-s nagyszerviz jopar dolgot megkovetel. Ezt mar nagyjabol leirtam, eddig csak az alkatresz sacc 350k-ban van(eleg nagy kedvezmennyel), amihez meg hozzajon kb. 120k +a munkadij. Viszont tudom azt is, hogy haverom A5 3.0TDi-je eddig mennyibe fajt neki, pedig az 2 evvel fiatalabb, es 50k km-el kevesebb van benne. Nem panaszkodom...
Egyebkent egyedul a feknyergek azok, amikkel nem vagyok megbaratkozva, foleg a hatsok. Nem tudom a gyariak mit muveltek, mikor a coatingot kapta. De egy darab rozsda az egesz. Azt viszont mindenkeppen megcsinaltatom nyaron, mert finoman szolva is gusztustalan kategoria.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #25762 üzenetére
Soha nem zrikaltalak. En nem vagyok az a "csak a BMW"...(de a japo gepek nem a kedvenceim) Az a durva, hogy a 3 felsorolt auto kozul mindegyik hoz olyan extrat, ami nincs a BMW-ben. Az uj Passat pedig egyenesen letaglozott, foleg a duplacsigas dieselmotorral. Fenntartasi ktg. pedig joval kevesebb.
urban racer: Egyet kell ertsek. Anyagminoseg teren volt csak visszalepes, es az E39 azert jobban osszevolt rakva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Viszlát #26026 üzenetére
Azt nem vagy képes megérteni, hogy van 3 as is olyan súlyban(335d e91 1725) és nem tudsz összeadni pozitív egész számokat. A további gond az, hogy azt sem tudod, hogy mi az a lendület...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #26185 üzenetére
Amirol beszeltem.... Nekem mindig mas nyikorog. Bar most eppen csond van, eppen amilyen kedve van. Itt szaradjak el, de a 13 eves ceges Mondeo 450k km-el a hata mogott sem szokott kiadni ilyen zajokat. A6 cegesbol ismert volt, hatalmas csalodas, eszembe sem jutott. A 7-es meg az A8-as mas vilag.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz Viszlát #26185 üzenetére
Most szervízben mesélték nekem, hogy egyik muksinak 7es activehybridje van, de hogy a családban van még x6 és 5ös bmw is, aztán x6-tal semmi baj, 5ös már problémásabb eset, a 7es pedig katasztrófa. Hajtáslánchibával megáll a kocsi, leereszt a légrugó, ezért csak mittomén milyen autómentővel lehet elhozni, megoldani nem tudták itthon, majd trailer kivitte németbe, ott rájöttek, hogy vmi kábel ment tönkre, 1,5misi, amit a magyar bmw nem vállal be, hiába garis még a kocsi. Ezek után 2 hónapra meg ismét jött a hiba, akkor pedig az akksik adták be a kulcsot, amit az előbbi kábel tett tönkre, ez pedig már azt hiszem 3,5misi javítási költség. Na ekkor lett a mukinak elege és fenyegette meg perrel a bmwseket, hogy mi az h nem fizetik ki neki, aztán vhogy átkerült az ügy németbe, és egyből kifizették ezt is, meg a kábel árát is.
Múltkor traileren láttam egy 740d-t. Semmi sérülés, csupán 45fokban állt a jobb hátsó kerék Kicsit kitört, pedig semmi ütközés nyom vagy ilyesmi, vmi kátyú okozhatta, de akkor is fura h pont egy ilyen kaliberű autónál, ahol pont azért fizetek marha nagy felárat, hogy nyugtom legyen a lehető legtöbb értelemben...Audival anno mi is megjártuk, a bmw-vel eddig nagyon olcsón megúsztunk mindent, a merci manapság kezd ugye öreguras stílusból átmenni normálisba, de az a középső vastag fekete keretes navi egyszerűen borzalom. A bmw megoldása sem tetszik, mert akkor inkább már legyen behajtható mint az audiknál, vagy legyen ugyanúgy bunkeres, mint E9x és társainál volt.
Mikor most februárban volt szerencsém Londonban járni, egy csomó Jaguárt láttam (és frissített E limuzint, de audi és bmw elég kevés volt), lehet utána kéne járni, hogy azokkal mi a szitu, hátha szimpatikus, ill. van itt Maserati is (de olasz lévén kétségeim vannak irányába), ja és persze ott a porsche panamera.
Számomra most egy 335d GT vagy egy X3 35d lenne a befutó. A 35d motor az ereje és a fogyasztása miatt egyértelmű. X3asban ültem, bőven volt hely mindenhol és még magasan is ültem. Új 3asban ültem, ott is volt elég hely hátul, de a 3 GT-ben elvileg mégtöbb van, de még nem ültem benne, ill. egyik kocsit sem vezettem, szóval szimplán cikkeket olvasva és külső alapján ítélkezem. X5 és 5ös bmw már nagyzolás szerintem (én inkább vennék 20 misiért 335d gt-t felextrázva, mint X5-6 30d-t vagy 520d-25d-t kicsit megpakolva), de most per pillanat inkább házat vennék ennyi pénzből.
-
BeZol
őstag
válasz Viszlát #26563 üzenetére
Hát ugyanúgy ment autópályán mint az én 1810kg-os 30d-m, akkor viszont ugyanúgy kell h menjen, mint egy 258 pacis 530d az 1740kg-jával. Érdemi különbség 0-100 között van csak, meg ugye a magasabb pozíció miatt durvábbnak érzed a dolgokat. Egy 535d már simán leautózza. Az M550D-nek brutális felára van (535d 17 mFt, M550D 24,8 mFt), és 1945kg az xdrive miatt, nem 1810kg, mint egy xdrive nélküli 535d. Szerintem egy sima 535d chipelve legalább 360 lóerőre a józan választás, és ugyanúgy fog menni autópályán, mint egy M550D chip nélkül. (mellesleg szerintem hányásul néz ki az M550d-s típusjelzés, persze el lehet hagyatni)
Persze használtan már nincs ekkora ordas különbség árban, ott már elgondolkodtatóbb lehet egy M550D, egyébként szerintem hülyeség, főleg h a 30d-kel már rendesen lehet gyorsulni 230ig zökkenőmentesen, a 20d-k pedig csak 180ig tartják a tempot úgy-ahogy
520d -> X5 30d
525d -> X5 40d
530d -> X5 M50D
535d és M550D pedig már az X5M autópályás tempoját hozhatja. -
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #26613 üzenetére
Egy jo dolog van benne, es az a lezer fenyszoro. Kotelezove tennem minden auton, mert ejszaka az jelenti a biztonsagot.(na meg az ejjellato sem rossz, azt meg megrendelnem) De nekem ne alljon be a kocsi sehova sem magatol... Kiszallofenynek nekem jo volt a sima megvilagitas is, az nem rossz dolog, de ez a szonyeg erosen nevetseges.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
válasz Viszlát #26840 üzenetére
Megneztem amit kuldtel, de maradtam a regi utvonalon.(nem akartam most kiserletezni ) Rakerdeztem egy kamionos ismerosomnel is, es o sem javallotta, amit eredetileg kineztem. Igazabol mindegyik gaz most, egyetlen megoldas, ha este ersz oda, es akkor ejszaka lehet haladni. Nappal halal, barmerre megy az ember. Egyebkent tenyleg nem volt rossz, leszamitva Frankfurt elotti reszt, ahol 4 km haladas, es majd ugyan annyi epitkezes valtotta egymast.
ignorant: En nemetben ahol lehetett, 200 folott jottem. Ahol epitkezes volt, pedig bealltam a gyorsabbik sorba. Volt egy 120km-es szakasz, amit vegig lehett kuldeni.(vegre) Ellenben merges vagyok, mert kiderult, hogy az autoba a keresem ellenere eleg alacsonyan lett hagyva a speed limiter. 253 GPS a max, elotte pedig teljesen kivolt belole kapva. Nekem fogyasztas teren ez negativ rekord, volt 7.2l is ugyan ekkora tavon, de ott csak 112 volt az atlagom.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
BeZol
őstag
válasz Viszlát #27008 üzenetére
Akinek fontos a menetdinamika, az így tutira tudja, hogy egy M135i/M235i-vel lehet a legjobb értékeket a lehető legolcsóbban elérni, ezután már csak 2xer ennyitől jönnek az igazi M-esek, amik dupla pénzért szerintem max 1,5xer többet HA nyújtanak. Én sejtettem eleve 1-2 kimeneteli eredményt, de van ami meglepett, gondoltam megosztom, nincs itt 3as szériás önigazolás, mindenki tudja mi az igénye
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest