Hirdetés

Aktív témák

  • G@ben

    addikt

    Én is elbúcsúzom, mert ma áttértem Telekomra, de nem volt egyszerű.
    Múltkor érdeklődtem partnerüzletben a márkaváltásról, ott 3 napot mondtak. Így bementem a normál Telekom üzletbe, hogy ott tudni fogják. Nos, nem tudták. Egy kedves, de ilyen szempontból (is) tudatlan lányhoz kerültem, aki szintén pár napot mondott, majd a "biztosan nem, mert ez márkaváltás, nem szolgáltatóváltás" válaszomra vad telefonálásba kezdett. 10-15 perc telefonálás, illetve két másik kolléganő segítségének igénybevétele után kérte, hogy fél óra múlva menjek vissza, addigra aktiválják a kártyát. Semmi gond, szabin vagyok, ráérek, addig nézelődtem. Az üzletből kilépve a Blue-s kártya már nem volt aktív. Fél óra múlva visszamentem, a Telekomos még nem aktív, valami hiba van, ami tegnap este másnál is előfordult máshol Blue-ról váltásnál. Újabb küzdelem, telefonálás, ottani férfi kolléga bevonása, majd odaadták a sim-kártyát, hogy 1-2 órán belül aktív lesz, ha mégsem, menjek be újra. Hazaértem kb fél óra alatt, kártyát cseréltem, azonnal aktív volt. Úgyhogy nem volt egyszerű menet, de sikerült.
    Végül szeretném mindenkinek megköszönni az itteni segítségeket, váltás menetének leírását, sokat segített! :R

    Amit ma letölthetsz, ne halaszd holnapra!

Aktív témák