Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tyielow

    aktív tag

    válasz CactuS #63 üzenetére

    A német oldalon ezt találtam az új kasztokról: Große Updates kommen im April, Mai und Juni. Die letzen 4 Klassen sollen im Mai / Juni erscheinen.

    AH-ra mikor beregisztrálsz valamit, a játék határoz meg egy Min. és egy Max. értéket, amennyiért beteheted. tehát hiába raksz be 100 Köcsög Tejet (ami tapasztaltaim szerint sosincs AH-ban), mint egyedüli eladó, nem tudsz érte nagy árat kérni. :(

    Én amit biztosan mellőzök a fishing/herb gathering+alchemy, ill. a huntinghoz hozzá se szagoltam.
    Mining/farming/cooking megyen :) Na, meg a trade is szép lassan haha.

    mikromanus
    már van 4 aranyrudam, a bankba való befektetésre irányult a kérdés. majd elnézek calpheonba, hátha már engedi, de lehet hogy hozzám vágja majd, hogy kicsi a tudásom beszélgetni velük :D de ha worker kell hozzá, szerintem nem éri meg bénázni vele. bár attól függ ...

    Apropó, tud valaki olyan oldalt, mint a Wowhead, hogy normálisan le van írva miből, micsoda, hogyan állítható elő? Egy összefoglaló táblázat vagy leírás kéne. Eddig csak bugyuta beginner guideket találtam, de azokból tonnaszámra.

    Szerk.: http://bddatabase.net/us/ itt találtam vmit...

    [ Szerkesztve ]

    YouTube: toty1ka

  • Cathfaern

    nagyúr

    válasz CactuS #63 üzenetére

    "Nem tudsz te beállítani árat az eladáshoz? Vagy hogyhogy alacsony az ár? Nincs rendes AH?"
    Van egy elég szűk min-max sáv (ami ha jól értem a kereslet/kínálat függvényében változik), és csak azon belül tudsz megadni árat.

    "(Remélem azért nem a városba kiülős, mint L2ben, érzem én a retrót, de nem ennyire :D )"
    Pedig szerintem nagyon hangulatos volt, tényleg volt a városokban "vásártér" :) Mondjuk annyival kéne megfejelni az L2-es verziót, hogy ha offline mész, akkor is ott marad a karakter.

  • mikromanus

    veterán

    válasz CactuS #63 üzenetére

    Az ár korlátozottan módosítható csak. Van egy minimum és egy maximum. Ezek közt lehet megadni darabárat. Az ettől eltérő értékek nem rögzíthetőek a marketplace-ben. Az önálló árszabályozás nagy tömegű eladásnál elég jól beáll az optimálisra. Viszont a ritkább itemeknél ez teljesen bukta. Gabonánál napi 300k eladásnál valamennyire be tudják talán lőni hogy mennyire nagy a kereslet és kínálat. Ha mind minimumon megy, akkor jó az ami van, vagy picit módosul. HA mind max körül megy és így is áruhiány van, akkor szépen fel fog menni az ár. De mi van a kisebb darabszámú itemeken. A "Normál" zöld kristályok úgy 5250-11000 közt mehetnek. ETtől lehet eltérés, de igen kis mértékben. A "kék" fejlesztett verzióknál pedig abszolut nem működik a rendszer. A maximum ár legfeljebb 300k silver és sose ment efölé. Lefele elmozdul néha némelyik. A jkeresettebbek meg az idő 99%-ban elérhetetlenek. A zöld alapanyag verzió is elérhetetlen. Vendornál nem vehető, a max ár, meg nevetséges. Még akkor is ha nem eladásra craftolsz.
    A legtöbb item átlagos bekerülési ár környékén adható el maximum. Ez pár esetben módosítva és javítva lett, de mág így is nevetséges. A high-end itemeken talán lehet iszonyat nagy árakat megadni és jó silvert keresni. Csak mire kijön a 90 milla silveres cucc, addigra befektettél jó esetben 60 millát, rossz esetben 150 millát. Ja, meg lejön az "adó". Ez stabilan 30+5%. Gyakorlatilag a random eséllyel enchantolt felszerelési tárgyak a bekerülési érték 2/3-áért adhatóak el. A craftolt itemeknél néhol a nagyobb alap intervallumok mellett lehet haszonnal eladni, csak ott meg szűkös az alapanyagkínálat.

    A fishing és gathering nem rossz, csak így teljesen mások craftjára vagy utalva. Valamennyire hasznos képessé válni saját craftolásra is. Bár a fene se tudja. Lehet csak nem kell meghalni és akkor csak fejlesztésre kell anyag, az meg elérhető. Bármilyen forrásból ha van silver, akkor menni fog. Ha viszont lecsap a worldboss ötször, akkor ez lehet -5 socketnyi crystal is. Ammeg már érezhető veszteség. Főként ha csak venni tudod a pótlás, az meg nem elérhető , :Y
    100-200 energy minden "egyéb" crafton lehet elég is. Az meg craftnál hamar meglehet. Alapanyagok vannak mindig, folyamatos craft meg beállítható. Lazán lehetsz rugalmas majd. A gathering szivatósabb... (fishingen van AFK módszer, de gatheringen nincs).

    Minden kaszt alapvetően sebző karakter. A buff és heal csak másodlagos jelleg. És igen. A wizard/Witch tud gyógyítani és cast speed buffot adni (meg feltámasztani skillből). Emellett talán a legerősebb területre ható skilljei is nekik vannak. Mondjuk nem tudom ez igaz-e, mert minden kaszt OP lett. :DD
    A harcos és vakyre tud buffolni? Lehet. Azt nem ismerem. Az csak minikariban van nekem. Az is energiatermelő passzív alkat.

    [ Szerkesztve ]

    Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus

Új hozzászólás Aktív témák