Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • woker

    aktív tag

    válasz prokxy #60740 üzenetére

    Azért ezzel nem igazán értek egyet.
    W/L ratio: Egyáltalán nem mérvadó mert lehetsz nagyon jó a csapatodon belül ha a csapatod gyenge vagy egyszerűen az ellenfél túl erős és akkor cseszheted a W/L arányod. Speciel engem a BF4-ben határozottan rühell a team balancer érzésem szerint mert rendre a gyengébb csapatba kerülök (mondjuk maga a team balancer is megérne egy misét mert rendre volt olyan, hogy egyik oldalon az átlag rang 30-40 max a másikon min 60-70). Nekem valahol 0.8 körül lehet. Volt olyan időszak, hogy ha reseteltem volna a statjaim ez inkább 0.1-2 körül lett volna mert minden megnyert meccsre jutott minumum 5 elvesztett.
    K/D: Megint nem igazán mérvadó mert ebből nem tudsz megitélni egy jó engineert/assaultot aki inkább a javításra/gyógyításra koncentrál mint sem a fragekre. Nekem pl. csak kínkeservesen sikerült 1 fölé tornásznom a K/D-mat ami nem azért volt rossz mert annyira béna vagyok hanem mert a netcode masszívan büntetett mivel hiába volt alacsony a pingem rendre elvesztettem szinte minden 1v1 harcot olyannal szemben akinek csak kicsit is magasabb volt, vagy nemes egyszerűséggel jött a látszólagos OHK (még most az őszi patch után is volt olyan, hogy úgy éreztem, hogy az ellenfél csapatának a fele csal mert olyan fegyverekkel és olyan távolságból lőttek le egy szempillantás alatt amivel nem lehetne, ha normálisan működne a netcode)
    SPM: Szintén nem igazán mérvadó mert ezt meg azok hígtják föl akik jellemzően a K/D-nál is jól szerepelnek és nem igazán az objektívára játszanak hanem a fragekre ráadásul a boosterek is belekavarnak az egyenletbe.

    A legnagyobb probléma, hogy az utóbbi 2 kategóriát sok olyan ember hígítja akik a BF legalját képviseli mert baserapel, megszegi a szabályokat (pistol/knife only szerveren a még éppen nem letiltott fegyverekkel rohangál) vagy egyszerűen bejön a klánjával publicra noobokat lövöldözni.

Új hozzászólás Aktív témák