Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • specterlich

    csendes tag

    válasz V/ #15562 üzenetére

    Szerintük minden ok. De egyébként is dokumentum kell nekik arról, hogy mi történt a csomaggal. Amit a GLS csak a feladónak ad ki. De teljesen figyelmen kívül hagyták amikor megkértem őket, hogy ugyan nézzenek már utána. És gyakorlatilag innentől csak a copy-paste válaszok jönnek. Könyörögtem nekik, de erre is csak az jön, hogy: "We want to express our genuine apology for all inconvenience caused. We look forward to receiving your reply." Én válaszoljak. Mire?
    A rendelés állapotában szerintük nov. 28-án ki lett szállítva és kész. Szóval részükről le van zárva, részemről meg nem éppen.

    Paypal-nél a hiányzó árát kértem vissza, vagy újraküldést, mindegy lenne igazából.
    Eredetileg úgy adtam meg, hogy "hiányos a rendelés", ezt ők módosították arra, hogy "nem felel meg a leírásnak". Nem tudom miért.

    Sejtettem, hogy innentől csak a nagyon macerás dolgok jöhetnek szóba.
    Visszaküldeni biztosan nem fogom, mivel a megkapott kütyü ajándék volt és nyilván nem fogom visszavenni az illetőtől, akkor inkább benyelem. Mert egyébként nagyon bevált. Azért is rendeltem kettőt, a másik lett volna az enyém.

    Évek óta rendelek mindenféle oldalról kínából, többszáz vackot rendeltem már, de ilyet még nem szívtam.
    Legalább annyi tanulság van a dologban, hogy legközelebb, ilyen tételben egyszerre csak egyet rendelek, akkor talán nem fogják tudni elkeverni a másikat olyan könnyen.

    Körbenézek még a neten valamilyen online EU fogyasztóvédelemmel kapcsolatosan, hátha.

    Minden esetre köszi a törődést.

Új hozzászólás Aktív témák