- TCL LCD és LED TV-k
- 3D nyomtatás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- OLED TV topic
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- iPad topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
ma A forrás részletes termékfotókat és a várható specifikációt is közzétette.
-
Kingdom Come Deliverance 2 - Konzolokon be kell érnünk a 30 FPS-sel
gp Sem PlayStationön sem Xbox-on nem kapunk teljesítmény módot, akinek a cél a minimum 60 FPS, annak a PC-s verziót kell választania.
Aktív témák
-
Pug
veterán
válasz fagy53 #44515 üzenetére
Nem, Newton nem forog a sírjában csak te teszel úgy mintha nem értenéd azt amíről beszélek és forgatod ki a szavaimat.....
Kifejtem, hogy mit értettem az egyszerű "fizika" kifejezés alatt: a játék egészére kiható fizikai rendszerek, tudod, amire más valóban fizikai szimulációs motorok hivatottak: ragdoll, golyók röppályájának számítás, robbantások fizikai hatása a környezet, azt hiszem nem kell sorolnom...
szóval ha most itt helyben megcáfolsz és nekiállsz sorolni a játékok tömkelegét amiben ilyen szerepet tölt be a physx, akkor nincs igazam, de a repkedő újságokat, a lobogó zászlókat és társait ne tekintsük már komplex játékon belüli rendszer szimulációnak
És igen, tudom, hogy maga a motor ilyen rendszer szimulációra is képes lenne, csak mivel az játékmenetet befolyásol lenne, így a physx zártságából kifolyólag nem preferált fejlesztési lehetőség.
De mondom, ha tényszerű példákkal cáfolni tudod az állításaimat, akkor rajta, de addig nem feltétlenül kell szájkaratézni
Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen