Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ergoGnomik

    tag

    válasz Tyrel #6 üzenetére

    Kérdés, hogy az AMD-nek mi éri meg jobban? A végfelhasználói megelégedettség legendásan kemény tökű harcosának lenni, vagy a lehető legtöbb gyártónál megjelenni a kínálatban. Amit te akarsz, az a Lenovo-nak és a többi gyártónak pénzbe kerül és nem mérhető az így elköltött összegeknek a megtérülése. Ha ilyen ötletekkel jönne az AMD, akkor az adott OEM/ODM simán mondhatná, hogy ja, akkor köszi, vidd máshová a sz.rodat!

  • ergoGnomik

    tag

    válasz Tyrel #8 üzenetére

    OK. Akkor vizsgáljuk meg mi a különbség abban az esetben, ha ezt önként (piaci verseny okán) csinálják a cégek vagy ha külső (törvényes) ráhatásra! Ha önként, akkor ugye mi köze az AMD-nek a Lenovo saját szuverén elképzeléséhez az üzletviteléről? Úgy rongálja a Lenovo a renoméját a felhasználóival szembeni nemtörődömségével, ahogyan kedve tartja. Ha külső ráhatásra, akkor mióta az AMD a hivatal, hogy erre rábírja a Lenovo-t? Erre az államszervezetek megfelelő hatóságai és intézményei szolgálnak, nem egy másik gazdasági szereplő. Értem én, hogy úgy érzed beoboáztad azzal a géppel, de tekintve hogy valójában "nem hibás"* senkinek sem dolga megjavítani.

    A gépjárműgyártók visszahívásai nem jó példa, mert a tökük satuba van fogva és a fogyasztóvédelmek, de különösen a közlekedésbiztonsági hatóságok az első pici gyanúra már szorítják is a satupofákat. A közlekedés közvetlen élet- és balesetveszéllyel fenyegető veszélyes üzem. A számítógépek üzemeltetése nem az.

    * Úgy tűnik, hogy sajnálatos módon a pillanatnyilag érvényes szabályozások szerint az általad említett működési rendellenességet nem tekintik a használatot ellehetetlenítő nem megfelelőségnek. Ezért aztán a gyártó megteheti, hogy nem foglalkozik vele. A törvények "elégtelenek", a Lenovo "visszaél" vele, de ez nem jelenti azt, hogy ettől az AMD "bűnös" lenne. Sz'tem.

Új hozzászólás Aktív témák