Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FeRRaR1

    őstag

    Sziasztok, szerintem itt beszéltük pár éve a Lexus CT / RX újabb / régebbi témát. Végül is CT lett akkor, SE-L Premier, legmagasabb felszereltség + Mark Levinson. Szerettük, használtuk, nem sok rosszat lehet rá mondani az elavult / furán kezelhető fedélzetin kívül.

    Na akkor jöjjön aminek jönnie kell, RX 450h. CT-t ennyire szerettük akkor az RX maga lesz az orgazmus mámor.

    Valahol ki kell adjam magamból hogy mekkorát csalódtam az autóban. Kipróbáltam az RX450h Takumi, F-sport, F-sport Takumi, és 450h L Takumit. (Nem tudom mindenhol így hívják e a szinteket, ez a legmagasabb)

    Először is nem fértem be egyik Takumiba se. Igazából itt sarkon kellett volna fordulnom, de még szopattam magam 2 órát. 188cm, nem vagyok egy égi meszelő. Legalacsonyabb ülés állásban bele ért a fejem a tető kárpitba. Nem tudtam magamra állítani. (ráadásul hajvágás után egy nappal) F sportnál már csak a hajam ért hozzá, és ha nincs üveg tető akkor épp hogy volt pár centi.

    Tehát a legkisebb model a CT és abban elférek a legnagyobb RX-ben nem. Eladó erősködött hogy jó lesz, meg megszokom. Meg anyád mondom magamban. Viccből megnéztem egy vaj tetőkárpitosat a szalon közepén. 4 azaz 4 fej lenyomat volt a tető kárpiton. Az enyém egy ötödik helyen ért hozzá, hátrébb meg nem is ilyen retkes a fejem hogy nyomot hagyjon de ez most mindegy.

    Erre kijött a manager és oda adta az ő autóját hogy vigyem el egy körre, F-sport RX. Ok, elviszem. Nem dobtam hátast a vezetéstől de kellemes. A hangrendszer rosszabbul szólt mint a CT-ben, beállítva. Viszont a 2 dolog ami a legjobban kivágta a biztosítékot:

    1, Nincs klíma kikapcs gomb. Van fizikai gomberdő a klímának. Ezen van 3 venti állító. Venti lefele, felfele és OFF. Dedikált gombja van a kikapcsolásának amit kb az életbe senki nem fog megnyomni. Illetve a venti le pár nyomás után megtenné ugyan azt ha valakinek a párás ablak a perverziója. De nem, dedikált venti ki. Bezzeg a klíma ki be az az almenü almenüjében. Mindig a logikát kereső ember révén az agyam rövidzárlatot kapott.

    2, A váltó kar. Te Jézus atya úr isten. Kipróbálta ezt valaki mielőtt elkezdték gyártani? Nekem, jobb-oldalasnál csupán balra - le - jobbra - le - jobbra - le műveletet kellett elvégeznem hogy D-be kerüljön. Elmebetegek ezek? Ennél még a Jaguar / Landrover csoport tekergetős isten átka is jobb. De maradjunk házon belül a CT is ezerszer jobb, oda se nézel azonnal tudod mi hol merre, egyszerű és gyors. Na ez lassú, idegesítő, túlbonyolított.

    WoW. Úgy jöttem ki a szalonból mint akit megerőszakoltak. Mondom csak a Lexus a CT után, ott lépek feljebb és vár a mennyország. Nyílván nem egy nagyon rossz autó, sok jó tulajdonsága van de nekem nagyon nem adta. Elhiszem hogy elmegy 10 literrel, soha nem romlik el de ez akkor se kéne. Leginkább mert nem férek be normálisan. De erre igazán gondolhattak volna a Japánok ennyi fejlenyomattal a tető kárpiton...

    A konfigurátor is rémálom. Takumi csak fa kormánnyal, ha akarod se teszik bele az F-sport sokkal kényelmesebb és szebb kormányát. Viszont a vaj vagy barna belsőt azt felejtsd el ott, lehet piros vagy fekete. Piros lehet de barna nem? Aktív kanyar stabilizátor opció, akkor nincs panoráma tető. Vagy kanyar stab, vagy panoráma. :W

    Tudom szorít az üveg cipő és nehéz az arany nyaklánc. Megyek kiengedem magamat. :F

Új hozzászólás Aktív témák