Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • s4tch

    veterán

    válasz schawo #13071 üzenetére

    Annyit tennék hozzá orbano hozzászólásához, hogy az otthoni hangzás reprodukálását szerintem felejtsd el. Hallottam már nagyon jó rendszereket szobában és autóban is. Egy közepes szobai rendszer jobban szól annál, amit az orbano által említett keretből autóban kreál az ember: egy közepes szobához képest kicsi, szerencsétlen tér van az autóban, roppant nehéz jó fázismenetet kreálni, teret leképezni, frekvenciamenetet korrigálni. A kocsi rugalmatlan. Gondolj bele, szobában oda teszed a hangszórót, ahová akarod, 2 perc alatt cserélsz kábelt, pillanatok alatt beforgatod a hangszórókat, és a többi. Kocsiban a hangszórók pozíciójának kiválasztása - az extrém sok szopást vállalók kivételével - nem több egy kényszerhelyzethez való alkalmazkodásnál. És a többi.

    Ne értsd félre, nem lebeszélni akarlak a dologról, sőt. Hallottam kettes Lagunát azzal a gyári hifivel, ami neked is van; érdemes belevágni. De csodát ne várj. Ha beleástad magad az otthoni hifibe, az autót jó eséllyel kompromisszumnak fogod érezni. Egyébként az a Laguna egy jó adottságú kocsi, lehet bele nagyon fasza rendszert építeni. Mészáros Gyuri csinált egyet, gyári fejhez és gyári kinézethez ragaszkodott a megrendelő, még abból is sokat ki lehetett hozni.

    Ha szabad javasolnom, aktív, időkorrekciós rendszerben gondolkozz, és fejet ennek megfelelően válassz. Passzív rendszerrel ebben a 150-300 körüli sávban vastagon több a szopás, mire fázist fog az ember.

    Kormánytáv-illesztőt a majdani fej márkájához igazodva lehet kapni brit ebayen, 30 font körüli áron, visszavásárlási garival.

    Még valami: ha nem szeretnél mélynyomót, az azért megszabja az irányt, és enyhít a költségeken. 16-os mélyközép kell, és alapvető, hogy tisztességesen megépíttesd az ajtót, panellel együtt. Nem feltétlenül lesz több mélyed, de precízebb, definiáltabb mélytartományt fog adni a mélyközép, ha rendes autóban dolgozik. Javaslom, hogy ne a csomagtartóba, hanem az anyósülés alá kerüljön az erősítő: kevesebb kábel kell, és esztétikusabb a gyári csomagtartó, mint egy erősítővel kiegészített. (Tudom, vannak szép hátsó installok, de azoknál szinte többe kerül a hús, mint a leves; praktikus utat követve egyszerűen nem éri meg erre fordítani.)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák