Hirdetés
-
Bakancslista Route 66 Chicagótól Los Angelesig 3.
lo Sziasztok Olvasók! A harmadik rész immár elkészült egy kis betegeskedés után (mármint a jelenben sajna), és a múltban már teljesen gyógyultan folytatjuk utunkat az USA-ban.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
RP1980
tag
válasz polonic #42655 üzenetére
Gondolom nem az AF a cég fő profilja és egy mellékága a takarítócégben. Esetleg társultak a fiatalok. Sejtésem szerint az AF a shopokat valamiféle franchise jelleggel lehet üzemeltetni, mert az AMTS-en nagyon hasonló volt a stand arculata az angol autó tuning témájú rendezvényeken látottakéhoz. (Mert ugye az AF-nek a célcsoportja a tuningosok)
[ Szerkesztve ]
-
RP1980
tag
válasz polonic #42688 üzenetére
A foltosodás a Fusso legnagyobb "betegsége" és sajnos nem tudsz vele mit csinálni. Rengeteg ember próbált már rájönni mi okozhatja és hogyan lehetne kivédeni, de eddig tudtommal nem született 100%os megoldás. Világos színeken nem lép fel.
Jól látod, amibe bele akadt a mikroszálasod arra valóban a két említett módszer segíthet. Optimális esetben mindkettő. Aztán ha már szépen megvan polírozva a kocsid, a helyedben nem tennék rá ismét fussot amitől foltos lesz. Rengeteg nagyon jó sealent jött ki már azóta, ha kerámia és társai nem játszhat. -
RP1980
tag
válasz Mauzes #42693 üzenetére
Szia!
1: Szerintem mehetsz 1:10-re is. Ilyen hidegben ha nem süt a nap hagyhatod akár 5 percig is.
2: A mikroszálas nem egy életbiztosítás, de finoman azzal is meg lehet törölgetni. Amúgy sima szivacs és/vagy pamut rongy az optimális.
3: Körömkefe szvsz. már túl durva és bolyhosodhat tőle a gyengébb minőségű szőnyeg (pl. kb. 2005utáni fordokban nagyon silány) Inkább puhább ruha/cipőkefe az ajánlott. De egy pár basic mikroszálassal a kefés kezelés után kitűnően fel tudod itatni a koszt, mert ha nem szívod vagy itatod fel, akkor sokat nem ért a művelet. A koszt fellazítod, de ugyanúgy ott marad.
-
RP1980
tag
Szerintem is "béna" az a szórófej, de nemrég volt már itt téma. Annyi a trükk, hogy szinte zárásig kell tekerned és akkor ködöl rendesen.
Pontosan így. Felviszem, várok, leveretem. Ha nagyon kíméletes akarsz lenni, akkor snowfoam-al fújod be mikor letellt a hatóidő és úgy csapatod le. Én lemosott és szárazolt kasztnira szoktam felvinni a d-toxot, és befejezni a fenn említett snowfoamos trükkel fejezem be.Vízkő a legolcsóbb módon ecettel. Aztán ha friss, akkor pl KC FSE, de van sok gyártónak vízkőre való cucca. Ha nagyon rá van már gyógyulva akkor lehet csak a polír segít.
Szoktak waxolni, de kerámiáról még sosem hallottam
-
RP1980
tag
válasz NOKIA6230i #42697 üzenetére
Csak a bemutatkozó videóik alapján tudok állást foglalni, de talán a starcar garage.
-
RP1980
tag
Valamelyest lehet segít. Azonban te is meg tudod ítélni egy egyszerű trükkel. Ha benyálazod az ujjad majd a karcokra kened, és amennyiben kis időre a nyáladtól eltűnnek, akkor akár egy polír ki is hozhatja őket maradéktalanul. Ha viszont a körmöd is bele tud akadni, akkor sok remény nincs. Lehet, hogy enyhíthető a jelenség, de akkor már valamekkora nyoma fog maradni.
-
RP1980
tag
A fotó alapján le lett gyalulva a festék és festék/anyag transfer nem nagyon lehet, hisz fehér kukával nem találkoztam. A vastag fehér csík ami gond, a többit még talán egy becsiszolás+polír orvosolhatná/enyhíthetné. A saját kezűleg való ecsetelgetéssel az a baj, hogy ekkora területen már brutál mód meg fog látszani. Kb. olyan lesz mintha egy heg lenne a kocsidon. Ugyan jobb esetben a szín nem fog elütni, de a nyoma ott lesz az 100%. Itt egy fényező aki segíthet. Igényesebb helyeken tudják úgy is, hogy csak foltban javítják/fényezik. Viszont sokkal nem lesz olcsóbb mint egy "sima" műhelyben egy telibe fújás.
[ Szerkesztve ]
-
RP1980
tag
válasz adriankoooo #42774 üzenetére
Én szárazon ráterítem a tetőre és máris dampd lesz. Amúgy a legdrágább kendő is hagy ilyet maga után főleg ha már dampd. Erre ez a hűvösebb idő csak rátesz. Ezt két kendővel tudod megoldani/minimalizálni. Egy ami dampd, ezzel veszed le a nagyját és egy száraz hosszú szőrű magas gsm számú pihe-puha,amivel ezt a maradékot törlöm le.
-
RP1980
tag
válasz Shodan #42882 üzenetére
Ha jól láttam nem 125mm-es tányér jár hozzá. A 150mm szerintem túl nagy egy 650w os excenterre. Ezt ha teheted cseréld le. Padek közül már többször írtam és most is csak ismételni tudom magam a sonax piros és sárga excenter padjei a legjobb ár/érték arányt képviselik. A liquid elements és a chemical guys padek sem rosszak az olcsóbbak közül. A menzerna nem rossz, de mocskosul fog porzani, így mindent jól maszkolj. Oldalüvegek aljánál tud nagyon beülni és rémálom kimosni.
Pasztában ha nem ragaszkodsz a menzernához ajánlanám a Koch H8 vagy 9 és az m2 vagy M3 pasztáit. -
RP1980
tag
válasz Shodan #42887 üzenetére
Hobby szinten rengeteg ideig bírja. Ha pár alkalommal használod évente, akkor hosszú évekig bírni fogják.
A lényeg, hogy alaposan ki legyen pucolva használat után. Legobb mód ha egy apc-s (esetleg szappanos) vödör vízbe dobálod az elhasznált/"megtellt" padeket és ha kész a mű, akkor egy üres vödör aljába dobva egyenként kicsapatod magasnyomásúval őket. Szárítás meg megporgetve a dinon és utána száradni hagyni őket. Azt tudd, hogy egy pad kb 2 elem után tele lesz. Így vagy mosod, vagy beruhazol pár darabra.
Második része a kérdésednek: csak azt ne!!!!!
A pad mindíg , mindíg és mindíg legyen minimum akkora mint a tányér! Ideális esetben pár milliméterrel nagyobb is. -
RP1980
tag
válasz JHONNY 79 #42903 üzenetére
Semmi extra nincs benne. Beledobod a vödörbe (csak azért hogy a vízsugár ne repítse a szomszédba) és pl. mint az autó mosásakor, olyan távolságból kivereted belőle e maradványokat.
Semmi baja nem származik egy jófajta padnek ebből.
A kompresszorral való kifújás nem a szárítást szolgálja. Ez is tisztításra szolgál, jobbára akkor szokott jobban működni ha pont eleve porzósabb pasztával dolgozik az ember. A modernebb kevésbé "havazós" pasztákat nem nagyon fújja ki egy szivacs padből. Mikroszálas korongokon inkább bevethető.[ Szerkesztve ]
-
RP1980
tag
válasz polonic #42940 üzenetére
Szerintem nem nagyon hatja meg a Fussot a latyak. Most volt a Sonax egyik emberével egy interjú az egyik német YT csatornán. Ő azt mondta a BSD-vel való polimeres és egyéb bevonatok "felfrissítésére", hogy ne csináljuk. Ha a bevonat már nem működik, akkor újat kell felvinni. A BSD nem egyéb bevonatok frissítésre/megóvására szolgál, hanem egy önálló termék.
-
RP1980
tag
Bajt nem csinálsz vele. Csak ha bele gondolunk azzal, hogy egy meglévő védelemre fújunk másikat nem azt javítjuk fel, hanem a frissen felvitt cucc fog érvényesülni. Képletesen szólva el fogja takarni a régit. Így ha valakinek a Fusso tulajdonságai tetszenek, akkor a haldokló Fussora új Fussot kell kenni. Ha a BSD tetszik, akkor eleve BSD-vel kell kezdeni és majd azt ismételni ha gyengül. Ha az a verzió áll fenn, hogy haldoklik a védelem és nincs mód azt újra felvinni, de szeretnénk, hogy mégis legyen rajta valami, akkor szerintem tökéletes a BSD-zés is, csak onnantól nem Fusso hatás lesz a kocsidon, hanem BSD.
A kerámiáknál állítólag más a helyzet, ott egy SIO tartalmú cuccal lehet "ápolni" a meglévő réteget.
[ Szerkesztve ]
-
RP1980
tag
válasz Varshi #42957 üzenetére
A Fusso tovább bírja, ezért nem kell olyan sűrűn ismételi a felvitelét. Beading sheeting téren szerintem egy színvonalon vannak. Ami a fusso ellen szól, hogy fekete (sőtét) színű autón hajlamos felhősödni/foltosodni.
Mindegyikből a lehető legkevesebb szert kell használni, mert a visszatörlése egyiknek sem a legegyszerűbb, de nem is annyira rémes.
Én világos autót Fussoznék. Nagyon sötétnél pedig ha nem gond, hogy kb. két havonta a mosást egy BSD-s áttörléssel kell befejezzem, akkor ott azt. Télre lehet arra is Fussot tennék, de számolni kell a foltosodással, ami azért tavaszra a Fussoval el is tűnne. -
RP1980
tag
válasz ginola #42974 üzenetére
A fején találtad ..... Valóban ami mérvadó lehet z a mosások száma, de ez nem csak a BSD-nél hanem minden bevonatnál így van. A mechanikai hatások gyengítik meg leginkább az efféle cuccokat, persze a nagyon szélsőséges PH értékű vegyszereket leszámítva. A BSD szvsz., kb. 2-3 mosás.
-
RP1980
tag
válasz Varshi #42978 üzenetére
Előttem már megmondták a tutit. Egy megfelelően polírozott autó a csillogás kulcsa. Ha frissen nyalt nyalóka effektre vágysz, akkor mehet akár 3 lépcsős polír is. Amit egy menzerna 3800 szintű pasztával zárnék le. Aztán ha csak egy fotó erejéig kell, de ultra brutális vizes hatás, akkor valami jóféle wax. Amennyiben tovább is nézegetnéd, akkor egy jól és sokszor rétegelhető kerámia amire szükséged van. De az autó a megfelelően korrigált lakktól csillog, sosem csak a rákent okosságoktól.
-
RP1980
tag
válasz Imibácsi #43092 üzenetére
Szia!
A legfontosabbal kezdeném: Van különbség a műanyag és a fém elemek polírozása során. A műanyag nem vezeti el a hőt olyan mértékben mint a fém, ezért azzal (főleg forgóssal) csak óvatosan!
Szerintem a 400 után a 3800 lehet,hogy túl nagy ugrás lesz. Ráadásul a menzerna számomra nem egy jó paszta. Amennyiben még nem vásároltál pasztát én a koch polcáról választanék pirosat (H) és kéket (M). Ráadásul fekete autónál, ha 90% a cél lehet még a 3 lépcső is kívánkozna. Korongból sem hiszem, hogy elég lesz 1 db. Kb. 2 elem után egy korong tele szedi magát, a vágása durván veszít. -
RP1980
tag
válasz Imibácsi #43094 üzenetére
Szia!
Magam is csak hobbiból gyalulom a lakkot
Nem azt mondtam, hogy ki kell dobni a korongot, hanem ahogy te is írod, ki kell mosni. Mivel a vizes/nedves korong kicsit gyengébben vág mint a száraz ezért én legalább egy párral dolgozom és a csere alatt a kimosott meg is tud száradni.
Nem azt állítom, hogy a menzerna rossz, viszont számomra egy Koch/sonax sokkal kedvezőbb, mivel a menz-hez mérten töredékét porzik. Igaz, hogy cserébe a korongból is nehezebben mosható ki.
Forgóssal én is alacsony fordulaton dolgozom, többek között ezért sem lesz holós és jól is vág.
A modern paszták közül már sokban vannak "robbanó szemcsék", de ha sokat kell vágnod nem feltétlen előny az sem.
Amúgy a műanyagon annyira nem para a hőelvezetés sem, ha az ember nem idióta módon csinálja és tartja egy ponton akár percekig. Én azt vettem észre, hogy a forgóssal inkább az éleken/széleken lehet hamarabb bajt csinálni. -
RP1980
tag
válasz Pgabor79 #43144 üzenetére
Szia!
A te esetedben a detaileres verziót választanám! Azért akármennyire is tartós a Fusso, de egy frissen felvitt ELixir, Reload, BSD, vagy Done add Dusted Si víztaszítása és csillogása messze leveri! Ráadásul ha sötét az autód nincs szívás a felhősödéssel sem, mert azt a hajlamot akárki akármit is állít, nem tudták kiirtani az új Fussoból sem
[ Szerkesztve ]
-
RP1980
tag
válasz Pgabor79 #43147 üzenetére
Akkora a piac, hogy azt átlátni szinte lehetetlen így csak ajánlani lehet szerintem. Az említett Elixir pl nagyon jó. Ha nem akarod túl agyalni a dolgot nyugodtan vedd azt. Nekem ami most nagyon tetszik az a fent említett Bouncers- Done and Dusted SI edition. Perverz fényt ad, de az ELixir sem kell, hogy szégyenkezzen, sőt....
-
RP1980
tag
Ezekben a wet cuccokban annyira nincs bizalmam. Nem kell őket vissza törölni, így ki tudja mennyi marad belőle fenn. Az egyik videóban Jim White azt hiszem pont egy ilyen wet-es cuccal "kezelt" autót mutatott ahol borzalmas fehéres matt szerű foltok maradtak az autón. Egy QD-t felvinni mosás után majd vissza törölni gyerekjáték és kb. 10perc. Ráadásul egy felemelő lezárása a szeánsznak, hogy a tiszta autót végig simogatja az ember a tudattal, hogy most még egy picit szebbé és csillogósabbá teheti.
[ Szerkesztve ]
-
RP1980
tag
válasz n@p@lm #43167 üzenetére
Szia!
Pedig a legkíméletesebb és tökéletesebb megoldás lenne a polír. Gondolom a karmaival sikerült megkarcolnia a lakkot. Szerintem ez esetben nem keletkezett olyan mély karc ami ne lenne kipolírozható. Bármi mással sokkal többet ártanál és sokkal kevésbé lenne közel a kiindulási alaphoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell notebook topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Call of Duty: Mobile
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen