- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- E-book olvasók
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Formaster
Topikgazda
válasz fulton #28550 üzenetére
Majd ősszel vedlik Szőrt nem kell találj, gyanúsat sem, ha az első nyest ment be. Nem rongálni megy be, hanem melegedni. Akkor van baj, ha arra téved egy másik, mert érzi az előző szagát és el akarja tüntetni. Előfordulhat, hogy elsőrebis megrág valamit, de azok nagyon veszett egyedek. (NatGeo off)
-
-
Formaster
Topikgazda
válasz Vincsaba #28564 üzenetére
Megpróbálhatod, lehet h azt a vékony felesleget leszedi, de eléggé szilárd ez a bevonat. Én még az ipában is kételkedek. Persze könnyen elképzelhető, hogy polírozták, ha nem láttál rajta mosás nyomokat, karcokat. De a fusso is hologramos, ha sok a felesleg. Új vagy használt autó?
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #28570 üzenetére
Persze aztán megkérdezik mit szedsz még
-
Formaster
Topikgazda
válasz MaTpr0F #28577 üzenetére
Nem próbáltam, de hozzászólok, ha nem gond. Miért pont hammerite? Van nekik hőálló, de ahogy nézem, csak matt feketében. Én mindenképp hőállót javasolnék, azt viszont más termékekből kapsz sok féle színben. Nekem is tervben van, hogy rendbe rakjam, igaz én homokfúvás+szinterezést szeretnék.
-
Formaster
Topikgazda
Ferrar1 véleményét osztanám. Először valamilyen quick wax/sealent-el kezdj, vagy ha kellő mennyiségű "how to wax your car" videót láttál indíthatsz valamilyen kemény viasszal, de a fussot nem javaslom elsőre. Könnyen úgy járhatsz, mint Vincsaba, hogy tiszta "maszat" marad az autó. Illetve, ha érzel elég affinitást magadban és nézel pár clay your car videót, megpróbálkozhatsz a gyurmázással előtte. Rengeteg koszt fog leszedni az autóról, hacsak nem szalon állapotú.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Sza_Sa #28607 üzenetére
Ne is dobd ki. De arra figyelj, hogy nagy melegben ne használd. Ha már mindenképp nyáron waxolsz, akkor ezzel az anyaggal lehetőleg kora reggel dolgozz, bár sokszor már akkor is meleg van. Az optimális amúgy tavasszal és ősszel waxolni, így pont kibír fél évet. Egyébként megfelelő hőmérsékleten szépen teríthető az anyag, ha valahová több kerül, akkor el tudod oszlatni az applikátorral. Nem ragad, max ha gyurmázatlan a felület, vagy túl nagy a meleg.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Sza_Sa #28610 üzenetére
Milyen állapotban van a lakk? Polír vagy gyurmázás volt valamikor? Tény, hogy erős az anyag, de a tapéta ragasztó effektel eddig nem találkoztam. Csak azt tudom elképzelni, hogy kissé oxidálódott már a felület és ezért volt nehezebb dolgod, ez esetben viszont jó lenne letisztázni, hogy más ne járjon így.
-
Formaster
Topikgazda
Páran vettetek Sonax Brillian Shine Detailert. Mik a tapasztalatok? Meddig bírja?
-
-
Formaster
Topikgazda
-
Formaster
Topikgazda
válasz zsolt19900 #28758 üzenetére
Pedig az. A lakk is csak akkor fog tapadni a fényezésen, ha elő van csiszolva. Valószínűleg a felület állapota (karcok/oxidációs réteg), illetve a zsírtalanítás/dekontaminálás hiánya miatt nem tapadnak, illetve a magasnyomásúval is be kell tartani a 20-30cm távolságot.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Speeedfire #28769 üzenetére
Őszintén szólva ezt nem egészen értem, nem ez az első komment, hogy XY kerületben. Van autód, van tömegközl, szerintem pesten belül bárhova el lehet jutni, de még ha azt mondanám menj le Isaszegre a hertihez, az is 1 óra busz+vonat együtt. Nyilván ne Zalaegerszegre, de ha eredményt akarsz ne várd, hogy házhoz jöjjön, ez nem amerika. Jó mesterből amúgy sincs sok. Az 5-6 órás polír után meg örülj, ha nem lesz hologramos, csak vakargathatod mindenhonnan a beszáradt pasztát. 3 fázis az min 12-14 óra nettó munka, de a két fázis is 8-10.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz Speeedfire #28777 üzenetére
Nehogy lemaradj a barátok köztről
-
Formaster
Topikgazda
válasz j.bravo #28780 üzenetére
Nekem mindegy, mindenki oda megy ahova akar. A nem nagyüzemi műhelyek rugalmasak, otthagyhatod az autót egy péntek este is és szombat/vasárnap este érte mész. Erre van az a közmondás, hogy "nem akarásnak ..." (még ha valaki 7-8-kor végez minden nap, akkor megértem, de a legtöbb szakihoz kimehetsz akár egy szombat reggel is.) Másrészt pesten több jó műhely is van akik nyitva vannak este 7 -fél8ig. Csak hát nem a 14.ben
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz focvis #28784 üzenetére
+1... Ha nincs valakinek az életébe egy nap, amit rászánjon erre, akkor guruljon be bármelyik helyre, de ez esetben a kérdést is kár volt feltenni. Közepesen jó polírozót nem tudunk ajánlani, mert van a nagyon jó, a jó, a rossz és a mégrosszabb.
Speedfire: boccs, próbáltam elhumorizálni a dolgot, némi igazsággal megspékelve, de úgy látszik kár volt.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Speeedfire #28788 üzenetére
100% hogy átvetelkor tökéletesnek látod, mert feltölti füllerrel, ami jobb esetben 2 hónapot is bír, majd azt mondja te mostad rosszul. Persze egy kérdést megér, h van-e valaki a környéken, de ez az a dolog, amire érdemes rászánni akár egy napot is. Ráadásul vannak itt mesterek, akik a kókler számlamentes szürkehivatalos garázsok árán is megcsinálják neked, jó minőségben.
-
-
Formaster
Topikgazda
-
Formaster
Topikgazda
-
Formaster
Topikgazda
válasz zolnagy #28846 üzenetére
Tudtommal a metál kap egy plusz lakkréteget, így elmondható, hogy jobb, de minden fényezés csak annyora időt álló, amennyire vigyáznak rá. Különösen akkor, ha csillag garázsban lesz, figyelmesen olvasd el az összefoglalót és az alapján válaszd ki, hogy milyen felület védelmet akarsz használni. Ha van olyan opció, hogy többszörös lakkréteg, arra befizetnék, de ez inkább a prémium autókra jellemző.
-
Formaster
Topikgazda
válasz zolnagy #28850 üzenetére
Viaszos/szintetikus. Pénztárca és kézügyesség függő. Igen, mások értékrendjét nem tudod belekalkulálni, ezért igyekszem én is mindig oda parkolni, ahova a madár se jár kúlni Viszont javítás szempontjából egyenértékű mind, ezek elem árban mennek, ott már nem lesz felár. A kikevert festék színe "mindegy", az előkészítés és a fújás, ne adj ég karosszéria munka a drága. Az ezüst jó szín, de nem jó eltalálni, ha fújni kell. Kb lehetetlen... A sima fehéret dobnám, de a metállal nem fogsz mellélőni.
-
Formaster
Topikgazda
válasz martillo #28867 üzenetére
Én ValetPro Citrus Pre Washt használok. Ezt olyan 1:8-10 arányhoz higítom. A legdurvább hab a Carpro Ironx Snow Foam-al volt, kb ki sem jött belőle, ilyen kocka vaj szerű darabok repkedtek. De magával a szerrel nem vagyok túlzottan elégedett. Mint dekontaminácio 0, arra ott a felnitisztító szer, ezerszer hatékonyabb, mint mosószer szintén 0, a VP PreWash lehozza a bogarakat+traffic filmet is.
-
Formaster
Topikgazda
válasz retrox #28875 üzenetére
Ködölni akarsz? Úgy érdemes, hogy papírral kiragasztod, majd a papírt visszahajtod, így nem lesz túl éles az átmenet. Persze be kell csiszolnod előtte a megfelelő szemcsemérettel a teljes területet, ahol festék lesz. Ha jól tudom 1000-essel, de nem vagyok fényező, talán kapsz választ szakitól is.
-
Formaster
Topikgazda
válasz retrox #28878 üzenetére
Én nem tudok róla, így kellene kimaszkolnod.
-
Formaster
Topikgazda
válasz retrox #28887 üzenetére
Kerülném az einhell és társai gépeket, nagyon kevés nyomaték tudnak leadni, ráadásul rotációs géppel nem egyszerű a munka. Ha a polírozás nem újdonság a számodra, akkor maradj a rotary-nál, de nézz valami komolyabb használtat, pl Dewalt, Makita, Bosch, Flex, Rupes. Ha nem vagy otthon a témában, akkor Dual Action ("excenteres") gépet javaslok, ebből több is van ami ajánlott, de mind a 20 ezres kategória felett mozog, inkább min. a duplája.
-
Formaster
Topikgazda
válasz MunezXBK #28898 üzenetére
Az új típusok 2.2 kilóval nem nehezek Más kérdés, hogy egy flexet nem ad el senki
retrox: Lion1 leírta a lényeget. Annyiban egészíteném ki, hogy változik a lakk keménységével a felhasznált anyagok fajtája. Komolyabb karcot be is kell csiszolni. Mindig minimum 2 lépesben polírozunk, de nem tudom mit jelent nálad a komolyabb karc. Ha a körmöd beleakad, akkor jó eséllyel nem fog eltűnni.
-
Formaster
Topikgazda
Érdekes összefoglaló a waxokról. Kifejezetten a "pure carnauba" rész
-
-
Formaster
Topikgazda
Mai mosás: A géptetőt befújtam spotlessel, mert volt pár vízkő folt. Szépen le is szedte, a maradék fussoval együtt Igaz már nem volt sok rajta, de kíváncsi lennék, hogy a frisset is lekapja-e.
Másik a Carpro gyapjú washmitt: Tökéletes, nem találok szavakat. Itt állt másfél éve a polcon, nem mertem kibontani, mert olyan szép és drága volt Viszont a lassan 3 éves mikroszálas szivacsom már össze vissza foszlott, így ma befogtam. Egyszerűen tökéletes, a gyapjú magába zárja a szennyeződéseket, viszont minimálisan abrazív jellegű, így minden koszt leszed, persze karcmentesen. Gondolom ezt minden gyapjú tudja, nem muszáj emiatt Carpro-t venni, de egyik sem olcsó buli.
-
Formaster
Topikgazda
válasz szabi325 #28938 üzenetére
Na látod ez igaz Ezer éve néztem utána, azóta meg annyian ajánlgatták, hogy a reggeli kapkodásban hirtelen nekem is ez jutott az eszembe. Hát igen, a 40 mikor nem túl baráti főleg, hogy szilikonos
(#28936) BMW001: Lekapta a maradékot, de nem is annyira lepődök meg, mert a vízkő oldásához savas oldat kell és ki tudja még milyen kísérő kemikáliák vannak benne. De megnézném, hogy mennyire bántja a friss fussot, vagy esetleg a belépő kerámiás bevonatokat.
-
Formaster
Topikgazda
válasz szabi325 #28938 üzenetére
Na látod ez igaz Ezer éve néztem utána, azóta meg annyian ajánlgatták, hogy a reggeli kapkodásban hirtelen nekem is ez jutott az eszembe. Hát igen, a 40 mikor nem túl baráti főleg, hogy szilikonos
(#28936) BMW001: Lekapta a maradékot, de nem is annyira lepődök meg, mert a vízkő oldásához savas oldat kell és ki tudja még milyen kísérő kemikáliák vannak benne. De megnézném, hogy mennyire bántja a friss fussot, vagy esetleg a belépő kerámiás bevonatokat. Szerk: elég hosszú Caution rész van az használatiban, pl never use on glass és: "May affect windscreen/window coatings and traditional sealants and waxes".
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ukrajnai háború
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Fotók, videók mobillal
- Milyen légkondit a lakásba?
- ASUS routerek
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest