- Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- Q, mint Quiet: új változat született a Chieftec Apexből
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Szinte bankkkártya méretű a LattePanda x86-os SBC-je
- Vezetékes FEJhallgatók
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
ma Renderképek mutatják meg a Samsung júliusban megjelenő új felső kategóriás okosóráját.
-
Warhammer 40k: Space Marine 2 - Középpontban az egyjátékos és a multi mód
gp A készítők a minap két új előzetessel jelentkeztek a sokak által várt programhoz.
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
bipet
tag
Ven ezekről a padokról tapasztalata valakinek ?
Az első alkalommal lecsakad a tépőzáras felület vagy bírják?
[link] -
bipet
tag
-
FeRRaR1
őstag
Nem, az vékony, csak 4 részbe van hajtva, viszont nagyon jó a mikroszálas érzés, jó cucc, csak a bilétákat tépkedd le.
De mint írtam azok elég kicsik, szárításra és wax letörlésére szerintem nem alkalmasak, én mind a hármat használom, és leírtam hogy kb mire. Az arany közép út az a középső, minőségi, nagyon erős mikroszálas hatás, nagy, lehet hajtogatni.
Nekem az elsőből van egy Tescós szatyornyi 25-30 darab, az gyorsan fogy pepecselésnél, a középsőből van 15, a szárítóból 3
-
FeRRaR1
őstag
Kb mind koszos, nagy takarító projekt volt folyamatban
Egy képen a három, bár fele vizes/koszos stb...
3-4 alkalommal össze hajtva, várnak a sorukra.
Igazából jó vastagsága csak a sárgának van, de az meg csak a szárításhoz kell, máshol hátrány, nem pedig előny. Bármilyen ápoló szer, wax, külső vagy belső felvitelére a legkisebb a legjobb, nem szív be túl sokat, még a vastag felissza a fél készletet. Felesleges pazarlás. Ablakmosáshoz a nagyobbik kék a legjobb, fújsz párat az ablakra és a rongy egyik felére, jól át mosod, fordítod és tökéletesre törlöd a száraz oldalával. Ezt egy kinyit és fordítva félbehajtással kezdheted előröl, elég kb az összes külső üveg felületre egy, ha nem túl koszos, illetve ha előzőleg már a vastag szárítóssal átmentél a gépen.
Ki kell tapasztalni, én nagyon sokat kipróbáltam, itt is linkeltek korábban, de ezek működnek a legjobban nálam. Ezzel a hárommal mindent megoldok. Igazából a nagy sárga csak kényelmesebb, nagyon gyorsan szárítasz vele, még a nagy kékből kellett 3-4 db, és 2-3x annyi idő, addig a sárgából 1 elég, max 2 ha az XC90-ről van szó
-
#00809728
törölt tag
válasz Formaster #19792 üzenetére
Nem annyira folyós igy a haszszál hézagokba nem ül bele.Ami oldoszeres az szárad is.Vizes is de annak jó idő kell.
+Rozsdagátló hatása van az elsőnek...+hosszab a kupak utáni cső és egy olyan fej van rajt ami 4felé szorja szét az anyagot.Szóval jobban hozzáférsz a belső részekhez vele.[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz ducati113 #19813 üzenetére
Ilyenem is van, nem jobb, mivel te is írtad, hogy 3db kell, ez így van, de a nagy sárgából elég egy, plusz jobb a tapintása és a nedvszívó képessége, szárazabb "nyomot" hagy maga után.
euzsolt
Géppel Vanish oxiaction Gold-al, 50 fokon, öblítő nélkül teljes szárító programon, mikor kész jobb mint az új, alig tudod levakarni a kezedről
Imy
Fentebb linkeltem 3 darabot, abból az utolsó
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Máshol is megkérdeztem, de azt hiszem igazából ide tartozik a kérdés.
Műszerfalról kisebb karcokat el lehet valahogyan távolítani? Vagy esetleg létezik olyan cég aki ilyeneket csinál?
Előre is köszönöm. -
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #19821 üzenetére
Ide Létezik rá módszer, de hogy otthon ki csinálja passzolom. Talán kérdezz meg egy bőröst.
Más téma... Felni javításnál ki-mire esküszik? Szinterezés, vagy sima fényezés? Lassan megcsináltatnám a padkázásokat, de a fényezett felnik nem tetszenek és gyárilag is szinterezett, úgy látom.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz #00809728 #19823 üzenetére
Köszi, kerámia mindenképp lesz a könnyebb tisztíthatóság miatt. Gittelés nem gond, spéci szinterezhető gittel csinálnák.
Pont a mattabb hatás miatt szeretném a szintert, bár lehetne ezt is tetszés szerint lakkozni, de a gyári sincs, nem véletlenüp. Ez így néz ki jól
[ Szerkesztve ]
-
kelly7
aktív tag
Utána jártam/olvastam a Menzerna cuccoknak. Beszéltem egy sráccal is aki kb 7500-8000ft-ért mondta az árakat. Ettől lehet olcsóbban kapni valahol esetleg?
Ha az autó fekete metál és használatból eredő apróbb, nem mély karcok vannak rajta akkor elég lehet az FG400+4000, vagy illik 3 lépcsőben FG400+MC2200+4000 szerintetek? A hivatalos oldalukon található FX Pads nevezetű korongokról valami tapasztalat? Vagy gagyi? -
Formaster
Topikgazda
válasz #00809728 #19828 üzenetére
Persze, ami összezavart, az a nagy pesti híres neves felnijavító marketing dumája, hogy a felniket nem szabad szinterezni, mert lágyulnak. Akkor az enyémet, hogy a pitába szinterezte a gyár? Na, de ez a tipikus, sok marketing sz@rság, mindenki azt dícséri, amije van kofák...
-
-
-
Formaster
Topikgazda
válasz agent_k #19833 üzenetére
Ők az alut írják és hogy ezért dolgoznak mezitlábas fújós technikával. A végeredmény nem nézne ki jól a felniken, sőt a galériájukban egy előtte/utána kép sem közelítette meg a gyárit sem színben, sem vastagságban. Mivel nem homokfújják, hanem csak csiszolgatják, látni ahogy az élek vastagodása miatt gyengülnek a kontúrok.
Replikát én nem mondtam, nekem a gyári felniket kéne felújítani, gyári minőségűre.
-
-cobra-
aktív tag
Miután felkerültek a nyári kerekek, így a hétvégén nekiestem a téli alufelniknek.
Elég gatya állapotban voltak, ráégve a fékpor, kátrány és a több éves retek (amit ráadásul megpróbáltak levakarni). A képeken nem látszik, de a kerekek belsején a szín nem látszott a fekete dzsuvától.
Ilyen volt:
1
2
3
Ilyen lett:
1
2
3Használt eszközök:
Mannol kátrányoldó (sz*rt sem ért, kár volt vele szenvedni)
Wolf Deironizer/felnitiszító (Jó cucc, de hagyni kell hatni.Én esetemben kb így nézett ki: fújás,20 perc várakozás,dörzsölés kefével és ezt kerekenként legalább 4 alkalommal majd a végén nagynyomású)
Meguiars Ultimate Compound (fúrógépbe felnipolírozó korong/kúp, Meg's polír 2 menetben)
+majd valami jóféle waxSajnos a só már több helyen kikezdte a fényezést, de összességében elégedett vagyok.
-
runner 125
nagyúr
válasz -cobra- #19835 üzenetére
Frankó lett, viszont az AG-s kátrányoldót kellett volna kipróbálnod, nagyon jó. Pikk pakk lehozza az összes kátránypöttyöt, még motornál is ezt használom, a lánc által szétvert kenőanyagot is pikk pakk lehozza mindenről, pedig az önmagában egy baromi nehezen pucolható, ragadós anyag.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
::Trunks::
senior tag
Sziasztok.
Sötét autónál a karcokba maradt polírpasztát mivel lehet kiszedni?::Trunks:: felhasználónak 26 pozitív és 0 negativ értékelése van a fórumon! /Régi rendszer szerint, plusz a mostani/
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ::Trunks:: #19837 üzenetére
Minek políroztad, ha karcos maradt? O.o
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ::Trunks:: #19840 üzenetére
Ki lehet.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ::Trunks:: #19842 üzenetére
Inkább te nem tudsz valamit.
-
-
MunezXBK
nagyúr
válasz ::Trunks:: #19844 üzenetére
Kérdeztem valamit, te kezdtél személyeskedni. A bohóc az, aki polírnak hívja azt, ami karcos marad.
További szép napot.
-
::Trunks::
senior tag
-
#00809728
törölt tag
Srácok...
Veszekedést be lehet fejezni.
Lényeg,hogy a mély karcokat ami már bázisig terjedt azt nem érdemes meg polírozni mert könnyen lehet alapozó vagy fém belölle.Max a széleivel lehet még egy kicsit játszadozni azaz tompítani,hogy ne legyen annyira szem előtt a karc vagy vájat.
Mély karcokból probáld meg fogkefével kiügyeskedni legalább is én azt használom..[ Szerkesztve ]
-
campers
tag
Sziasztok!
Tegnap lakatolták ki a fekete 2003as accordomat. (10-15 db gesztenye ütötte sérülés volt.)
És most szeretném elvinni egy komplett polírozásra.
Szerintetek mennyibe kerül reális áron egy ilyen művelet? Illetve, ha tudnátok ajánlani embert, aki becsülettel, hologrammentesen megcsinálná, annak örülnék.Köszi a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs