- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- Milyen TV-t vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Újabb Redmi Watch 5 érkezett
ma A Lite modell AMOLED panelt, BT hívást és GPS-t kínál fillérekért.
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
ph Külön szoftveres részlegek helyett mostantól mindenki együtt dolgozhat minden hardveren.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titi276
csendes tag
Hello ismét!
Egy olyan kérdésem van, hogy az Asusok szervizeltetésével miújság? Ha egy kisboltban veszem meg a gépet, oda is kell visszavinni, ha baja van vagy a márkaszervizet zaklassam egyből? És mennyi idő alatt csinálják meg? Kiviszik külföldre vagy itthon is meg tudják csinálni?
-
dzsozefo
aktív tag
Üdv. Egy Asus k50c sx002 notim van. A mai nap vettem észre, hogy a felső részén a kijelzőnek zavaróan halványan vibrálnak a dolgok olyan mintha csíkba vibrálna.... de halvány alig látható de mégis " vibrál " . Találkozott már valaki ilyen hibával? Mehet szervizbe a gép?
-
raczger
őstag
Laptopom: Asus G1
Játszottam vele, besötétült a gép és nem akart semmit se csinálni. Újraindtottam, össze-vissza csíkos kép volt (vga gajjra ment?), és miután bejött a win7 egyből kékhalál, és kiirta hogy gond van valami szoftverrel(driver) vagy hardverrel. Ezt úgy tudtam csak megnézni, hogy rákötöttem egy monitort, mert a beéptetten csak csikok voltak, semmit se lehetett látni. Csökkentett módban rendesen megy, viszont a rákötött monitor képén van pár függőleges szaggatott kék vonal.
Gyanitom a vga mehetett tönkre, garija azt hiszem pont lejárt (most keresem még a számlát), de biztos szeretnék lenni benne, ezért irtam ide, hogy szerintetek mi lehet a hiba?
Esetleg Bp-n tudtok-e jó, megbizható (esetleg még olcsó is) laptop szervizt?Köszi!
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
kp78
addikt
-
littlejohnny
tag
Hat gyerekek... en akar fejre is allhatok, akkor sem tortenik semmi... egyszeruen semmi valasztasi lehetosegem nincs bootmenuben... bios tovabbra is hulye... szerintem ebbol szerviz lesz...
Hulye kerdes, de felteszem: nem keverhet be az Asus fele Express Gate? -
trefi84
csendes tag
Sziasztok! Tönkrement a k50ab notebookom és szeretném szervizbe küldeni. Az a problémám, hogy az azonosító szám lekopott az aljáról, hisz ölbe használtam elég sokat. Tudtok róla hogy hol lehet még ez a sorozatszám (sn number) Remélem van máshol is és nem annyi eszük van hogy egy matricára tüntetik csak fel, ami használatkor lekophat.
-
bsasa
csendes tag
hali!
tudna valaki segíteni?
van egy asus v6v gépem. valszeg kontaktos a video mem. (atix600128mb)
de olyan a kivitelezés, hogy a video bga altt van egy másik bga lapon.
még a hivatalos szerviz sem mer hozzányúlni, mondván: a videocsip nem élné túl a dual bga miatt.
tud valaki olyan szervizt akik komolyan tudnak ilyet is csinálni?
vagy egyéb ötlet? alaplap is érdekelne. -
legenda
válasz spanyoll #11922 üzenetére
30 nap elteltével sem feltétlanül jár vissza a pénz automatikusan...
futo001; ahol a te notid(?) járt, azt lehet, hogy nem minden szempontból nevezik márkaszerviznek... amúgy ilyen szempontból még az sem mindegy, hogy eee pc, neti, vagy noti! más kérdés, hogy amennyiben a garis matrica - sértetlensége - melletted áll és igazad is van, úgy "kinyírandó" adott szerviz!
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Mr.Skynet
senior tag
válasz runner 125 #11931 üzenetére
Szia! Globál garis az Asus. Azokban az országokban, ahol van az Asus-nak szervíze ott biztos, hogy garanciás a géped tehát itthon pl. ha baj van kijön a futár ingyen, elviszi a szerviznek, ha kész a géped ingyen vissza is hozzák neked...
-
Mr.Skynet
senior tag
Sziasztok!
csóri: bár korai lenne kijelenteni, hogy széria hibás gépekről lenne szó, de ha picit feljebb görgetsz szinte folyamatosan gondok vannak a K52JE gépekkel. Ahogy olvastad is sok gond van a szervizekkel, talán ezért is kértek tőled már értékelést. Ha esetleg valami nagyon hasonlót szeretnél, akkor tudom ajánlani ami nekem is van, tehát K52JR szériát annyival tud többet, hogy 512Mb helyett 1Gb vga ram-ja van.. A jelenlegi K50IN gépedben lévő Nvidia G102M -től az Ati HD5470 kb. 3x erősebb, persze ez ne tévesszen meg, nem lesz egy húh de gémer géped. Maga a gép egy beton stabil, jól összerakott megbízható cucc, nekem volt mikor 7nap 24 órában ment gond nélkül, nem vagyok egy nagy játékos lent vannak játék teszt eredmények is. Egyébként lehet tuningolnia vga-t, csak nem sok értelme van, nálam 3dmark06 alap 4200ponton dobott + ~10%-ot.
dzsozefo: A kinézett procid: AMD Sempron V120 ami mondjuk úgy, hogy biztos jobb a kis Celeronodnál amiről teszt eredmény mondhatni nincs is a neten, de ez nem gond, mert az AMD-ről van, nálad pedig ott az a kis Intel csoda, szóval tudsz hasonlítani, ha nyomsz pár tesztet Igazából ezek inkább netbook-ba szánt procik nem notebook-ba tehát az alacsony fogyasztás a fő előnyük, amiben itt az Intel nyer is 19w-al az Amd 25W -ja ellen... ha viszont emiatt váltanál gépet és 25w tdp még belefér neked akku ügyileg, akkor szerintem kezd azzal, hogy P8400-as cpu-val szerelt gépet nézegetsz, az is 25W tdp és 10x lekörözi a fenti kicsiket... Halkan jegyzem meg, hogy GM45 vagy PM45 chipsetes összes laptop támogatja ezt a procit tehát már ~100ezres gépbe is beletehetnéd, maga a proci pedig 15ezer itt a PH-n szóval nem kell hinni a horror árú komplett notik 150-200ezres árainak ha ilyet dob ki a kereső...
-
nagyúr
Sziasztok!
Én kb. másfél éve kicseréltem a gyári merevlemezt egy Western Digital Scorpio Black-re, 320GB-os ami pár napja tönkrement, de teljesen, egy darab vas lett belőle. Egy pesti számtech boltban vettem neten keresztül, 2014-ig garanciás. Kinek kell elküldeni? A boltnak? Nincs valami hivatalos szervize a WD-nek Magyarországon?
Thanos was right.
-
legenda
válasz BillBácsi #12024 üzenetére
mint már írtam, gyengébbet nem szoktak felkínálni, inkább kicsivel jobbat/drágábbat!
ha annyira visszaesett az asus iránti bizalmad, akkor esetlegesen eladod az új cserekészüléket - amennyiben valóban csere lesz -, és veszel más gyártótól notit, de sajnos a legtöbb gyártónál hasonló a procedúra, drágább üzleti típusok esetében jellemző inkább a prémium "menet", ahol napok alatt intéznek mindent, és közben is adott a cserekészülék! még mindig jobban jársz/jártál, mintha msi, acer - és még sorolhatnám - notival jártál volna így, ott még pocsékabbak a tapasztalatok, általában jobban elhúzzák a dolgot...
vehetsz például nevesebb gyártótól származó notit, ahol jobb a szerviz/support, ellenben azonos pénzért gyengébb hardveres kiépítésű típust fogsz kapni, mert lesarkítva, a jobb támogatás képviseli a különbözetet! a döntés a tiéd![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Mr.Skynet
senior tag
Amit mi felhasználók látunk az az, hogy nem egységesen mondjuk a sx059 gépekkel van gond, hanem "random" jópár darabbal, csak itt a fórumon hány olyan ember van akinek gondja van a K52JE gépével és ebből hánynak van olyan JE-je, amelyik hibátlanul működik. A mi nézőpontunk szerint ami mindegyik említett gépnél elvileg azonos az csak az alaplap, hogy milyen proci, ram, hdd van benne eddig nem sokat jelentett
Tegyük félre a ram, hdd, cpu stb. alaplappal való kompatibilitásának lehetséges problémáját, mert ez nevetséges lenne, ilyen alapon ne merjek semmit cserélni/bővíteni a gépben, mert összeomlik az egész... (?) akkor a cserélt gépekbe se merjen majd senki mondjuk betenni +2Gb memót, mert megint viheti szervízelni... (?) persze oda meg ugye nem a bővített gépet visszük, hanem az alap gyári konfigot, ami pedig hibátlan lesz majd és visszaadják, hogy semmi baja a gépnek
Szóval ha már tudják mi a probléma, már pedig biztos, hogy tudják és akár másodperc pontosan azt is vissza tudják keresni, hogy az adott sorozatszámú gép mikor melyik gyártó sorukról jött le és miből rakták össze, melyik beszállító alkatrészeiről stb. mindent tudnak, akkor mennyiből állnak nekik feltenni az oldalukra egy rohadt listát vagy bármi infót, hogy ha valakinek ilyenje van, az egyeztessen a szervizükkel és készséggel állanak az ügyfelek rendelkezésére. Szerintem ez lenne a normális ennyi idő elteltével...
Nem értem, miért idétlenkednek ennyit, nem vagyok elfogult nekem semmi bajom az Asus-al sem a gépükkel amit használok, de szerintem teljesen felesleges védened őket, az érintettek problémái szerintem maximálisan megalapozottak, most kis túlzás de pl. ha neked 80Gb vinyó is elég lenne de igényled a brutál procit, akkor hogy éreznéd magad ha kapnál 750gb vinyót egy gyenge procival és örülj, hogy 1,5 hónap után végre van működő géped. Te pedig azt mondod, hogy ha nem tetszik add el a kapott gépet, bukj rajta még x ezer Ft-ot is és vegyél még drágábban esetleg más gyártótól gépet bízva abban, hogy ők majd korrektebbül járnak el ha garira kerülne a sor
Szerintem totális mértékben inkorrekt amit az Asus jelenleg csinál...
-
legenda
válasz Mr.Skynet #12031 üzenetére
nem védem őket, nekem is csak annyi közöm van hozzájuk, hogy van és volt asus notim!
mellesleg engem sem kényszerítettek, hogy asus notit (is) vagyek, így gondolom mást sem... kockázat minden gyártónál van, tudni kell választani!
az ő dolguk, hogy mi éri meg nekik jobban, számukra elenyésző számú elégedetlen ügyfél, vagy elismert és gyorsan kezelt szériahiba - mondjuk más régióban esetlegesen másként - rugalmasabban - kezelik a hasonló hibákat, de erre már cáloztam korábban!
a memória...stb bővítése igen is lutri, szinte minden notihoz tudok mondani olyan típusú modult, amivel nem megy megfelelően - és ez nem csak asus esetében van így, sőt! az asus ilyen szempontból még toleráns is, sok más gyártó levédi garis matricával még a memória cseréjét/bővíthetőségét is! ja, arra meg pláne nincs garancia, hogy a notiban gyárilag lévő memóriához kell párnak egy másik gyártó mudulja, mert ott még több a hibalehetőség! továbbá az is érdemes megemlíteni, hogy az esetek egy részénél nem a noti hibás hardveresen, hanem szoftveres és/vagy felhasználói hiba okozza a problémát, de a nem hozzáértő tulajdonos viszi szervizbe a notit, mert hallotta, hogy egy szériával gond van - bár néha még azt sem tudja biztosan, hogy melyik szériáról van szó...stb!
lehet cifrázni a dolgot, de ilyen szempontból sajnos a gyártó diktál, a vevő meg eldönti, hogy mit vesz és kitől... én például gyártóban nem tudok csalódni, mert ha egy szériája problémás, attól van még sok más szériája, ami jó! szerviz szintén, mivel az egyik szerződéses szerviz korrekt, amíg a másik nem! jól megnézem, hogy mikor, kitől és mit veszek, és esetlegesen mikor kivel és hol javíttatom![ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz BillBácsi #12035 üzenetére
nem lenne más a véleményem, mert elég sok tapasztalatom van ez ügyben (is), mivel elég sok noti megy át a kezem alatt, köztük sok asus is, és ismerősöknek, munkatársaknak...stb szoktam szerivzes ügyintézést is bonyolítani! nem szoktam futárt hívni, egy bizonyos szervizben adom le a notikat, hogy még véletlenül se vihessék máshová!
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz BillBácsi #12037 üzenetére
nem kötelező a futár igénybevétele!
a notik javításánál nem veszik figyelembe, hogy ki mivel foglalkozik - gondolom, esetedben nem is nagyon tudják -, ez esetlegesen akkor jöhet jól, ha megpróbálnak a szervizesek megvezetni, vagy ilyesmi! más kérdés, hogy az még semmit sem jelent, ha valaki informatikus, attól még nem feltétlenül ért minden kapcsolódó témakörhöz - tisztelet a kivételnek!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Nemadam18
csendes tag
Egy internetes honlapon rendeltem meg.A neve hirtelen nem ugrik be.
BillBácsi majd megírod mennyi idő alatt lett kész a laptopod?
Amúgy mit szervizelnek rajta?Miért kell ilyen sokáig várnod rá? -
rox1818
csendes tag
válasz lecterdoctor #12058 üzenetére
hát tényleg magos... nekem is ilyen notebookom volt...1. szervizkor kicserélték az alaplapot és a processzort, másodszor 'csak' az alaplapot, de úgy kaptam vissza, hogy 5-15 percenként kék halálozott, majd a 3. szerviz után visszakaptam a pénzt,s ez az egész 1 év 2 hónap alatt ment végbe...a melegedés ellen vettem a notebook alá hűtőventilátort, de az sem segitett rajta... valamit nagyon elronthattak azzal a szériával
-
ibor90
csendes tag
persze próbáltam
Kicsit félek szervizbe küldeni.....
Nem tudom mennyire nyúlnak bele a gépbe....írják azt is hogy előfordulhat adatvesztés....
Olyankor mi van, ha ne adj isten valakinek a gépén nem eredeti programok vannak? Persze ez csak egy elképzelt lehetőség, semmi köze a valósághoz. Vagy őket az nem érdekli? -
legenda
válasz ibor90 #12074 üzenetére
nem is feltétlenül kell havonta feltenni új rendszert, de probléma esetén először a szoftveres hibát kell kizárni, és annak a legegyszerűbb/biztosabb módja egy új (op)rendszer felhúzása!
amennyiben szervizbe megy a noti, úgy szerintem írd be hibának a kábeles problémát is, amennyiben nincs külső sérülés, úgy nem hiszem, hogy problémáznának rajta - a ragasztást szedd le róla, esetleg le is tisztíthatod a nyomát valamilyen alkoholos tisztítóval!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Mr.Skynet
senior tag
válasz rox1818 #12101 üzenetére
Jó-jó már értem "hol a hiba" csak picit nehéz a felfogásom , jobban megnézve a K52JR gépemmel ugyan ez a helyzet, szóval leszedtem a kijelző burkolatának a keretét megnézni mi a helyzet. Az biztos, hogy jól volt összerakva, a helyén volt minden kis pöcök és természetesen semmi nem volt benne eltörve sem (by MSI ), szimplán arról van szó, hogy:
- talán a legnagyobb hiányosságnak mondható dolog, hogy az lcd panel fém kerete és a műanyag keret közt meglepő módon sehová nem tettek 2oldalú ragasztót...
- egy picit "U" alakban meg van hajolva a keret, viszont szerintem ez kizárható ok, mert brutál erősen össze van pattogtatva körbe, a volt Msi-Fuji-Acer gépeim ehhez képest már attól szétestek volna, hogy rájuk nézek... (szvsz a mostani 150-200körüli Acer-ek már rendben vannak ilyen téren)
- a bal oldali zsanér és a mikrofon közti részhez szerintem kellene +1 karmocska, talán ezért lifeg picit, illetve a mikrofon lyukától ~1cm-rel jobbra lévő köröm konkrétan semmit sem tart össze, alig értem hozzá és kiakadt, a fentiek ehhez képest szét sem akartak jönni, legalább 3-4percig babráltam mire sikerült esztétikai sérülés nélkül kiakasztani őket...
- pl. Acer-el ellentétben a fedlap és az lcd panel közt nincs "távtartó" szivacs (ajánlott az olyan teszterek ellen, akik a gép fedlapját nyomkodják, mert szerintük ebből derül ki, hogy mi milyen minőség ), ezért lehet simán beljebb nyomni az lcd-t mondjuk középen alul / felül ~3-4mm-ert is...
- bónusz érdekesség: ugye alap dolog, hogy a zsanérból felfutó 2 fém pálcához / lemezhez csavarozzák 2 oldalról az lcd-t, ez tök jól 4-4csavarral meg is oltották, majd az említett 2 lemezt a fedlaphoz is 3-3ponton rögzítették ez is tök jó. Még jobb, hogy az Asus mérnökei gondoltak arra, hogy a kijelző felső műanyag szélét merevítsék picit, ezt egy 4ponton a fedlaphoz csavarozott lemezkével oldották meg, nyilván nem várom el, hogy ehhez még hozzá csavarozzák az lcd-t hisz alul-felül nem lehet csavarozni az lcd-t, de ha az egyenes lemez helyett egy "L" alakút tettek volna be, akkor mint egy kerekbe ült volna bele az lcd és sziklaszilárdan állna a helyén benyomódások nélkül. Sőt ha alulra is tettek volna egy ilyen 10centbe sem kerülő lemezkét akkor már simán oda lehetne cuppantani a kijelző műanyag burkolati keretét is a kijelzőhöz azzal a szintén 10centes 2 oldalú ragasztóval...Összerakás után gyakorlatilag változatlan a helyzet, tehát annak az esélye, hogy ezt bárkinek szervizben garin belül javítják, szerintem elég csekély már csak azért is, mert ugye a gép működését nem befolyásolja és igazából csak barkácsolással lehetne megoldani, szóval ide egy kis ragasztót, oda egy kis szivacsot stb... szvsz nincs értelme foglalkozni vele, legalábbis nekem így is jó lesz
-
Mr.Skynet
senior tag
Nekem erről az a véleményem, hogy ha a fórumokon ez már téma, hogy jumper és minden ok, akkor ezt a szervizek is megcsinálhatták volna 1 hónap alatt és egy jumper nem egy ~80ezres alaplap, nyilván ők sem cserélik ki a gép lelkét ha nem indokolt... magyarán csak azt akarom mondani, hogy ennyire talán nem kéne lenézni őket, hogy majd egy jumper megoldja a problémákat, ha mégis akkor az bazi nagy cink lesz.
Szerk.: lacko22: spanyoll kollégának K52J gépe volt nem JE szóval így nézve akkor már a J is gagyi nem csak a JE? Kissé kezdünk elfogultak lenni, már a komplett K52 szériát neveztétek meg legutóbbi mint hibás szériát
[ Szerkesztve ]
-
dim dim
tag
üdv fórum!
kis asus történet!
vettem egy asus laptopot. k42jv
a probléma: a ventillátor állandóan, jól hallhatóan és idegesítően zúg. a furcsaság, hogy a notebook pwm-es self adjusting fan-nel rendelkezik, ami terhelés függvényében váltogatja a sebességet.
és itt a hiba: nálam bármit csinálok-vagy épp nem csinálok, semmit se változik a zúgás. ha video encoding megy, vagy csak egy notepad, vagy még az se, akkor is ugyanúgy zúg.a kérdés: ez normális? A választ meg is adom: NEM, NEM AZ.
nosza, vissza garanciára! A garancián ültek rajta jó sok napot, majd jött vissza a notebook. semmit se csináltak vele. a szervizkönyv szerint: hiba nem található, beavatkozás nem szükséges.
!!!!
tanács: esetleg frissítsem a BIOS-t. megtettem már eddig is, semmi.kérdésem: akkor mi a francra szolgál a powergear technológia és a PWM-es fan?
erre válaszoljon nekem vki!Köszönöm
-
Symbio
senior tag
válasz rox1818 #12231 üzenetére
Mi közöm lenne a szlovák szervizhez? Csak azt mondtam, hogy szlovák bejegyzésű cég adta el, szlovák nyelvű időkorlátos Office-szal (magyarul sem jó semmire, uninstal). Magyar billentyűzet, magyar Win7 és 24 hónapos ASUS garancia. Tőlem ott szervizelik, ahol akarják (ez sok más cégnél is így van, a TomTom-ot pl Hollandiában), futár jön érte, majd ugyanígy hozza vissza.
-
legenda
válasz rox1818 #12233 üzenetére
ja, ok! mert egy ideig magyarországon sem volt szerviz, innen is a csehekhez vitték, illetve bizonyos - szélsőséges - esetekben még most is előfordulhat!
bodom87; gondolom azt akartad írni, hogy kikapcsolás után nem lehet visszakapcsolni - legalább is rögtön nem?!?! első körben, szerintem próbáld meg kitisztítani a ventit és a légutakat! a legtöbb por/szösz a hőkivezető belső oldalán, a lamellák előtt szokott összegyűlni, főként ott érdemes megnézni!
[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Mr.Skynet
senior tag
válasz Moonwolf #12251 üzenetére
Szia! Milyen jókedvűek ma a PH tagok - ugye csak poénból kérdezted meg?
Ha nem akarsz percenként fagyó gépet, 1 hónap szervizelést gariba, majd sok anyázást, hogy ugyan olyan mint volt, akkor szerintem ne vedd meg. Vegyél bármi mást, de amiről üvölt a fórum, hogy gázos azzal ne játszd meg, hogy a Tiéd lesz 5-ből az az 1 amivel talán nincs probléma. -
Mr.Skynet
senior tag
válasz Moonwolf #12256 üzenetére
Szerintem az említett Dell-el sokkal jobban járnál, csak 1-2 példa:
- igaz i3 ez is, de 400mhz-el gyorsabb
- HD5470 -nél a HD5650 jóval erősebb, ~1,5x gyorsabb
- 1 évvel több a garija és vélhetően korrektebben is járnak el szervizeléskor mint Asus-ék.
- a 2Gb memó miatt érdemes rákérdezni, hogy 1x2Gb vagy 2x1Gb mert utóbbit picit problémás bővíteni 4Gb-ra.comegetsome1: a Sentinel adatok helyett, nézd meg mondjuk mint mond a HD Tune, mert talán vannak benne meglepetések, amiket a Sentinel meg sem említ.
[ Szerkesztve ]
-
adDis
csendes tag
válasz Master94 #12262 üzenetére
Mi még nem csináltunk semmit a K52JE-s laptoppal, nem vettük fel a kapcsolatot a szervizzel, mert ha ilyen sok idő, úgy döntöttünk, megvárjuk a tanév végét és majd max. nyáron szórakozunk vele. De ugyanaz a hibajelenség mint nálatok, és mint írtam, bármilyen lobbizást támogatok!
Szóval 3! -
spanyoll
addikt
Asussal emailpárbaj után: ha asztalt akartok verni, akkor vagy kiskernél, de inkább szerviznél Szervizt tudjátok sürgetni, kiskert pedig cserére vagy pénzvisszára parancsolni 3 napon belül. Utána már az asus anyacég intézi a kártérítést Hollandiában vagy hol a vérben ...
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
adDis
csendes tag
válasz Master94 #12297 üzenetére
Mint írtam korábban, mi még nem vittük be szervizbe a laptopot, mert a tanév végére várunk, de ha ziccer lesz ,akkor felülírhat úgyis bármit a dolog
Ha olyan időben mész, hogy nekem is jó tehát, én szívesen megyek, bár majd azért írd le priviben, hogy szerinted mi lenne a jó terv/stratégia!Azért össze kéne írni pár nevet és elérhetőséget addig, teljesen más lenne, ha egy tízes-húszas listával állítanánk be, hogy kérem ennyien vagyunk ugyanezzel a problémával...
Én Facebook-on nem vagyok fent, de valami csatlakozós lehetőséget talán ott el lehetne indítani[ Szerkesztve ]
-
spanyoll
addikt
k52-söknek új infok jönnek majd hétfőn:
Viszem szervizbe az 2. szar gépet hétfőn, mégpedig úgy, hogy előttük megmutatom a hibáról a logfileben az üzenetet, és megmondom, hogy KÜLDJÉK az anyacégnek kártérítésre, akik pedig amikor megkapják, akkor írnak, aztán hívom is őket, hogy kérem a lét. Ha nem hajlandóak, akkor elhozom a gépet, a kifagyásokat kibírom, és másnap megyek fogyasztóvédelemhez"Super perfundo on the early eve of your day."
-
#76500480
törölt tag
válasz spanyoll #12333 üzenetére
fogyasztóvédelemmel max fenyegetőzni lehet, másra nem jók, sajnos mo-n alig érnek valamit, szevizek meg túl nagy teret kapnak. ( pl: 30napos eu-s szervizelési határidő eltörlése)
sony ezt kihasználva 2hónapig elvan egy konzoljavítással .Addig én is küldök egy levelet az asusnak, hátha válaszolnak rá.
[ Szerkesztve ]
-
Goatman
aktív tag
válasz Tomy27 #12350 üzenetére
Hello!
[itt] tajekozodhatsz arrol, hogy cserelheto e a vga a notidban, a kollega arajanlatot is ad. A garit viszont valoszinuleg elvesztened ha a szervizben csinaltatod is, mert nem a gyarto altal az eredeti specifikacioban ajanlott alkatresz kerulne a gepbe.Udv.
92 pirospont a régi Hardveraprón: http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=Goatman
-
spanyoll
addikt
nnos. bevittem ma szervizbe, elmodtam a kis mesem, aztan arra jutottunk, hogy jobban jarok ha megcsinaljak mert most mar tuti lesz lap hozza es meg ma bevizsgaltak elvileg. ha egy het mulva nem kapok kezhez gepet akkor fogy.ved.
master te pedig mondd meg nekik h nezzek meg a szaros esemenynaplot, ott van az iastor hiba. ha nincs akkor egyedi eset (de tuti ott lesz), ha ott van akkor megmondod h vagy javitjak vagy fogyasztovedelem te is, akiknek nyugodtan szolj ha szarakodnak. nyugi en is fogok ha nem sietnek most
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
Jamo80
csendes tag
Kedves Asus K52JE fanok!
Én is hozzájutottam 3 hete ehhez a gyémánthoz, és láss csodát, nekem is fagyogat elég rendesen. A bolt ahol vettem csak annyit mondott, hogy nem az ő gondjuk, és még nem is jelezte ezt a hibát nekik senki, pedig jónéhány darabot eladtak belőle... LOL!!! Szval forduljak az ASUS Mo.-hoz.
Kérdésem az lenne, hogy ha esetleg netán a Win7 nem jogtiszta, ami a gépen van akkor az mennyire lehet gond a szervizelésnél?
Én túl sokat nem akarok velük szarakodni. Ha nem lesznek korrektek, levél az összes európai ASUS leányvállalatnak, a távolkeletieknek úgyszint, csatolva a fogy. védelem.
Teljesen nyilvánvaló, hogy ez a noti egy szériahibás nagy fos!!!Üdv.
-
Master94
tag
Üdv K52je FanClub^^
írtam az asusnak a notival kapcsolatban, érdemes tudni hogy az én notim már volt garanciában. 3 hétig, aztán visszaküldték hogy nem hibás. ezt meg is irtam nekik.
nagy nehezen megjött a válasz:
1. válaszlevél az asustól: "Kérem, hogy a további ügyintézés érdekében szíveskedjen megadni készüléke sorozatszámát."
1.2... megírtam nekik.
2. válaszlevél az asustól:
"A megadott sorozatszám alapján nem találtam készülékének szervizelőzményét rendszerünkben, csupán a szervizelés igényléséhez leadott hibabejelentését. De ettől függetlenül javaslom, hogy szíveskedjen készülékét eljuttatni szervizpartnerünkhöz, hogy technikusaik elvégezhessék a bevizsgálást. A hiba megállapítása után pedig megjavítják készülékét.
A szervizbe juttatáshoz szíveskedjen kitölteni hibabejelentő űrlapunkat a http://www.asus.hu/rma weboldalon.
Amennyiben személyesen szeretné leadni készülékét javításra, megteheti szervizpartnerünknél a FixDirect Kft-nél a Budapest, 13. kerület, Véső utca 7. szám alatt munkanapokon 8-17:00 között."
,,,,
BESZAROK EZEKEN A SZERENCSÉTLENEKEN
[ Szerkesztve ]
I love Maluch!
-
Master94
tag
"Az ASUS Magyarországnak pontos statisztikai adatok állnak rendelkezésére a készülékek eladásairól és az ezek közül hibával visszaérkezett készülékekről. Ennek tekintetében írtam Önnek, hogy minden hibajelenség egyedi hibának minősül. Gondolom az Ön számára is elfogadható, hogy egy globális statisztika pontosabb, mint egy fórum bejegyzésekre alapozott megállapítás, mindamellett, hogy természetesen fontos számunkra ügyfeleink visszajelzése.
Természetesen nem kötelező igénybe vennie szervizszolgáltatásunkat, amennyiben nem szeretné, ám amennyiben probléma van a készülékével, javasoljuk, hogy éljen a garanciális szervizelés lehetőségével.
Üdvözlettel,"
I love Maluch!
-
legenda
válasz Sobi_888 #12417 üzenetére
normálisan kitöltött jótállási jegy...stb esetén szerintem igen! van néhány extrém kitétel, például nem kötelesek specifikus billentyűzetet raktáron tartani, van/lesz magyar és angol, de ilyenektől eltekintve vélhetően nem lesz gond a szervizeléssel!
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Gombix
csendes tag
válasz BillBácsi #11969 üzenetére
Sziasztok!
Na szép! Én is belefutottam egy K52JE ex232D-be és most már sírok, mert ugyan ezeket, illetve ugyan ezt az egy hibát tapasztalom a gépen, hogy kiszámíthatatlan időközönként, (és teljesen mindegy mit csinálok, milyen progit futtatok, mennyire pörgetem a vasat) lefagy 30-40 másodpercre, és utána, mintha semmi sem történt volna folytatódik minden folyamat.
Én is felhívtam a Magyarországi szervizt, ahol egyszerre az alaplapcserét említették meg egyetlen lehetséges megoldásnak.
Ha tényleg ilyen rossz tapasztalatok vannak a szervizelésről... hááát a munkám miatt még az is meggondolandó, hogy 1 hetet elveszítsek munkaeszköz nélkül, nemhogy 1-2 hónapot.
Ez nevetséges.
Nem lehet ezt valahogy előre leszervezni? Megírni a hivatalos hibabejelentőt, azzal a megjegyzéssel, hogy csak akkor vigyék el a gépet a szervizbe a futárral, ha már megrendelték az új alaplapot, ami már a szervizben várja, hogy cserélve legyen, és már küldenék is vissza?
Lehet hogy naiv vagyok, de ennek valahogy így kellene működnie, nem?
Van valakinek valami gyors megoldásra tapasztalata?
A válaszokat előre is köszönöm. -
legenda
válasz Gombix #12424 üzenetére
szerintem csak részint vagy naív, mert egyrészt az egyik ismerősömnél konkrétan volt már rá példa anno, hogy nem került leadásra a hibás noti hetekre, hanem csak bevitte, felvétték a hibát, megrendelték a hibás alkatrészt, majd értesítették, amikor megérkezett a megrendelt alkatrész, hogy vigye be a notit, így nem pihent a szervizben heteket a notija, és aránylag gyors volt a hibás alkatrész cseréje is, másrészt viszont akinek munka miatt annyira fontos a noti, hogy még egy hétre sem - vagy csak nagy nehézségek árán tudja nélkülözni -, az ne ebben/ilyen a kategóriában gondolkozzon, van lehetőség olyan jótállásra/garanciára, vagy extra kiegészítésre, ahol a következő napra, vagy maximum három napon belül javítják a notit, illetve szükség esetén a javítás idejére is biztosítanak másik notit - persze ez általában más (üzleti) árkategória, de más a munka, és más a szórakozás...
ja, még a sokat szidott msi szerviz esetén is olvasni olyan történetet az msi részlegben, hogy szintén csak megrendelve lett az alkatrész, és nem kellett hetekig leadva pihenni a notinak, hanem jelezték, hogy megérkezett a rendelt alkatrész, akkor noti be, gyors csere, és tulaj boldog...[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
Gombix
csendes tag
Mr. kali és mindenki
Amit válaszod első öt sorában írtál, az lenne az elfogadható mindenki számára,
és ez nem kategóriától függő dolog, mert ez a megoldási mód a szerviznek
nem hiszem hogy többe kerülne, mint az, hogy ott pihenteti a gépet.
Sajnos előre pedig egyáltalán nem számítottam, hogy a "legmegbízhatóbb" notebookok gépeivel előfordulhat ez.
A munkámhoz tökéletesen megfelelt ez a kategória és nem volt (elsősorban) szükségem
és (csak másodsorban) pénzem egy drágább masinára.
Amennyiben szponzorálod a magasabb árkategória és az általam választott kategória árkülönbözetét, minden további nélkül azt fogom választani.
Más pénzével könnyen gondolkozhatunk mester A tiéddel én is szívesen gazdálkodnék
Egyébként ma írtam egy hivatalos hibabejelentőt az ASUS-nak,
és említést tettem arról, hogy a munkám miatt a szerviz időtartamára
egy legalább hasonló teljesítményű cseregépet legyenek szívesek és biztosítsanak.
Kíváncsian várom mi lesz a történet vége.
Mihelyt folytatódik , megosztom veletek.Tisztelettel:
Gombix -
legenda
válasz Gombix #12429 üzenetére
egyelőre még ott tartunk, hogy az extrákat minden gyártónál felárral számolják, ez nem annak a függvénye, hogy ki mennyit szán a notijára, de amennyiben az munkaeszköz, úgy legyen fő szempont adott esetleges probléma!
miért sponzorálna neked bárki is bármit? amennyiben te adott összegért jobb/erősebb notit szeretnél, akkor lenyeled azt az esetleges problémát, hogy a normál szerviz olyan sebességgel és módszerrel dolgozik, amilyennel! mellesleg a jogszabályi hátteret sem árt(ana) ismerni... amennyiben fontos és nélkülözhetetlen munkaeszköz a notid, úgy adott összegért olyan gyengébb hardveres kiépítésű notit veszel, ahol az ár és a tudás közötti különbözet esetleg a szervizelés gyorsaságában/milyenségében mutatkozik meg!
azt sejtheted, hogy cserébe mikor adnak majd - főként azonos/hasonló teljesítményű - notit... ez nem az az ár-, vagy üzleti kategória!Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
legenda
válasz madd dogg #12452 üzenetére
amennyiben nincs zárlat, vagy más hibajelenség, illetve nem csökken látványosan az akkumulátor teljesítménye, úgy még 20%-os elhasználódás sem vészes - van olyan, hogy az új akkumulátor már kibontáskor 10% feletti elhasználódással bír, de az nem mutatkozik érezhetően a teljesítményében! ráadásul nem arányosan csökken az idő teltével az elhasznlódás, ezért sem minden szempontból mérvadó a %-os érték, persze 40 - 50% esetén már biztosan kérdés nélkül cserélik, de szerintem azt normális esetben nem éred meg jótállási időn belül, csak meghibásodás vagy zárlat esetén, illetve ha külön teszel érte; mindig lemerítgeted teljesen az akkumulátort, nagyon meleg környezetben tartod/használod...stb!
hívd fel a szervizet, hogy hol a %-os határ esetleges csere szemponjából, hátha mondanak konkrét számszerű értéket!?!?Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
spanyoll
addikt
Nos . Akkor k52j sorozatú kálváriám lezárásaként szeretném leírni a végszót
Asus oktalankodott, hogy ők bizony nem tudnak mit csinálni vigyem szervizbe a masinát. Bevittem, ott ígérgettek mindent, hogy van már nekik lap meg minden, hagyjam csak ott gyorsan megcsinálják. Otthagytam balgán, majd egy hét múlva kiderült, hogy még sincs lap és várjak 10 napot míg megjön stb stb ... Felb*sztam magam, írtam asusnak, hogy vagy kapok gépet vagy fogyasztóvédelem (természetesen udvariasan és jól megfogalmazva)
Egy nap sem telt el jött a válasz-mail : a holland vezetőség úgy döntött , hogy természetesen nem kell végigvárnom a szervizt
Hívom kiskert : ők még nem kapták meg a lét előző laptopért, így nem kapok gépet. Utánanéztem és kiderült, hogy én megkaptam a mailt a kártérítési kódról, ők nem.
Mailt küldtem nekik múlt héten, most pedig itt gépelek egy frissen felrakott ACER gép előtt, ami tökkkkkéletesen működik (kopkopkop).Köszönjük Asus a soha viszont nem látásra
"Super perfundo on the early eve of your day."
-
adDis
csendes tag
válasz spanyoll #12454 üzenetére
Örülök, hogy happy end lett
Két kérdésem lenne (kíváncsiságból:
1.Te mennyiért vetted anno a k52je-t?
2. Ugyanannyiért néztél új gépet, vagy hozzáraktál? (Melyik Acert vetted?)Én még nem láttam hozzá a szervizes procedúrához, mert a leányzónak - akié a laptop - még kell a vizsgaidőszakban, de annyit megtettem, hogy az árukeresőn leoltottam az egész szériát
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Trollok komolyan
- Samsung Experience: Így lett az AI az életünk része
- Milyen légkondit a lakásba?
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Elektromos cigaretta 🔞
- Nők, nőügyek (18+)
- LEGO klub
- További aktív témák...
- Dell Latitude E5470, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garanci
- HP ZBook 17 G5, 17,3" FHD IPS, I7-8850H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD,1TB HDD, P3200 6GB VGA, WIN 1
- HP ZBook Fury 17 G7, 17,3" FHD IPS, I7-10750H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, T1000 4GB VGA, WIN 10/
- HP ZBook 15u G6, 15,6" FHD IPS, I7-8565U CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, 4GB VGA, WIN 10/11, Számla,
- GYári új Lenovo ThinkPad hálózati töltő 65W USB-C (4X20M26272)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest