- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- SSD kibeszélő
- Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
- Hobby elektronika
- Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
- Projektor topic
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Lőn világosság: megérkezett új fénymérőnk
ma A márka és a metódus maradt, gyorsan pótoltuk a Honor 200 Pro méréseit.
-
Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
it A Microsoft úgy döntött, hogy biztonsági aggályok miatt elhalasztja a Recall AI funkciót, így azt csak szűkebb körben tesztelik egyelőre.
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mmdms
addikt
válasz Bandit21 #7808 üzenetére
Nekem az auto kezelhetetlensege a bajom. Annyira magas az agressziv setup folyton csak driftelek, zero tapadas az egesz palyan, es nem is engedi 70 mmnel lejjebb allitani, 57-nel magasabban meg nem is hasznaltam sose az autot. Borzalom, ahogy a 20-as bumpstop range is elol, csak kovalyog a kocsi az uton. Emellett annyira kokemeny is csak lesek masok hogyan ropulnek a palyan, ha beleallok a seggebe elobb utobb a falba kerulok, hiaba forditom a kormanyt csak pattogok egyenesen a bena lengescsillapito fizikanak hala. Evvel nemtom mikor akarnak mar vmit kezdeni, de sose lattam meg a tvbe pattogo kocsikat.
tegnapelott gurultam danival egy kicsit, csak mar belefolyt a fejem a faceplatebe. Ma asszem lesz idom megint, jovok!
Dani gurul nissannal?ElGuRuLt a GyoGySzErEm...VaGy CsAk FoRDíTvA VeTtEm Be?