- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Gaming notebook topik
- RAM topik
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
- OLED TV topic
- Androidos tablet topic
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wolf033
senior tag
A fun versenyt nem szabad összehasonlítani egy ligával mert ott az emberekkel lehet csak egyszer futsz össze és soha többet. Egy ligában egy idő után már ismerősökként fogtok beszélni, versenyezni. Pl. Én Karadanit és Netoxint/nekem Neuro jobban a számra esik ligából ismerem és már elég régóta. Tegnap is tök jól összejöttünk a Masterses szerveren de ehhez kell, hogy elindulj valamerre mert különben sose lesz senki ismerős akivel egy idő után csak úgy felmentek egy szeróra és kergetitek egymást.
-
válasz wolf033 #5551 üzenetére
Most ezt miért nekem? Tisztában vagyok vele, hogy nem ugyan az. Nem is írtam.
Én egyenlőre itt próbálok ismerkedni, hidd el jobb ha nem látsz még a szervereken Idő kérdése, rajta vagyok a dolgon!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
#70869248
törölt tag
KaraDani leírta a lényeget, bele lehet gondolni többet is, de az csak rossz vért szül ha igaz ha nem, széthúzás lesz belőle.
Nem kell, saját tapasztalatom is az hogy ha másoktól szerzek setup-t (elvesztem), akkor van hogy 4-5 is kipróbálásra kerül, mire látom merre kell elindulni egy sajáttal. De sokszor más kormányszöghöz, de leginkább más stílushoz van alakítva. pl. tökre emlékszem az NR2003 GTP setupjaiban voltak olyan hátratolt fékek hogy csak néztem, nekem totál sz@r volt, nem hogy gyorsultam volna, biztonságban végig sem tudtam menni.
Mert a srác úgy vezetett hogy féktávon mellényomta a gázt azzal stabilizálta az autót.Szal még friss az 1.1 de majd szerezz be pár setup-t, és nézd meg merre próbálkozott az akiével a legjobban tudsz menni.
-
válasz #70869248 #5553 üzenetére
Igen most már kezd világossá válni, hogy jobb lesz ha elkezdem próbálgatni a beállításokat. Lehet majd kérek 1-2 setup-ot valakitől. De akkor a saját beállítások a játható út, úgy látszik. Nincs ezzel baj, legalább kaptam választ, ez is nagy segítség.
(#5554) wolf033 Jó jó, azt hittem félreértettél!
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
#48967168
törölt tag
Most lehet, hogy szentségtörő lesz, de szerintem ha nemrég kezdtél sim-ezni akkor ne a setupban keresd a hátrányod, hanem magadban! Hagy a setup-olást a fenébe!
Amit az AC magától ajánl pályánként az a félprofi szint alatt bőven elég kell hogy legyen, hogy megtanult a pályákat (ez ugyanis MINDENNÉL fontosabb) meg az autó kezelését is! Hogy ráálljon a lábad a balláb fékre, hogy tudjál gázfröccsel visszaváltani H-s váltónál, hogy tudd merre kanyarog nagyjából az ideális ív...
A karrier egészen jó iskola ehhez, én is ezt nyomom és nagyon tetszik. Olyan mint egy jó versenyzősuli, szépen apránként adagolja az újabb nehézségeket és benchmarknak is megteszi az AI ideje. Ha 100%-ra veszed az erősségét és a versenyben futott leggyorsabb köröd az övétől 1mp-en belül marad akkor nagyon nem éghetsz le Online sem... (feltéve ha nem vagy favágó, de az eddigi hozzászólások alapján nem hinném).
Ha kipörgetted az Offline-t akkor meg már lesz akkora tapasztalatod, hogy pár paramétert magadra tudsz állítani. De soha nem lesz jó senki más setup-ja 100%-osan, mert olyan ez mint egy egyedileg vart zakó... A másé biztosan lötyögni fog rajtad!
-
válasz #48967168 #5557 üzenetére
Ezt korábban írtam:
"Írtam korábban, hogy próbálok a carrier móddal gyakorolni mielőtt kigurulok a "tömegbe" online."
ebben a hsz-ben: [link]
és ebben is erről írtam: [link]Gyakorlás, gyakorlás ez a kitűzött cél most. A setup-ról csak érdeklődtem.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
m0h0senator
őstag
Sziasztok Srácok,
Segítséget szeretnék kérni, sajnos hely szűke miatt eladtam a fanatec gt3rs pakkomat. És mostanában nem nagyon tudok összeszedni 110K-t egy újabb szettre. Viszont a véleményetekre lenne szükség, hogy milyen élmény egy dfgt és egy g27. A g27 mellett az dönt h apránként letudom cserélni fanatecre. Első körben pedál aztán a kormány. DFGT-hez viszont ha jól tudom nem kompatibilis a fanatec. Tudom, hogy van kormányos topik de én a Ti véleményetekre és tapasztalatokra vagyok kíváncsi, mert az xbox kontroller azért kevés...
Köszönöm
An odyssey through the realm of consciousness.
-
wolf033
senior tag
válasz m0h0senator #5559 üzenetére
Egy kontrollertől egy DFGT is 100x jobb viszont ha teheted akkor inkább a G27, főleg, hogy utána apránként majd lecseréled. Egyébként a DFGT sem rossz kormány csak a pedálja elég gagyi.
-
KaraDani
addikt
Nyugodtan kerj abbol baj nem lehet, legalabb latod hogy mas hogy kozeliti meg a dolgot. En peldaul szoktam adni siman ha keri valaki, maximum ertelmetlen ha szinte alig allitottam valamit Ha meg valaki nem akar adni nem fog aztan kesz, nem hiszem hogy ezert akarki leharapja a fejedet
Csak ne hidd el rogton hogy azert mert a tulajnak az jo volt es gyors vele neked is jo lesz. Volt hogy iRacingben leszedtem ket Corvette C6R GT1 setupot. Tizedre azonos idoket mentek veluk a tulajok, kozel a rekordhoz. Olyan szintu volt a kulonbseg mintha ket teljesen mas autoval mentem volna. Az egyikben szinte teljesen zart diffi volt a masikban szinte tok nyitott, emelett majd 10% nyi brake balance differencia volt koztuk es meg lehetne sorolni. A vege az volt, hogy en egyikkel se tudtam normalisan menni, mindegyik tulzas volt nekem, nehez volt vezetni oket De az lehet hogy talalsz valakit aki szivesen megosztja es az o stilusa hasonlit a tiedhez akkor az jol johet neked. Pl az emlitett C6R-hez mindig egy srac setupjat szedtem kiindulasnak, mert egy ido utan mar tudtam hogy nekem az o beallitasi teteszenek, hiaba voltak papiron lassabbak a setupjai.
Nem hiszem hogy most ezeken a FUN gurulasokan sokat setupolna akarki is, ugyhogy lehet hogy most azert annyire nem fogsz tudni kerni/talalni. De majd idovel biztos lesznek, ha meg lesz eles bajnoksag akkor biztos. Arra hogy most probalgasd az autokat, meg szokd, boven eleg ha a valtot nagyjabol belovod, hogy a hosszu egyenesben ne tiltason porogjon vegig es kesz
Amugy lehet csak en vagyok ugy vele, de kezelhetosegre nekem eddig elegge teteszenek az AC-en a gyari setupok, nem erzem azt mint sokszor mashol hogy a default nagyon rossz.Bale_E: "DFGT-hez viszont ha jól tudom nem kompatibilis a fanatec."
Ezzel mire gondolsz? A fanatec pedal nem mukodik siman USB-vel kulon kontrollerkent? Sosem volt fanatecem, de nekem remlik olyan aki DFGT kormanyt hasznalt clubsport pedallal. A DFGT kormanya szerintem nem rossz, en magat a kormanyt siman bevallalnam a G27 helyett megint ha kene. Talan ez a legerdekesebb kerdes a ketto kozott hogy kell-e neked kuplung meg H valto? Illetve ami nalad nem all fent ezek szerint, mert ugyis cserleni akarod a G27 pedaljat modolassal eleg komoly szintre lehet emelni. (hosszabb pedalrudak, nem tudom az eredetit mert kisbaba labmeretre tervezik , illetve load cell vagy hidraulikus fek)[ Szerkesztve ]
-
Met
nagyúr
válasz KaraDani #5541 üzenetére
Én is töltöttem le WR-es seteket és rohadtul nem tudtam olyan időt menni
Igazából azért szeretem ha fixed set van mert akkor az én bénaságom miatt vagyok lemaradva, ha custom set van akkor idegesít hogy nem tudom mit állítsak még a setben hogy gyorsulni tudjak.Amiért szoktam setet kéregetni hogy ne legyen olyan "billegős" az autó és gázadásra ne tolja kis a seggét.
Tehát csak egy ilyen alap stabilabb verzió."If in doubt, flat out!" Colin McRae
-
#70869248
törölt tag
rohadjon meg rohadjon meg...belebuzultam az Alfa 155-be, nagyon munkás, nem egyszerű beállítani a diffiket, nyomom a köröket Nordschleife-n, gondoltam megnyomom az utcsó körömet, kezdett fogyni a benzin, oké, taposom neki minden pöpec, 2 másodperccel belül vagyok a legjobbamon (7:41), erre a pálya végén a második teknő előtt leteszem a fűre...rohadjon meg
Egy kicsit nem figyelek oda, de tényleg csak egy kicsit..és kész.
rohadjon meg imádom -
ba3_2107
tag
Srácok, nem tudok valami megoldást? Mióta felraktam a DLC-t, folyamatosan akad a játék, kb, 5 másodpercenként megakad a kép egy pillanatra! Nemcsak az új autókkal, hanem bárhol, bármivel... Ez így játszhatatlan... Nézem közben a "render" grafikont és amikor megakad, akkor a piros csík csinál egy tüskét benne. Pedig az fps 50-100 körül mozog, beállítástól függően...
[ Szerkesztve ]
-
Szeretném megemlíteni, hogy az AI semmit nem változott.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
vlevi
nagyúr
válasz #70869248 #5565 üzenetére
"végén a második teknő előtt leteszem a fűre."
Még a GT Legendses időkben, amire nem volt hivatalosan Nordschleife, csak valamiből odakonvertált, féligmeddig használható pálya, azzal jártam úgy, hogy szó szerint felakadtam az egyik kerékvetőn. Az alvázon és a két első keréken himbálództam, a hátsók meg pörögtek a levegőben -
JoinR
senior tag
Szerintem már jobban hagynak helyet, nem is mindig jönnek nekem, viszont előzni meg szinte egyáltalán nem kísérelnek meg. Eddig is unalmas volt a karrier mód, de azt a kevés "élményt" is kivették belőle
Mondjuk ezeket a többféle autóval egy futamon való versenyzést nem nagyon értem...gondolom azokat kell kihagyni, anélkül is el lehet érni a célt...[ Szerkesztve ]
-
Gadfly
tag
Urak!
SRS szerveren átcserélve a mai napra kiírt kombó!
Annyi "fűszert" kapott az összeállítás, hogy a Mercedes-Benz Sauber C9 mellett pályára gördíthető a Pagani Zonda R is + a Nordschleife Endurance nyomvonalon lehet koptatni a gumikat. Napellenzőket lehajtani, mert délután 16:00 óra van a szerveren!További információk a szerverről: LINK
GTR-Masters szerver adatai: LINK
Jó szórakozást!
simraceseries.com
-
MPowerPH
félisten
Egyebkent beszelgettek itt a beallitasokrol... Az se mind egy, ki mennyi segitseget hasznal. Pont ezert jo a liga, mert egyseges a lista, mindenki ugyan azon korulmenyekhez gyartja a setupot, es igy van osszehasomlitasi alap is.
Jo lenne egy PH-s szerver, amin igy lehetne korozgetni, es akkor ott megtudjuk osztani egymassal a tapasztalatokat. Nekem a netem birna, de szerintem kicsit messze vagyok hozza, szal jobb lenne ha valaki otthon eszkozolne ezt meg, akinek szinten szelessavos van bekotve.Most mentem egyet az EVO-val, Spa-ban 2:37:2 lett az idom, all aids off.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Én semmit nem vettem észre. Pedig elég friss az élmény tegnap előtt is nyomtam a karrier N4-et és ma is, ugyan az volt.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
pocokxx
Közösségépítő
Ha már ilyen "válaszoljunk a kezdőknek nap" van, akkor én is betársulok egy bugyutának tűnő kérdéssel: Ti miben játszatok általában? Zokni papucs vagy cipő...?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
JoinR
senior tag
Lehet igazad van, én elég régen próbáltam a karriert, most jobbnak tűnt, de lehet csak placebo..
(#5574) pocokxx: én vékony talpú (meg úgy alapvetően vékony) cipőben tolom, a talpa már kb tükör sima a fém pedáltól, illetve az oldalán van egy szép lyuk a sok heel'n'toe-tól. Pár zoknit elhasználtam volna már ennyi idő alatt...de kemény is lenne a pedál zokniban, így kényelmesebb.
De egy DFGT-t vagy másik puhább pedált szerintem jobb zokniban.[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Az miert van, hogy az osszes palyan az elso ket kort nem nullaza ez a hulladek?
Don't Tread On Me
-
-
neilszab
őstag
Pokoljárás a Corvette C7.R-rel ma este!
Tegnap este megjelent régóta várt Dream Pack, aminek örömére egész hetes FunRace sorozatot rendezünk, hogy alaposan próbára tegyük az új verdákat a Nordschleifé-n! Ma este az 500 lóerós Corvette C7.R GTE a soros, gyertek!
Infók: AC Dream Pack - FunDays
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
-
Csapoati
nagyúr
Jó ez az Alfa GTA!
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
subaruwrc
félisten
6.29.435 - sauber c9 - nord
-
JoinR
senior tag
Valami fantasztikusra sikerült a fényviszonyokat belőni egyébként Karrierben az egyik verseny talán 15:30 körül volt, nevetséges hogy minden irányból annyira fénylik minden, hogy a műszerfalon kívül minden csont fehér, csak a rázókő piros csíkjai miatt látom, hol vagyok...
Viszont végre van kép "Enable post-processing effects" pipa nélkül is, úgyhogy ha kikapcsolom, akkor igaz, hogy a Nap úgy néz ki, mintha a shanghai-i szmogon keresztül nézném, de így legalább látszik a pálya -
-
pocokxx
Közösségépítő
Köszi mindenkinek! Tegnap gyűrtem le az első 30 körös versenyemet, és egy kicsit kényelmetlen volt zokniban a vége, ezért is kérdeztem... A sarkatok egyébként a levegőben van?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
-
veterán
válasz pocokxx #5597 üzenetére
30 kor alatt nekem lerohad a bal labam... 10-12 kor utan mar nagyon megerolteto. Inkabb idomerore valo a konfigom ( ez persze nem igaz, 2-3 orat is birom, de a vege azert mar nagyon necces, inkabb a rovid versenyeket szeretem, 1ora uran mar nem tudok ugy fokuszalni, belassulok... )
Nekem zokniban nagyon kenyelmetlen. 1-2 kort tudok ugy. Cipo kell
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
veterán
Ott meg nagyokat fejlodsz. Mesz 3 kort, aztan egybol bejon 7 ala.
Merci 190-el nagyon kell vigyazni. Picit fog kerekvetot fekeznel vagy gyorsulasnal, es olyan pirulettet dob, orom nezni. 900foknal soha nem fogom meg
Szerintem az alfa 155 morbidabb, tobbet kell dolgozni vele, folyamatosan valtogatni. Merga nyomatekosabb, nem olyan idegbeteg 13000-et porgo fenevad, mint a 155. Rohadjon meg, mindketto nagyon bejon.
[ Szerkesztve ]
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen TV-t vegyek?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- PlayStation 5
- Politika
- EAFC 24
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W
- Xiaomi Instant Photo Printer 1S Set Bontatlan!