Hirdetés
-
Baladins - Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
gp A jövő hónapban esedékes premiert az év folyamán a konzolos verziók követik majd.
-
Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
ma Középkategóriásak a specifikációk, ha az SoC-t és a kamerákat nézzük, de itt a kiemelt figyelem a hangra összpontosul, abban pedig egyedi dolgokat kínál a készülék.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz Penge@Borisz #5650 üzenetére
Áhh rám sem jellemző csak 50 vagy több restart erted?! És mindig ugyan az...
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
Penge@Borisz
tag
Bátortalan próbálkozás egy kezdőtől a Nordon a gép ellen.
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
#70869248
törölt tag
válasz Penge@Borisz #5654 üzenetére
elég gyilkos...egy párszor teli a gatya
-
válasz Penge@Borisz #5654 üzenetére
Erről jut eszembe, hogy lehet kikapcsolni az ellenfelek felett lévő nevet? A patch előtt ki volt kapcsolva, de most nem találtam ma meg.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
neilszab
őstag
válasz neilszab #5581 üzenetére
Pokoljárás a McLaren F1 GTR-rel ma este!
Szerda este megjelent régóta várt Dream Pack, aminek örömére egész hetes FunRace sorozatot rendezünk, hogy alaposan próbára tegyük az új verdákat a Nordschleifé-n! Ma este az 600 lóerós McLaren F1 lesz soros, de kap méltó ellenfelet is, gyertek!
Infók: AC Dream Pack - FunDays
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
-
veterán
válasz Penge@Borisz #5654 üzenetére
Milyen nehezsegu ai?
Hogy valtassz? Pillangoval?Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
veterán
válasz Penge@Borisz #5663 üzenetére
Neztem, hogy en nem tudom ilyen gyorsan rantogatni a sebesseget
Nézd meg a hirdetéseim. Finomságok!!!
-
neilszab
őstag
válasz neilszab #5659 üzenetére
Kezdünk betelni...
Indítottam egy másik szervert GTR-Masters.hu #Fun2 néven...[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
MPowerPH
félisten
Van olyan, aki aids-ek nelkul tolja, H valtoval? Erdekelne par idoeredmenye a Nordrol, Spa-bol pl. a Sauberrel es az EVO-val.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Penge@Borisz
tag
Hát amilyen botváltó van a DFP-mon, gyakorlatilag tök nyolc, hogy hogyan váltok, az sem lenne lassabb, előre lököd leváltasz, hátra, felváltasz. Majdnem ugyanaz, csak azt soha az életben nem használtam.
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
KaraDani
addikt
Csatáztunk egy zseniálisat Neuroval, azért Nordon nem mindennapos megmozdulás az oda vissza előzés egy kanyarkombóban, mondom elmentem a replayt, frankón felülírta a következő practice-el Nem gondoltam, hogy ez még mindíg ilyen hányadékul van. Azért remélem a 6.0-ban majd lehet rajtolni, nem lesz automata speed limiter, főleg speed limiter nélküli autókban, normálisan lehet replayt menteni stb. Amennyire imádni lehet a vezetés része miatt a körítés még minidíg nagyon gáz Nem értem ezeket mért nem csinálják már meg
-
macy
addikt
Jó ez a kis gép, csak nem olyan virgonc mint amire számítottam.
-
#70869248
törölt tag
válasz Penge@Borisz #5667 üzenetére
H váltó kell a H váltós autókhoz, különben nem bünteti a rossz váltást
H váltót használva okosan kell váltogatni különben tönkre megy, meg csattog és nem veszi be a fokozatokat.
sajnos tolgatós és pillangó váltóval használva H váltós autót beadja a kuplung segítséget.KaraDani sztem a rajtot hagyni fogja, mert ahoz meg kellene csinálni a büntirendszert...meg egyébként ez is olyan hogy oké ki lehet ugrani a rajtnál, de ha kiugrasz akkor csak a bosszúság van, mert ahhoz meg súlyos bünti az áthajtásos. szvsz.
A replay az egy hülyeség ahogy van, ettől a frász kerülget engem is online futamokon...mármint hogy felülírja.
[ Szerkesztve ]
-
neilszab
őstag
válasz neilszab #5659 üzenetére
Pokoljárás az Alfa Romeo GTA-val egész nap!
A szerdán megjelent Dream Pack autó közül a mai napon az 1966-os Alfa Romeo GTA-é lesz a főszerep, ami a maga idejében rendre nyerte a különböző nemzetközi megmérettetéseket. Kezelése némileg más hozzáállást igényel, a kis méregzsák szereti elemelgetni a kerekeit és folyamatosan játszani kell a súlypontjával, nem adja könnyen magát! A szerver egész nap megy és néhány meglepetés vendég is felsorakozik a rajtrácson, gyertek!
Infók: AC Dream Pack - FunDays
Illetve holnap este kerül megrendezésre a GT3 Tesztkupa Suzuka-i fordulja, ahol - ha a résztvevők is úgy döntenetek - bevetésre kerül az új Nissan GTR GT3 és a Corvette C7.R GTE is...
[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
Gadfly
tag
SRS szerver a szombatra kiírt DTM kombóval fut!
SZERVER: SRS FUN SERVER + SRS FUN SERVER 2 (szerver teszt jelleggel)*
|P|R|: |5|2|AUTÓK:
Mercedes-Benz 190E EVOII
BMW M3 E30 DTM
Alfa Romeo 155 TI V6PÁLYA:
NordschleifeTeamSpeak IP: 79.172.212.194
TS jelszó: srsTovábbi információk: LINK
Jó szórakozást!
*
Tegnap érthetetlen okokból vmi nem stimmelt az SRS szerver háza táján (ledobálások, lag stb.). Feltehetően vmi szolgáltatói hiba okozhatta jelenséget, éppen ezért indítottunk egy 2-es szervert is, amely teljesen más szolgáltató által üzemeltetett szerver.simraceseries.com
-
sultansmith
senior tag
Ez a 4c elég langyos, azt hittem több a boogie benne...
Babakék is never ever motherfuckin' DIE!
-
subaruwrc
félisten
válasz sultansmith #5678 üzenetére
-
Jack@l
veterán
Setupoltál valamit rajta?
Nekem tegnap mindig eldobta ha kicsit is megcsúszott a hátulja nordon... Szinte megfoghatatlan volt.A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
subaruwrc
félisten
-
macy
addikt
Jut eszembe. A pedál appon a gázpedál fölött az a kis kocka mi lenne? Nekem állandóan piros. A másik meg, hogy P1-nél, a gyári kmóra appon van egy piros, egy kék, meg egy zöld csík. A piros gondolom a turbó nyomás lehet, valamelyik a KERS, de mi a harmadik?
-
Hol találok valami leadboard-ot? Vagy hasonlót? Megnézném mennyit ér a nordos időm
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
neilszab
őstag
Itt találsz magyar időket: Masters Rank
Ha te is szeretnél felkerülni, akkor kell a Rank AppEz meg a nemzetközi: RSR live timing
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
válasz neilszab #5687 üzenetére
Most egy kicsit sokkot kaptam, hogy magyarok közül 6:23.509 a rekord nordon Nissan-nal...
Én 7.22-t mentem. Basszus az ~egy perc!„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
neilszab
őstag
Ha csak most ismerkedsz a dologgal, akkor hülyeség a top időhöz mérni magad.
Kb mintha lemennél kocogni az salakra és megnéznéd mi az olimpia csúcs százon...
Ez ugyan olyan sport, több éves gyakorlás és rutin van mögötte..[ Szerkesztve ]
Szimulátoros versenyek - www.GTR-Masters.hu
-
válasz neilszab #5689 üzenetére
Jó tudom. Nem is akarok én még ilyen időkkel versenyezni. De ekkora különbségre nem számítottam.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
JoinR
senior tag
A rank-en ott van, hogy az is a 20,8 km-esen volt futva az az idő is. Aminek a nyomvonala amúgy sztem megegyezik a tourist-tal, csak máshonnan mész fel a pályára. A lényeg, hogy nincs rajta a Nurburgring versenypálya rész.
Amúgy ha nem mentél már rajta többszáz kört, totál fölösleges nézni az időket, ekkora távon a pályaismeret rengeteget számít. Valósabb képet kapsz, ha rövidebb pályákon viszonyítasz. -
Penge@Borisz
tag
Karrierben a második felvonást azt egyébként valaki megcsinálta akár broznra? Hozzávetőleg 40x gyorsabb autókkal rak össze ez az elmebeteg és elvárja, hogy dobogós legyek. A legelső TT-re meg olyan autót tesz alám, aminek 20 km a féktávja és 5 kormány kellene ahhoz, hogy be tudjon fordulni. Ezt tényleg komolyan gondolták?
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
#70869248
törölt tag
Ki hol, nekem feeling-re jobban bejön a Tourist.
..nem beszélve arról, hogy ha rövidebb váltót használsz akkor eggyel kevesebb helyen büntet a pálya. A nagy egyenesen kívül egy helyen forog le a motor, de az 1 másodperc tiltáson.
A nagy egyenesben meg mennél 4-5 másodpercet autótól függően.
..
De nekem bejön ez a odaállok a kapuhoz és a korlátok közt ki a pályára..szeretem a körítést -
Na álljunk már meg egy szóra! Még csak nem is utaltam rá, hogy rögtön WR időkkel akarnék versenyezni, vagy ilyesmi. Csak futottam egy kört aminek örültem, rengeteg hiba van benne de végre sikerült büntetés nélkül végigmennem, és ez volt az eddigi legjobb időm. Kb 10kört tettem meg a teljes pályán. Gyakorlok, nem akarok én világverő lenni, csak érdeklődtem.
(#5694) JoinR Nem tudom, hogy egyezik meg a két nyomvonal, ha a játék szerint a Tourist verzió 1km-el rövidebb. De még nem mentem rajta nem tudom.
(#5695) Penge@Borisz Pontosabban melyik részre gondolsz? AZ N2-re? A BWM-s részre?
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
#70869248
törölt tag
A nagy egyenes kimarad, nem körpálya forma, hanem A-ból B-be....mint egy hegyi szakasz.
Nekem bejön ahogy írtam mert végül is csak az egyenest veszik ki azaz egy élvezeti pontot (amikor maxigázon érkezel az első (bal) kanyarba.
Viszont amikor elindulsz menni az király, az elején már megvan a sebesség gyorsan hogy az első féktáv izgalmas lehessen..(ami a körpályás Nord-n az utolsó előtti féktáv, f@sza mikor letekerted az egész Nord-t, aztán jön ez a féktáv nagy sebességről és eldobod a végén...na az tök jó )
Szal mikor megvan a Nord' lényegi része akkor átmész az időmérő ponton, és leeresztésként mész az egyenesben tét nélkül, majd kiállsz a parkolóba.
Nekem bejön.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)