- Amazon Fire TV stick/box
- Így építsd a billentyűzeted!
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- TCL LCD és LED TV-k
- Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Május 7-én lesz az új iPadek bemutatója
ma Online termékbemutatót tart az Apple május 7-én, a közvetítésen iPadek és hozzájuk tartozó kiegészítők lesznek a téma.
-
Nyár közepén jön az AOC 540 Hz-es gaming monitora
ph Az Agon Pro szériás, kellemes felszereltségű újdonság lényegesen olcsóbb lesz a jelenleg kapható ellenlábasánál.
Új hozzászólás Aktív témák
-
titi1990
tag
válasz krisztyann #5500 üzenetére
Hivatalos fórumon is írták a problémát, a ,,motion blur" kikapcsolással ott megoldották a hibát.
-
N€T0X|N
őstag
PC-ben nincsenek lézerszkennelt pályák, főleg nem egy Nord. Az csak iR-re jön. Majd ha elkészült. De egészen jó lett a PC féle verzió. Amikor én próbáltam, még nagyon elnagyolt volt az egész, nem tetszett (volt accountom, csak megváltam tőle, nem virágbolti).
Sent from my keyBoard
-
Csapoati
nagyúr
válasz N€T0X|N #5507 üzenetére
4 db laserscannelt palya is van a pC-ben egyebkent.
A dlc-rol: Meg csak a Corvette C7-et probaltam ki Spaban. Maga a kocsi eleg kezes, csak furan alacsony fordulatig porog. Biztos igy van igazibol is, csak engem meglepett picit.
Ma meg johet a Nord a tobbi kocsival.tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
JoinR
senior tag
válasz N€T0X|N #5507 üzenetére
Brands Hatch, Snetterton, Oulton Park és Cadwell Park lézerszkenneltek PC-ben.
Egyébként ég és föld az eddigi Nord a lézerszkennelthez képest, persze ez nem meglepetés. Sajnos már nem tudom hova lehúzni a grafikát, a Rift eléggé megfekteti a 7870-et...még éppen játszható, de nem az igazi...ráadásul a rengeteg árnyéktól az úton nem túl ideálisak a látási viszonyok
-
Csapoati
nagyúr
válasz wolf033 #5514 üzenetére
Bizony, Brands nagy kedvenc. Mindenkepp tobb palya kell az AC-be, ez a 10 helyszin eleg karcsu. Jo lenne egy Istanbul Park, Brands, Portimao, Anderstorp, persze lezeresen mind. Na meg a nagy almom Pau lenne, a Race07-ben eleg allat volt.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
Csapoati
nagyúr
válasz N€T0X|N #5516 üzenetére
Akkor kezdhetsz sporolni a pC-re is. Szerintem tok jo, hogy ket szim is van/lesz iden, foleg hogy az autoknal es palyaknal is keves az atfedes.
tehát a két csoportból a lassabbik legjobb idővel rendelkezőben lévők közül az ötödik legjobb időt futó indul majd a poleból.
-
KaraDani
addikt
válasz wolf033 #5498 üzenetére
Majd ha ma is megyunk esetleg beszeljunk kozben, hogy egy autoval menjunk mar. Amikor bejott az 1 koros verseny mondom legalabb kergetozunk egyet, erre a rajtracson neztem hogy a 190-el vagytok mogottem mig en a C7R-ben csucsulok. Igy Neuro fenyegetese hogy mindjart letol annyira nem volt felelmetes Tegnap meg nem akartam H valtos autot vallalni, mert iszonyu regen nem szimeztem, de ma mar johet
(#5523) Jack@l: np fejeltsuk el
[ Szerkesztve ]
-
Jack@l
veterán
válasz KaraDani #5477 üzenetére
Sorry, pár éve mértünk umts-t pesten, akkor még totál alkalmatlan volt pörgősebb játékra.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
KaraDani
addikt
válasz wolf033 #5524 üzenetére
Jolvan na, azert nem kell igy az orrom ala dorgolni
Oktober ota nem ultem a cockpitben, ugyhogy direkt valami egyszerubbet valasztottam szekivel Amugy elveztem azt a sinautot, szerintem ugy viselkedik ahogy illene neki. De a 190 biztos jobb moka itt, nem vitatom, majd ma meglesem. Mondjuk C7R-ezni is akarok meg parat be kell kergetni 6:40 ala, mar nem kellett sok hozza -
N€T0X|N
őstag
válasz KaraDani #5525 üzenetére
Az a 190 bitang jó. Sokkal jobb, mint az M3, az a helyzet. Én inkább BMW párti vagyok, de azért az autóért nem rajongtam, ez meg huu. Mondjuk nekem az F1 GTR jön be legjobban a pakkból, ahogy arra számítottam is. A Sauber egyszerűen túl sok. Az tényleg Le Mans-ba való, nem egy Nord-ra.
Azért egy P1 vs LaFerrari kombót is megnéznék.
[ Szerkesztve ]
Sent from my keyBoard
-
vlevi
nagyúr
válasz N€T0X|N #5526 üzenetére
Nálam az Alfa GTA lenne a kis kedvenc, de sajnos tegnap rükverc hiányában nem sikerült csak 4-5 kanyart menni vele. Azért lenne az a kiskedvenc, mert itt figyel a polcon
Nem véletlen, a GT Legendsben ez volt az egyik legkönnyebben, de mégis élvezetesen vezethető autó.
[ Szerkesztve ]
-
Szeretnék értekezni veletek egy témáról. Sokáig gondolkodtam, hogy megírjam e ezt a hsz.-t. Úgy érzem egy kényes témáról van szó. Most fog kijönni az szerintem, hogy kezdő vagyok, és nem vagyok egyetlen szimulátoros klub tagja. De azt hiszem ha nem kérdezem meg, nem kuncsorgok akkor nem nagyon leszek előrébb.
A Setup-ok cserélgetéséről lenne szó. Tudom, általában azért nem osztja meg senki a saját beállításait mert akkor ha a másik azzal a beállítással előz meg az gáz. Verseny van köztetek. Teljesen érthető. De sajnos nekem nincs időm most hirtelen megtanulni a teljes setupolást. Önmagában se könnyű dolog szerintem, és jó leírást sem találtam még hozzá. Főleg magyart nem. (Angol kicsit nehézkesen megy) Értem én, hogy senki se akar senkit pátyolgatni. Ugyan akkor nekem mint kezdőnek nagyon nagy segítséget jelentene, veszélyt nyilván hónapokig nem jelentenék senki számára, még is tudnám kicsit tanulmányozni a dolgokat. Nekem az a legnagyobb bajom, hogy ha lenne is egy frankó tutorial-om, akkor se mennék vele sokra mert a család mellett játszani sincs sok időm. Egy tutorial alapján pedig le kell ülni és kipróbálni a beállításokat. Rengeteg idő. Tudom, jogos a kérdés "Akkor miért akarok én szimulátorozni?". Egy kezdő lökés kellene. Azzal is tisztában vagyok, hogy mindenki saját magára formálja a beállításait. De mivel tapasztalatlan vagyok ezt sem tudom még a gyakorlatban elképzelni. Biztos valaki jobban szereti a túlkormányzott, valaki az alul kormányzott autókat. De nincs tapasztalatom. Ezért szeretnék valakit, vagyis pontosabban benneteket megkérni, hogy ha lenne valaki olyan rendes és segítene?! Ha úgy kívánja a másik fél soha senkivel nem osztom meg a beállításokat. Természetesen kerestem már setupokat (és ajánlottak is nekem oldalakat), konkrétan a gtr-masters fórumon, és a racedepartment-en szoktam nézelődni, de kevés olyan volt ami használható is. Már azért is érzem, hogy ez a kuncsorgás elég ingoványos talaj mert ezen a két oldalon se ömlenek a setupok. Gondolom globálisan mindenki elzárkózik a megosztásuktól. Én még is azért írtam ezt meg, mert úgy gondolom csak találok valakit aki segít. Én egyáltalán nem zárkóznék el, bárkinek szívesen odaadnám a sajátomat (másét nem!). Ha kicsit is konyítanék hozzá. Gáz ez így ilyen formában? Kell azért egy bizonyos ismeretség, bizalom míg valaki átadja másnak? Vagy teljesen reménytelen az egész? Őszintén kérdezem, ne kíméljetek! Sőt azt is megírhatjátok, hogy egy nagy ökörség az egész.
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
mrgreen
csendes tag
Hasonloan vagyok, amikor fiatalabb voltam boven belefert a setup keszites, mostanaban nekem is kevesebb idom jut ra. Viszont a RaceDepartment ide vonatkozo oldalan eddig mindig talaltam olyan setupot ami a gyarinal boven jobb es kiindulasi alapnak jo. Utana tenyleg 4-5-6 kor es teljesen szemelyre tudom szabni. Nyilvan a legtobb setup azokhoz a palya-auto kombokhoz van amikkel gyakrabban versenyeznek de gondolom nem a drift palyan szeretnel menni a Formula Abarth-al
-
válasz mrgreen #5531 üzenetére
Azt el is felejtettem leírni, hogy nekem elsősorban nem is hotlap miatt kellene idő, én nem a Leadboard-ot szeretném ostromolni. Hanem mondjuk az esti funszerverre mennék fel. Annyi hátrányom van jelenleg még, hogy ez jó segítség lenne. Megnyugtatna, hogy a setup rendben van, innentől pályaismeretet, vezetéstechnikán múlik milyen időt megyek.
Igazából nincs konkrét setup amit el szeretnék kunyerálni. Egyszerűen az érdekel, hogy van e rá hajlandóság, egyáltalán érdemes e kérni. Na egy konkrétat még is tudok mondani, most egy GTR @ Nord setupot kerestem eddig sikertelenül.
Írtam korábban, hogy próbálok a carrier móddal gyakorolni mielőtt kigurulok a "tömegbe" online. Carrier modba egyetlen setupot nem találtam. Lehet én vagyok ennyire hülye. Nem tudom. Pedig tudom használni a google-t De egyszerűen nem találtam. Gondoltam Carrierbe kicsit kikísérletezem a setupokat, letöltök átnézem stb. Sokra elsőre úgy se mennék vele. Aztán most már egyre jobban erősödik bennem, hogy nagyon mennék magyarokkal.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
-
subaruwrc
félisten
az a baj ezzel hogy adhatok neked én setupot de az rám van szabva, az én stílusomhoz,simán lehet hogy neked trágya és nem igen vagy előrébb vele.
ha tanácsolhatok valamit,inkább próbáld meg megérezni milyen állítás milyen irányba viszi a kezelhetőséget,és neked hogy fekszik jobban.
a gátlókkal meg a difivel érdemes főleg játszani ott lehet bukni vagy nyerni. sok sok teszt kör után te is érezni fogod neked mi fekszik. -
Jack@l
veterán
válasz subaruwrc #5536 üzenetére
Egy gyorstalpalót írhatnál pár mondatban erről a kettőről, én még nem mertem piszkálni őket mert hülye vagyok hozzájuk.
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
wolf033
senior tag
Nagyon egyszerű a helyzet szerintem.
Magamból kiindulva (Én így csináltam és szerencsére találtam egy tök jó ligát annak idején) el kell menni egy ligához ahol vannak online versenyek. Kezdésnek talán elég lenne az rfactor1 is mivel még azzal megy szinte minden liga kupákat, bajnokságokat és mellette közben el kezdték használni az AC-t.
A setup talán nem is fontos az elején. Én sokszor nem is setupolok (tegnap sem setupoltam a versenyekre hanem tök alappal mentem). A pálya ismeret sokkal fontosabb mint egy jó setup. Ha nagyon setupolni akarsz akkor sem kell mindent elállítanod hanem elég az elején a tök alap dolgokat. Difi, kerékdőlés, összetartás, szárnyak és fontos, hogy a kormányt is jól be tudd magadnak állítani. Én a mai napig nem foglalkozok a lassú ki, be-gyors ki, be rugózással.
Ez a szimulátoros kör azért nem annyira zárkózott mint gondolod, a legtöbben kérés nélkül is átadják a setupot, de persze vannak akik hét pecsétes titokként őrzik és ki nem adják a kezükből de szerintem ilyenekből van a kevesebb.
Szóval keress egy ligát ahol esetleg van valami kis kupás bajnokság és szerintem nem is kéne egyből GT autókkal kezdened.
Ha kell akkor dobok olyan ligához linket privátban ami ingyenes és fut valami egyszerű kis kupa rfactorral.
-
Penge@Borisz
aktív tag
Igazán használható setupokat nem nagyon fogsz kapni, ezt tapasztalatból mondom. Sokkal jobban félnek attól, hogy akkor oda az előnyük - mert ebben van elég nagy előnyük a kezdőkkel és nem setupolókkal szemben -, és akkor mi lesz az önbecsüléssel. Régóta mondogatom, hogy kellene setup lock opció ezekben a játékokban az online versenyeknél, de az sem tetszik sokaknak, mert nem akarnak valóban kiegyensúlyozott versenyt, mert akkor oda a "dicsőség".
[ Szerkesztve ]
"A kihívások nem arra valók, hogy győzz, hanem arra, hogy megtudd, milyen ember vagy." - Bud Spencer
-
subaruwrc
félisten
difinél a
powert - gyorsítás közbeni zárást érdemes 30-40%-on tartani
coast - 20-30 ( fékezés közbeni zárás )
preload ha van, közepes vagy alattaígy nem szeretne állandóan kitörni annyira
futóműnél a bump értékek arra vonatkoznak amikor az úthiba felüti a futóművet,a rebound pedig hogy utána milyen gyorsan térjen vissza eredeti állapotába.
amit én használok nagy vonalakban mondjuk 1-10-es listán
elöl 7-8 bump - 3-4 fast bump - 5-5-5-5 rebound
hátul 8-9 bump - 3-4 fast bump - 7 7 7 7 rebound
ezáltal nekem olyan érzete van hogy a segge nem akar kitörni tempósabb kanyarokban,viszont fékezésnél se bólint be túlságosanha van szárny hátul az autón akkor az első camber / dőlés lehet magasabb bőven - pl nordon a gtr-nek a gyárit használom az talán -3.0 fok
hátul viszont csökkentettem picit -1.60-ra mert így nagyobb felületen érintkezik a gumi és a hátsó szárny eléggé lenyomja a seggét hogy ne a gumi peremével kelljen úton tartani.hát így nyersen,a saját nyelvemen kb ennyi.
fast bumpokat érdemes csökkenteni hogy ne legyen annyira pattogós a gép minden úthibán. -
KaraDani
addikt
Nincs ezen mit rossz szemmel nezni, ne aggodj. Aki igazan jo azt csak azert nem fogod megelozni mert megosztja a setupjat. Nem egy WR setupot osztottak meg mar iRacingen sem (egyikkel sem tudtam attol meg WR-t menni ). Az az igazsag hogy altalaban nem top pilotakent a gyors setupok letoltese sokszor tobbet art mint hasznal. Ez azert van, mert sokszor a gyors setup konnyeden jelenthet sokkal nehezebben vezetheto autot, amit aki csinalta tud kezeleni, de sok mas kicsit lassabb pilotanak az elmeletileg top WR idore alkalmas setup lassabb mint egy kicsit papiron lassabb de kezesebb setup. Ha belegondolsz meg a profi pilotak sem ugyanolyan setupot hasznalnak, elegge emberfuggo a dolog.
Az elejen amikor kezdtem rengeteg idot oltem setupolasba, aztan mire jobban megtanultam vezetni azt vettem eszre hogy mar nem. Az alap fogasokat eleg konnyen el lehet sajatitani, amivel az autot a sajad szad izere lehet kicsit varazsolni, a finomhangolas onnan mar nem szamit annyira sokat idoben, az mar csak akkor ha tenyleg nagyon teljesitmenycentrikus akar lenni az ember.
En azt javasolnam neked, hogy amellett hogy kiprobalod masok setupjait (amivel semmi baj nicns, ha eppen fekszik neked akkor szerencsed van), egy nagyon pici idot szanj ra magad is. Nem kell rengeteget, igazabol ha az auto balance-at megtanulod a sajat szad izere allitani nagy vonalakban azzal mar a top idok kornyekere lehet erni, maximum az utolso par tizedhez kellhetne a nagyon reszletes setupolas.
Tanuld meg a valtokiosztast beallitani, ez igazan egyszeru, leghosszabb egyenesre legyen jo a vege, leglassabb kanyarra legyen jo a 2. fokozat nagy vonalakban.
Aero kasztnisoknal kevesebbet szamit de gyorsan ki lehet probalni hogy egy kicsit nagyobb vagy kisebb hatso szarny hogy viselkedik.
Diffi zar, meg a rugok mukodeset megerted akkor mar be tudod allitani a szad ize szerint hogy mennire legyen alul-tulkormnanyzott az auto es igazabol ennyi eleg hogy jol erezd magad vele szerintem.
Nekem volt olyan turaautos bajnoksag rFactorban amit 1 setuppal csinaltam vegi, amit az elso verseny elott csinaltam es jol ereztem magam ugy az autoval. Utana kb csak a valtot allitottam a palyakra, es nem a mezony vegen kullogtam A setupolasnal szeretnek tul nagy jelentoseget tulajdonitani szimulatorozasnal szerintem. -
Örülök, hogy azért ennyire nyitottak vagytok a témában. Féltem, hogy válasz nélkül marad a kommentem.
(#5538) wolf033 Ezzel két problémám van. Az egyik, hogy nem szeretnék rFactorral játszani Úgy döntttem, hogy AC-nek szentelem minden időmet, abban szeretnék fejlődni. Sajnos nincs is időm többre. Néha egy kis Raceroom belefér a WTCC mániám miatt. Gondolom nem véletlenül ajánlottad az rFactort, valószínűleg nincs nagy átmenet a játékok között, és amit ott megtanulok azt itt is hasznosíthatom. De azért maradok inkább az AC-nél mert most a gyakorló időszakomban jobb tapasztalatot gyűjteni az ebben szereplő pályákról, autókról. Nagyon az elején vagyok még, szeretnék egy játékra koncentrálni.
Ligát szeretnék a jövőben. Ezt írtam is már. De most még vannak problémáim. Nem érzem magam késznek rá. Van egy út amit be kell járnom míg készen állok majd arra, hogy komoly versenyeken megmérettessem magam. És nem azért mert utolsó lennék, nem érdekel. De nincs versenytapasztalatom, és nem szeretném senki versenyét sem elrontani. Most elsősorban gyakorolni fogom az autókat és a pályákat. A tempómat szeretném javítani, aztán majd mikor van tempóm, szeretnék versenyszituációban is helytállni. És oda ugye nem csak tempó kell, helyzetfelismerés, reflex. Nem szeretnék olyan szituációba kerülni például, hogy miközben valakit szeretnék elengedni egy meggondolatlan fékezés következtében megpördülök és kiütöm a társat is. Én 14-15 éve szinte csak multiplayer játékokkal játszom (más stílusban), csapatban, egyedül. Mindig elég jó szintre jutottam abban a játékban amivel elkezdtem komolyabban foglalkozni. Tudom, hogy mindenhez gyakorlás és kitartás kell. Ez viszont most nagyon új terep nekem. A lelkesedésem és elszántságom meg van, csak értelmesen kell felhasználnom az időmet, hogy fejlődjek.(#5539) Penge@Borisz Én ezt egy bizonyos mértékig megértem, hogy nem adják át. Számítottam is rá. Ezért is írtam le, hogy attól nem kell tartania senkinek, hogy veszélyes lennék rájuk nézve.
(#5540) subaruwrc: Ezt a kis leírást én is nagyon köszönöm. Komolyabban át fogom nézni, tanulmányozni.
(#5541) KaraDani Akkor lehet én is kicsit túl gondoltam ezt a dolgot. Kicsit kapkodok, lehet még nem is kellene ezzel annyira foglalkoznom. Megpróbálom akkor finoman kitapasztalni a dolgot. Én attól félek, hogy amennyi kocsi, annyi setup variáció. Mármint, hogy alapjaiban is máshogy kell állítgatni. De ahogy most olvasom a hozzászólásokat, azt szűröm le, hogy van egy pár alap dolog amit minden kocsinál viszonylag könnyen be lehet állítani.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Jack@l
veterán
válasz subaruwrc #5540 üzenetére
Köszi!
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
N€T0X|N
őstag
A GTR szerintem simán 6:30 alatt lesz. GTE/GT2-esek is bemennek alá az alienek keze alatt, ez meg jóval erősebb és sokkal könnyebb is, mint azok (bár nem tudom a Snoopy idők mennyire lesznek relevánsak, de a C7-et terelgetve úgy éreztem, hogy nem lesz nagy különbség a két pálya között, az simán le fog menni 6:40 alá). Aeroban még nem tudom hova tenni, de szerintem ott is bőven hozza őket.
Sent from my keyBoard
-
wolf033
senior tag
A ligák nem csak versenyzésre jók hanem nagyon sokat lehet tanulni a többi pilótától. Amit egyedül mondjuk 1 évig tart megtanulni azt lehet 1 ligánál pár hónap alatt elsajátítasz. Tapasztalatból beszélek. Ha csak hotlapozni jársz a választott ligába már azzal is sokat tudsz fejlődni, hogy nem egyedül körözöl a pályán és nem mellékesen biztos kapsz sok setupot is.
-
válasz wolf033 #5545 üzenetére
Megmondom őszintén tartok ettől a ligázástól. Kezdő kis tök vagyok még. És nem tudom milyen kötelezettségekkel jár ez. Ha vannak kötelező programok (amit azért kétlek) és nem érek rá az rossz érzéssel töltene el
Assetto-ban van olyan liga ami kezdőket is befogad? Nem tudom, hogyan működik ez az egész. Eddig általában a teljesítményem miatt hívtak csapatokba.. (más játékokban persze)„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Jack@l
veterán
Úgy hívják FUN versenyek, oda gyere. Csak próbálj meg nem beleszállni a többiekbe. Sg-n ki is vannak írva milyen szerverek vannak esténként és mennyien vannak épp rajta: [link]
[ Szerkesztve ]
A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.
-
A fun verseny még nem liga. Fun versenyekről tudok én is.
(#5548) N€T0X|N RaceRoom-ban van egy tök jó opció, hogy más idejét be tudod tölteni ghost car-nak. AC-ben ez megoldható? Nem néztem még meg.
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!