Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • beyruth82

    veterán

    válasz joeperry85 #13 üzenetére

    Ez a fajta logikátlanság szinte minden játéknál megvan stílustól függetlenül (miért nem lehet szétlőni a zárat, miért nem lehet átmászni bizonyos akadályokon, stb). A játékélmény és játékmenet elengedhetetlen részei. Ha szét lehetne lőni mindent akkor nem kéne keresgélni a kulcs tárgyakat. Pl egy resident evilnél is a fél játék kulcsok keresgéléséből ál és semmit se lehet szétlőni. Itt meg téglával is betörhetsz faajtókat. Sokkal élethűbb mint egy resi, ahol állig fel vagy fegyverezve de papír meg faajtók állják utadat. A kevés muníció is tipikus túlélő horror játékelem. A bunker elég nagy szerintem, hiszen 5 nagyobb részből áll. A generátoros dolog is egy új, tök jó újítás szerintem. Ezerszer jobb mint a sötétben félő, nyugtatózható főhősök a régebbi amnesia játékokban. Nekem tetszik nagyon. Pont ott újítottak ahol kellett. A feljegyzéseket olvasgatva lehet tudni mikor merre mit kell keresni így nem kell feleslegesen mászkálni és akkor nem fogy a generátorból az üzemanyag. Nekem az eddigi frictional játékok nem tetszettek ez viszont igen.

Új hozzászólás Aktív témák