Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • daneeeeee

    aktív tag

    válasz gbors #8476 üzenetére

    A fickó azt mondta hogy a Mantle 1.0 raw változatát bárki használhatja, sdk is pubkikus hozzá.
    Ezen felül kiemelte hogy még sokáig nem is akarnak változtatni ne, hogy az legyen, hogy a saját szájuk íze szerint alakítják az Api-t.
    A Mantle játékok is kint vannak, a GCN azért volt alapul véve mert ez volt dokumentálva. Természetesen az Nvidia-t ettől még semmi sem akadályozza, hogy megírja a saját Mantle driver-ét az adott játékhoz.
    Ehhez még csak az sem kell hogy dokumentálva legyen a hardver, a drivert az Nvidia írja, ők pedig tudják milyen a saját hardverük.

    A PhysX pedig rossz példa mert ez egy Nvidia feature ami csak Geforce-on aktiválható. A Mantle pedig ezek szerint egy nyitott dolog, az interjú alany szerint semmi akadálya nincs annak hogy Geforce alatt is működjön.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz gbors #8476 üzenetére

    Igazából nincs különbség a koncepciók között. Ugyanazt kell csinálniuk Mantle és DX12 alatt is, tehát effektíve mindegy, hogy lesz driver vagy sem, mert nem az API adja a hátrányt, ha lesz, hanem az alkalmazás, ami ugyanúgy lehet hátrányos DX12 alatt.
    Azt kell mérlegelni, hogy mennyit ér a Windows 7-es bázis. Nem véletlen, hogy a két low-level API esetén a Mantle-nek van nagyobb támogatása a DX12-vel szemben. Nézd meg a motorokat például:
    DX12: Unreal Engine 4, Nitrous
    Mantle: Frostbite, CryEngine, Nitrous, Asura, Gamebryo, LORE, Panta Rhei
    A helyzet jelenleg az, hogy a fejlesztők úgy számolják, hogy a Win7/8/8.1-GCN részesedés még 2016-ban is nagyobb lesz, mint a Win10-DX12 hardver részesedés. Ez nem mindegy, így két évig biztosan a Mantle a fókusz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák