- Apple notebookok
- ZIDOO médialejátszók
- Mini-ITX
- Milyen lézer nyomtatót vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Processzor árak megváltozása Windows 11-gyel
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Mozgásban a Conscript
gp A túlélőhorror PC-re és konzolokra érkezik, a steames új demó jövő hónap elején lesz kipróbálható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Biztonsági tanácsot és újabb áttörést ígér az OpenAI
it Nem csak biztonsági tanácsot állított fel az OpenAI, de egy új, áttörést ígérő AI-modell tréningezését is elindította.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
daneeeeee
aktív tag
A fickó azt mondta hogy a Mantle 1.0 raw változatát bárki használhatja, sdk is pubkikus hozzá.
Ezen felül kiemelte hogy még sokáig nem is akarnak változtatni ne, hogy az legyen, hogy a saját szájuk íze szerint alakítják az Api-t.
A Mantle játékok is kint vannak, a GCN azért volt alapul véve mert ez volt dokumentálva. Természetesen az Nvidia-t ettől még semmi sem akadályozza, hogy megírja a saját Mantle driver-ét az adott játékhoz.
Ehhez még csak az sem kell hogy dokumentálva legyen a hardver, a drivert az Nvidia írja, ők pedig tudják milyen a saját hardverük.A PhysX pedig rossz példa mert ez egy Nvidia feature ami csak Geforce-on aktiválható. A Mantle pedig ezek szerint egy nyitott dolog, az interjú alany szerint semmi akadálya nincs annak hogy Geforce alatt is működjön.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igazából nincs különbség a koncepciók között. Ugyanazt kell csinálniuk Mantle és DX12 alatt is, tehát effektíve mindegy, hogy lesz driver vagy sem, mert nem az API adja a hátrányt, ha lesz, hanem az alkalmazás, ami ugyanúgy lehet hátrányos DX12 alatt.
Azt kell mérlegelni, hogy mennyit ér a Windows 7-es bázis. Nem véletlen, hogy a két low-level API esetén a Mantle-nek van nagyobb támogatása a DX12-vel szemben. Nézd meg a motorokat például:
DX12: Unreal Engine 4, Nitrous
Mantle: Frostbite, CryEngine, Nitrous, Asura, Gamebryo, LORE, Panta Rhei
A helyzet jelenleg az, hogy a fejlesztők úgy számolják, hogy a Win7/8/8.1-GCN részesedés még 2016-ban is nagyobb lesz, mint a Win10-DX12 hardver részesedés. Ez nem mindegy, így két évig biztosan a Mantle a fókusz.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest