Hirdetés
-
Premier előzetesen az Until Then
gp Némi halasztás után végre elérhető lett a játék teljes kiadása.
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
PROHARDVER!
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Tükröződésre nem csak egy alternatíva van. Már a Half-Life 2-ben is tükröződött a víz, és hasonló trükköket lehet csinálni ma is. Ami az RT-t korlátozza, hogy ha a tényleg látható határig menne a számítás, akkor mindent be kellene tölteni maximális LOD-dal a memóriába, mert az RT jelenleg se kivágást nem támogat, se dinamikus LOD-ot. Ezzel a VRAM használata 70 GB lenne. Ezen most úgy tudnak spórolni, hogy csak nagyon limitált távolságig számolnak RT-t, hogy ne kelljen 70 GB-nyi assettet a VRAM-ba rakni, amúgy se lenne rá kapacitás. De egyébként, ha megnézed, akkor az RT maga úgy is eléggé növeli a VRAM terhelését, hogy kis távolságig történik. És ez azért van, mert nincs kivágás, és nincs dinamikus LOD.
Ha nagyon érdekel ez a téma, akkor a gondot az Intel tök jól elmagyarázza az alábbi videóban: [link] - még egy megoldást is felvázolnak rá, amivel prezentálják, hogy mennyit javulnak a DXR kódhoz viszonyítva.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.