Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #15958 üzenetére

    A teljesítmény az a körítéstől függ. Nyilván ismerjük az EA álláspontját, hogy a Frostbite 3-on a DX11 nem stabil. Nem mondom, hogy jól döntöttek, amikor ilyenre írták meg a motort, de azzal nyugtatják magukat, hogy van alternatívája a DX11-nek. Ami amúgy nem globális alternatíva, tehát inkább a DX11 stabilitása lenne a cél. De mindegy, ezt a gondot a Vulkan úgyis megoldja univerzális szinten.

    (#15960) daveoff: Ez az engine verziótól függ. Nem lehet ennyire egyszerűen leváltani a rendert, főleg úgy, hogy a fő frissítést az első PBR verzió kapta meg, vagyis vissza kellene menteni magát a PBR-t is a régi Frostbite-ba, ami nagy munka. Meg eleve jön a következő, úgymond igazi PBR frissítés, talán elnevezik Frostbite 4-nek, de lehet, hogy szimplán elhagyják a számokat.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák