Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz HSM #7582 üzenetére

    :N A Glide azért terjedt el, mert nem volt más... anno a 3DFX egyeduralkodó volt szinte ezért amikor 3D gyorsításról volt szó csakis Glide volt.

    Ha jól emlékszem a DX 1 vagy 2 évvel később jelent meg.

    Az első időszakban még DOS alól is simán volt 3D gyorsítás Glide használatával 1-2 programban.

    A Glide akkor kezdett kihalni mikor a DX megjelent és vele a nVidia, mint konkurens.
    Az első Riva kártyákkal... majd a TNT korszaktól kezdve szépen bedarálta az ellenfelét.
    Szerencsére közben az AMD is megjelent épkézláb használható megoldással. :)
    Ebben az időszakban eleinte még volt játék ahol választhattál a két API között ha volt 3DFX kártyád, és általában picit jobb volt a Glide, vagy valami plussz tudás vagy sebesség miatt. De ez 1-2 év alatt eltűnt az API-val együtt.

    Nagy kérdés van e az AMD annyira erős hogy kellően el tudja terjeszteni ezt a dolgot a fejlesztők között.
    Sokszor volt már technológiai előnyük, amit szoftver oldalon sose tudtak kamatoztatni vagy átverni időben, csak akkor amikor már a többiek is tudták azt, sőt általában már jobban.

    Lásd TrueForm, Tesszeláció esete, DX verziók.

    Egy gyors pillantás a steam hw surveyre azt sugallja... nem lesz most sem egyszerű ez. :)
    Én drukkolok nekik... sőt imádnám ha az MS-t kiütnék grafikus API szinten a játékból 1-2 éven belül.
    Ha lenne egy 3rd party API ami működik minden OS-en és fejlett az maga lenne az álom.
    Ehhez sajnos szövetkezni kellene az nVidiával... meg az Intellel is. :N

    [ Szerkesztve ]

    Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m

Új hozzászólás Aktív témák