Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    válasz Mortel #31866 üzenetére

    Vannak játékok, amik örülnek, ha 6mag12szál helyett 8mag16szál van, ilyenkor eleve bennehagy az 5600X vmennyi fps-t a játékban. (én ezért sosem ajánlom ismerőseimnek játékra az 5600X/7600X, 5900X/7900X procikat, ahogy pl. a 13600K-t sem, mert az is csak 6p core-os)

    A 6800 XT inkább 1440p-re való, 1080p-re egy 6700 XT is megtette volna pénztárcaügyileg.

    5800X3D esetén (kb. +20%-al erősebb cpu-limites szitukban) is van, hogy "csak" 80-90%-ra hajtja csak ki a 6800 XT-t 1080p-n ( [link] ), ez pedig azt jelenti, hogy ha ott épp nem okoz problémát az, hogy csak 6magod van 8mag helyett, hogy nálad csak 67-75%-ra hatjaná ki a videókártyát ugyanott.

    Egy 7800X3D további +20%-al erősebb mint az 5800X3D, na az ilyenkor pont kihajtaná 1080p-ben a 6800 XT-t.

    Ezért is írtam, hogy inkább 1440p-re való a 6800 XT (kb. +30% terhelés 1080p-hez képest), továbbá eléggé szeretnek coil whine-olni, a 6700 XT pedig nem cw-zik (nálam legalábbis egy sem csinálta, 6800 XT-ből meg mindegyik csinálta többé/kevésbé).

    Annyit trükközhetsz persze olyankor amikor nem hajtja ki 100%-ra a videókártyát az 5600X, hogy a render scale-t feltolod és 1440p-s képet scale-eltetsz vissza fullHD-ra, és így egy szebb/élesebb képet kapsz.

Új hozzászólás Aktív témák