Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • R0GERIUS

    tag

    válasz Chaser #8888 üzenetére

    Tegyük fel, hogy a játék nem ismeri a VSync fogalmát hírből sem, csak frame limit van benne, de az sem jó. És Borderless Window-ed módban.
    Ez esetlegesen okozhat gondot?

    Közben találtam még egy érdekességet:
    A VRAM frekvencia folyamatosan 1750 MHz.
    Ez önmagában még annyira nem is, mert ismert hibajelenség errefelé és én is elkönyveltem annak, hogy 2 monitor miatt.
    A vicces dolog az, hogy nem amiatt (vagy csak részben), hanem a 75 Hz miatt van.
    Kísérletezés után rájöttem, hogy 72 Hz alatt még jól szabályozza a frekvenciát, de ezen az értéken, vagy efölött már nem.
    Ezután eszembe jutott, hogy a videó végén tulajdonképpen az látszódik, hogy a textúrák fele nem töltődik be.
    Nem lehet, hogy a VRAM-nak valami gyíkja van 72-75 Hz között, és hosszabb távon egyszerűen bedobja a kulcsot, mert például a driver nem tudja jól felszabadítani a VRAM-ot?
    Ez utóbbi teória megmagyarázhatná, hogy miért oldja meg a durva artifacting-ot egy mezei PC restart és driver restart nem.

Új hozzászólás Aktív témák