Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Exodion

    aktív tag

    válasz elektrotank #3600 üzenetére

    Ez butaság már csak hogy hozzászóljak mint szakmabeli. Nincs olyan hogy a játék AMD-re vagy NVIDIA kártyára van megírva. Itt olyan dolgok jöhetnek elő, hogy AMD vagy NVIDIA által nyújtott extrákat használja ki mint pl RIS vagy DLSS.
    A játékok grafikus motorja manapság Dx11, DX12, VULKAN elvétve 1-2 hardcore elvetemült talán OpenGL. Ez mind mind grafikus kártya agnosztikus API. Egy fejlesztő sem megy le a vasig mert:
    - nem is lehet
    - rohadt fölösleges
    Szóval itt nagyon nem a fejlesztőkön kéne hogy csattanjon az ostor, hanem azon aki a drivert írja. Mi a legnagyobb KÖZÖS osztó konfigurációra fordítunk. Ha konkrétan a vasra írnánk bármit (igen akár egy satu összeadni tudó számológépet is) akkor trailertől nem 2-3évet kéne várni a végleges programra hanem 6-7 -et és lehet hogy ami Józsika képén megy az a másik szobában lévő Árpi gépén meg megdöglene.

    Szóvak ezzel arra akarok rámutatni, hogy nem nem mi fejlesztők vagyunk ilyen köcsög nvidiia párti emberek, de mi csak használjuk az API-t amit a VGA támogat. Az hogy azt milyen módon teszi teljes mértékben a driver és a drivert fejlesztők felelőssége.

    Radeon pl sokkal jobb VULAN támogatást tudhat magának hiába erősebbek az nvidia kártyák, míg Dx12-ben az NV erősebb. Amiben optimalizálni tudunk az itt van, nem pedig ezalatt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák