- Androidos tablet topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- TCL LCD és LED TV-k
- Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
- Vezetékes FEJhallgatók
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Mini-ITX
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Rövid videón a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
PROHARDVER!
AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
frescho
addikt
válasz
Pikari #102976 üzenetére
Meg az interrupt kezelés, a DMA átprogramozása, 4 csatornánál a 4 összeadás, magasabb bitszámon mixelés, majd vágással, játékos mozgásának megfelelő reakcióval stb. stb. Aztán a végén kiderült, hogy egy 486-on is jó sokat lassított a hang bekapcsolása.
Példának vegyünk egy köztudottan nem értelmi fogyatékos által implementált megoldást. Az SB Pro sima 8 bites cucc, de még meglepőbb az ACE eredménye. A GUS-t ő sem szerette ezek szerint, a hozzászólások szerint teljesen szoftveres az implementációja, ráadásul 16 biten mixelt stb. stb. Mindez egy 486DX2-nél, pedig ugye azt írtad, hogy:
"már egy 286os esetében sem fog mérhető processzorhasználatot eredményezni."
Timed 2143 gametics.
realtics :
SB Pro 1 - 2723 (or 27.54fps)
GUS ACE - 3252 (or 23.06fps)
None - 2390 (or 31.38fps)
Tudom-tudom, ebben benne van a DMA BUS foglalása is, de az a 2x22kB/sec ugye semmiség az ISA elvi sebességéhez képest.
https://frescho.hu