- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Projektor topic
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Lenovo Legion és IdeaPad Y széria
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PNP
őstag
Sziasztok!
Jun. 23-án, tehát kicsivel több, mint 2 hónapja rendeltem több tételt egy eladótól, ami nem jött meg. Első körben hamis trackinget adott (olyat, amit már májusban kézbesítettek), mikor kértem, hogy korrigálja, küldött egy másikat, amire az utolsó bejegyzés 07.11-i, eszerint még Kínában van, azóta semmi mozgás, a Magyar Posta nyomkövető rendszere egyáltalán nem látja, pedig CN végű, azzal nem szokott gond lenni. Az eladó természetesen terel, mellébeszél, pedig amúgy 99%-os a visszajelzése.
- A problémám az, hogy aliexpress szerint 2 nap és 21 óra múlva lejár a rendelésem (így gyondolom a védelmem is). Ha rámegyek az Open Dispute-ra, akkor azt mondja, hogy akkor kérhetek refundot, ha 08.27-ig nem jön meg a csomag (annak ellenére, hogy 30-50 napot ír szállításra). Hogyan lehetséges, hogy a védelem lejárta és a vitaindítás időpontja egybeesik? Vagy előbb is el lehet indítani a Dispute-ot, de csak menet közben leszek jogosult visszatérítésre? Ha így van, akkor is belefutok a következő problémába:
- 10 különböző terméket tartalmaz a rendelésem, és mindegyikhez külön dispute gomb van. Nem látom módot arra, hogy összevontan kezelje a panaszomat a rendszer, ebből következően ha rámegyek az egyikre, hiába kérek teljes visszatérítést, az a teljes rendelési értéknek csak a töredéke. Gondolom nem az a megoldás, hogy akkor indítsak 10 dispute-ot, de akkor mi?
Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- MIUI / HyperOS topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- Óra topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen