- Alsó-középkategóriás, PlayStation 5-be is helyezhető M.2 SSD-t virított a Klevv
- Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
- Újabb inteles VGA került elő a Biostar hátizsákjából
- Belépőszintű játékos headsetekkel bővült a Corsair kínálata
- Kétféle tájolással munkára fogható, ITX-es ház jött a Sharkoontól
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Íme, a Huawei Pura 70 széria
ma A sorszámozás maradt, de az idén 12 éves P szériát ezentúl Pura-nak hívják.
-
Már azelőtt szoftvert írnak a chipekhez, hogy elindulna a gyártás
it A Cadence szuperszámítógépe a chipek tervezését és a hozzájuk kapcsolódó szoftverek megírását igyekszik felgyorsítani.
-
PROHARDVER!
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
San398
őstag
-
Topikgazda
válasz San398 #24804 üzenetére
Akkor nem értem a problémádat. Azt írtad nem volt kedvezmény. gingerbalm: Böngészőben 2,07, appban 2,03-at fizettem
Én is ennyit.Ha frissíted a mobil app-ot vagy törlöd a cache-t, akkor szerintem a jó értéket fogod látni, mert az 1,91 az régi adat lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Zeki
nagyúr
Ha nem kaptad meg a csomagod... lehet ez is oka.
-
bizmark6
tag
Hogyan lehet megszüntetni az aliexpress fiókot?Mert ami az összefoglalóban,a gyorstippeknél szerepel /az oldal amire mutat:https://accounts.alibaba.com//user/organization/manage_person_profile.htm
/ez a módszer nem működik,(nem fogadja el az email-jelszó párost).
Tud esetleg valaki segíteni?[ Szerkesztve ]
redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
Topikgazda
válasz bizmark6 #24808 üzenetére
Ha valaki régebben regisztrált (én is) akkor annak az Alibaba-án jött létre a fiókja. Annak az a link is jó.
Aki később regisztrált annak pedig ez használható:
https://accounts.aliexpress.com//user/organization/manage_person_profile.htmBeírtam mindkét esetre az Öf-ba.
De nem megszünteted, hanem deaktiválod.[ Szerkesztve ]
-
bizmark6
tag
válasz bizmark6 #24748 üzenetére
Vártam türelemmel,és megoldódott a kuponos mizériám,visszautalták a pénz.(kb 10 nap alatt)Mondjuk továbbra sem értem a rendszerüket hogy működik.Csak azért írom,ha valaki így járna tudja,hogy türelem,tornaterem.
redmi note 10S MIUI Global 13.0.3.(SKLEUXM),Hisense 43"A7500F
-
IG55
senior tag
Üdv!
Egy termékre kétszer nyitottam dispute-ot, egyikre sem kaptam választ.
Amikor rányomok az open dispute-ra, akkor az utána megjelenő üzenet írási lehetőség csak egy sima üzenet a feladónak, és itt még egyszer rá kéne nyomnom az open dispute-ra? Ezt most fedeztem fel, persze már kicsúsztam a 15 napból. Milyen további lehetőségem van így, ha panaszom van a termékre? -
Topikgazda
2* nem lehet, a cancel az olyan mintha nem lett volna, nem pedig 2 nyitás.
Ha megnyitottad akkor a My Orders, Refunds & Disputes-nél megtalálható. Az automata rendszer küldi az értesítőt, valaminek reakciónak menni kell.
Ha a megérkezés utáni 15 napot lecsúsztad akkor annyi volt a dolog.Segítségül benne van a dispute teljes lépéssora az Összefoglalóban, 3. AliExpress probléma kezelés, dispute indítás, ott a Bővebb leírás itt olvasható. képpekel illusztrálva hogy két kattintás kell.
-
ArGa
csendes tag
válasz kigyi_23 #24816 üzenetére
Hát mobiltelefon... 65e forintért vettem - új Kínai csoda... innét már tuti a VÁM akkor?
Mármint egy telefonon látszik, hogy nem 1000 forintos dolog...
Ilyenkor kibontják? Van még esélyem, hogy csak úgy tovább küldik?Közben visszaléptem és megörültem, hogy más lett a szöveg.... de lehet csak valamiért megfordult a sorrendje!?
[ Szerkesztve ]
-
kigyi_23
addikt
Átnézik a csomagokat röntgen-el az elektronikákat tartalmazó csomagok mindig gyanúsak, telefonnak tűnő tárgyak meg azért többnyire megugorják az áfa határt így bekérik a papírokat hozzá mit veszíthetnek.
Csak a nyömkövetés szarakszik mindegy milyen sorrendet ír kiválasztották a csomagot szóval kapsz SMS-t nemsokára ha Posta hozza.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/user/kigyi23/
-
Topikgazda
Ezt már a Magyar Posta nyomkövetőjében is láthatod, magyarul.
Nekem az országból beérkezéstől számolva 29 nap volt mire befejezték és kézhez kaptam (múlt hét kedd). Sajnos ez lassú folyamat lett.
Nézd meg az Összefoglalóban a vámolás dolgait és spórolj időt azzal, hogy beküldesz már most mindent ami kell.
Nekem nem küldtek sms-t hanem miután már 1 hétig ezt láttam amit te felhívtam őket és akkor küldtem be, mert tényleg vámolás volt a szituáció[ Szerkesztve ]
-
Dzsekobsz
csendes tag
Sziasztok!
Rendeltem aliexpressről egy terméket aztán ma kaptam a vámolással kapcsolatos sms-t. Jelenleg ki kéne töltenem a vámkezelési dokumentumot, amihez kéne a feladó neve is. Már írtam aliexpressen az üzletnek, ahonnan vettem a dolgot, de ugye kérdés, hogy mikor és, hogy egyáltalán válaszolnak-e. A rendelés részleteinél ez van: Properties: Ships From China (Jannnine Ro). Na most én nem találtam Jannnine Ro nevű helyet Kínában szóval lehetséges, hogy ez a feladó neve akarna lenni?
[ Szerkesztve ]
-
kigyi_23
addikt
válasz Dzsekobsz #24820 üzenetére
Ne foglalkozz vele írd oda a nevét ami oda van írva kész. Ha más van a csomagon majd úgy is azt írják rá az iratra nekem is mindig átírják Kijavítják ne aggódj ez nem minősül csalásnak, mert te nem tudhatod milyen néven küldi. Úgy is küldesz screen-t a vásárlásról annyi adatot tudsz arról aki küldi többet enm is nagyon tudhatsz.
https://www.youtube.com/user/kigyi23/
-
Topikgazda
válasz Dzsekobsz #24820 üzenetére
Én a Store name: Shenzhen Lanhong technology company résznél a nevét írom oda, mivel onnan lett vásárolva és ez látszik az AliExpress-es beküldendő dolgokon is
A vételár számít, ez a név nem, de írtam is az Összefoglaló vámolási leírásnál, hogy mi kell.[ Szerkesztve ]
-
ArGa
csendes tag
Köszönöm!
Megnéztem a postnál és nem látszik semmi... felhívtam őket és az a választ kaptam, hogy:
"még ne küldjön be semmit, mert elbírálás alatt van, tehát még nincs kiadva, hogy vámolni kell-e a terméket,
így nincs értelme küldeni semmit, mert nincs is "mihez" csatolni. Mivel csak tegnap került be a vámhoz így kell pár nap míg kiderül, hogy tovább engedik-e. Nézze meg 2-3 nap múlva a rendszert, csak aztán küldje"Én közben kitöltöttem a nyomtatványokat amiket írtatok, de még nem küldtem el. Most kicsit elbizonytalanodtam, hogy nem szívatom-e magam meg, hogy már most beküldöm, de esetleg megúszhattam volna.
Ha azt mondjátok nem érdemes várni mert 100% hogy buktam és fizetnem kell akkor persze küldöm a papírokat most.
-
Topikgazda
Nézd egy 16500 Ft-os nem új mobiltelefon, hanem két használt játékra áfát szabtak, csináltak vámeljárást, akkor milyen csodára vársz? De legyen úgy.
Mint írtam 13.06.2018 23:52 megérkezett és majd csak én kényszerítettem ki hogy 18.06.2018 14:43 lett Under postal customs procedure másnap be küldtem a szükséges dolgokat és csak 26.06.2018 07:52 nyúltak hozzá majd a vámosokhoz 06.07.2018 09:34 került át
Ha a telefonos ügyfélszolgálat nem látta a vámolásra vár bejegyzést akkor már gázos a dolog, mert az bizony benne van a nemzetközi postai adatbázisba, a nekünk ügyfeleknek szánt nyomkövető esetleg nem mutatja, de a másik rendszerben látnia kell.Várjál még, ha lesz konkrétabb info akkor reagálj.
Reméld hogy a te majd 4* többe kerülő csomagodra mint az enyém nem fognak Áfát és vámeljárási díjat kivetni.
[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Írtam, játék. És a valóságos információ volt ráírva a vámárúnyilatkozatra ami persze a csomagon van és nem kellett volna vámolni, csak a postás a mentesitési igazolást és kérelmet nem adta át a vámnak.
Még arra is kértem őket, hogy bontsák fel és ellenőrizzék.
A beküldött igazolások alapján kell vámolni és ezzel már évek óta tisztába vagyok, találsz is több hozzászólást itt is ahol azt írom amit te: Mindegy mi van a csomagra írva.
A lényegi mondanivalóm a folyamat hosszú ideje volt. Nem maga a vámolás ténye.
A hülyeségnek ehhez semmi köze. Más volt a hülye, nem a vám.[ Szerkesztve ]
-
Badboys
őstag
valaki találkozott már ilyen szöveggel?You haven't signed in, or your previous session has expired. Please sign in again. Gyakorlatilag nem tudok rendelni jelenleg semmit. Természetesen be vagyok jelentkezve és nem indítottam semmi más rendelést. 3. napja ez a jelenség fogad tele már a tököm. Eddig sosem írt ilyen hülyeséget. Évek óta rendelek nem ma kezdtem. Köszi,ha valaki tud valamilyen okosságot.
-
ArGa
csendes tag
És mi van akkor, ha ilyen áron már nem kell nekünk az áru?
Tehát nem veszem át "visszaküldöm" és/vagy reklamálok, hogy nem jött meg az áru?
Visszakapom elvileg a pénzemet és veszek olyan helyen ahol nincs rá vám (union belüli vásárlással)Magyarul el tudnék állni a vásárlástól valahogy?
-
ArGa
csendes tag
Amúgy nem találom azt hogy mivel tudnám bizonyítani a készülék árát!
Az Aliexpress-en belül vásároltam - talán kártyás vásárlásként a számlaszámomnál látszik,
az jó lehet ha azt printscreen-elem be a NAV-nak? -
Topikgazda
Gondolom neked sem újdonság hogy EU-n kivülről a 25,6 $ vagy a kedvezémyes 42,81 felett áfát is kell fizetni? A vásrlás előtt kellett volna ezet mérlegelni: veszek olyan helyen ahol nincs rá vám (union belüli vásárlással)
Ha nem veszed át akkor a ti hibád miatt hiúsul meg az üzlet. A nyomkövetésnél ez látszik. Pénz hivatalosan csak akkor jár vissza ha akereskedő visszakapta az árút.
Hogy a posta tényleg visszaküldi-e a leírtak ellenére, egyáltalán nem biztos.
Azért mert áfát, vámot kell fizetni nem indok a vásárlás törlésére. -
Topikgazda
Csak kártyás fizetéssel vásárolhattad, ha magyatrként regisztráltál.
Nem a NAV-nak küldöd, hanem a Postának.Nem viccből írtam ezt az Összefoglalóba:
Ha vámeljárás alá kerül a küldeményünk, amelyről kapunk egy sms-t ilyesmi szöveggel: Az ön részére RS××××××NL azonosítóval küldemény érkezett. További információk: magyar posta, illetve a nyomkövetésnél a Magyar Posta oldalán ez olvasható: Küldemény információ: Vámköteles küldemény NAV regisztráció / Under postal customs procedure (futárcég értesítője jöhet telefon és e-mail-n is) az alábbiakat javasolt beküldeni:
A vásárlás View Detail-ja-nak Order és Financial fülére kattintva a 2 képernyő, olvasható formában, a bankkártyás fizetés tranzakciója, ezek lehetnek képek vagy pdf-ek, Magánszemély Vámkezelési nyilatkozat kitöltve, kinyomtatva, ezután aláírva, beszkennelve vagy képként. Ez e-mailben postaimport@posta.hu e-mail címre.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
Oké értem én.
Ez az AliExpress My Orders, Orders résznél az adott vásárlás, bal szélen az Order ID után a View Detail link. A kék szín narancssárgára vált, ha fölé viszed az egérkurzort, így jelzi hogy az egy link, amire kattintva előjönnek a továbbiak.
A vásárlás View Detail-ja-nak Order és Financial fülére kattintva a 2 képernyő,A fülek:
A netbankod (vagy a megfelelő havi bankikivonat) könyvelési részénél a fizetési tétel: a bankkártyás fizetés tranzakciója
[ Szerkesztve ]
-
Fall-N
veterán
Vettem egy IK colouring órát és ezt a nyomkövetési számot kaptam: RO373174283EE
Természetesen se az 17TRACK sem más nem ismeri fel csak az AliExpress alkalmazás. Miféle szám lehet ez?
-
cubix
tag
válasz Fall-N #24838 üzenetére
Hát ránzésre ez egy Észtországban feladott nemzetközi ajánlott küldemény. De mivel nem látja semmi(mennyi ideje lett feladva?) vélhetően valami érdekes cucc lesz. Egy biztos ha tényleg nem észt postával megy a csomag akkor ismét van egy cég akit nem érdekel az a bizonyos UPU szabvány....
「시작이 반이다」
-
-
Zeki
nagyúr
-
Fall-N
veterán
Eddig még nem jártam így azért is kérdeztem, hogy nehogy valami kamu követési szám legyen. 17Track annyit felismert, hogy észt szám, csak nem értettem, mit akar az észt posta a kínai feladásnál. Úgy látszik nem a legjobb program ez sem, mert másik felismeri.
Eddigi vásárlásoknál mindig felismerte rögtön a számot.
-
Topikgazda
válasz Fall-N #24848 üzenetére
mit akar az észt posta a kínai feladásnál.
Nagyon egyszerű, ne magyar viszonyoknüban gondolkozz. Más országokban is nyitott a postai szolgáltatási piac, de ott tényleg labdába tudnak rúgni a más orszáhógok postai szállítói az állami cég mellett.
A kereskedők igébónybe vehetik a az észt, a svéd, a holland, a belga, német, török stb. posta szolgáltatásait mert van felvevőhelyük, mondjuk Kínában is.
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- EAFC 24
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby elektronika
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Yettel topik
- Vakegérke: NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- Apple notebookok
- Milyen monitort vegyek?
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Kanada big tech-adót zúdít az amerikai cégek nyakába
- További aktív témák...