Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Sancza

    tag

    Van egy 11.11-es rendelésem, aminek a már hosszabbított vevővédelme is már lejárt. Viszont még a lejárat előtt kb 9 órával nyitottam egy disput-ot (tegnap), hogy nem érkezett meg. Azóta tuti lejárt a hátralévő idő (de nem látni, mert ahol az lenne kiírva, hogy mennyi van hátra, most az van írva, hogy disput van folyamatban)
    Azt adtam meg a oknak, hogy nem érkezett meg, majd "Logistic tracking problem" és "Purchase Protection is running out, but package is still in transit"

    A disput-ra még ne reagált az eladó (gondolom ünnep miatt), viszont az Ali azt mondja, hogy invalid az ok ami miatt nyitottam disput-ot
    After checking the tracking information, this order is still within purchase protection time. Then you can have enough time to wait for your package. Any new update regarding your package, we will keep you updated timely or you can simply track it by go to "My orders"-"All Orders" and click "Track order".

    Solutions:
    Option 1: Please continue to wait for 10 days

    Response time: 10 days

    Ezt is csak a (AliExpress' Judgement Details)-en belül látom (külön meg kell nyitni, maga a disput oldal csak annyit ír egy szóval, hogy a reason invalid)

    Most ezzel mit tegyek? Miért invalid?
    Mit csináltam rosszul? Rosszkor nyitottam?
    Mégis mire hogy várjak? Kell nekem valamit csinálnom? (nincs accept gomb, csak Cancel, Add return ..., Upload)
    Tracking Number: LP00063389050861

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák