Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hanee

    senior tag

    válasz Chili7 #4737 üzenetére

    Szerintem azért ne legyetek elégedetlenek a szervízzel. Én emlékszem még olyanra, hogy 3-4 hónapot vártam egy monitorra, vagy hogy 1 hónap volt Magyarországon egy winyót legariztatni nagykernél (a csupasz winyót, semmi körítés hozzá). Teljesen mindegy mit cserélnek, a 3 hét valójában elég jó időnek számít (nyilván a felhasználónak nem jó idő, mert addig vár, de próbáljátok egy kicsit más nézőpontból nézni a dolgot).
    Én dolgoztam szervízben is (igaz az nem számtech volt hanem háztartási gép), és tudom, hogy mi folyik általában a szervízekben, egy szervíztechnikusra hány gép jut és mennyi gép hever és várja, hogy sorra kerüljön általában. A világon szinte az összes szervíz úgy működik, hogy raktárkészlete viszonylag kevés, mivel általában többezer különböző fajta alkatrészről van szó (bár számítástechnika esetén ez valamivel talán kevesebb), és egyszerre pár darabot rendelnek be mindenből. Ha elfogy, utánrendelnek, de annak van egy pár hetes átfutási ideje mindenhol, mert gyűjtőben szállítanak. Kivételes esetben járhat valaki úgy, hogy pont van alkatrész és pont viszonylag kevés bent a gép, ezért egy hét múlva megkapja, de higyjétek el, hogy ez kivételes eset szokott lenni.

    Hallottam már én is olyan notebook szervízekről, hogy "bevittem, ott helyben kicserélték és csókolom", de én ebben nem hiszek. Ha az ismerősöm ott dolgozik, akkor esetleg, de egyébként ha bemegyek az utcáról nem fogják nekem azonnal lecsekkolni és kicserélni benne az alkatrészt, ott kell hagyni akkor is, mert ez nem így megy, legfeljebb haverok között és az ismerősöm ismerősének az ismerősénél (urban legend).

    Olyat viszont hallottam már biztosabb forrásból (tehát nem ismerős ismerőse által, hanem az én saját ismerősömtől aki forgalmaz), hogy olyan notebook márka létezik (nem tudom melyik), hogy van egy meghatározott nap, amikor be lehet vinni egyetlen meghatározott szervízbe a gépet. Ha más nap megy tönkre, akkor várni kell addig a napig, hogy bevihetsd.. ez mekkora szívás. Tönkremegy mondjuk szerdán a géped, és csak kedden van szervíznap! Elmegy majdnem egy heted a semmire.. Nem tudom az illető mennyire túlzott a dolgot illetően, de nem szokott általában.

    Szerintem mi még örülhetünk, hogy a gépet még el is viszik és házhoz hozzák futárral, mert ez a világon nekünk a legkényelmesebb. Sehol egy cég sem vállal ilyet 10 kg-nál kisebb elektronikai termékekre, főleg ilyen ár-arányban. Gondoljatok bele.. Szegeden lakik valaki, és csak Budapesten van szervíz. Fogadni mernék egy fél marhában, hogy van olyan márka, ahol csak Budapesten van szervíz, vagy max. 3-4 nagyvárosban. Aki az ország másik felében lakik, annak pénzébe és idejébe kerül utazgatni a notebook-al, mindezt kétszer, munkaidőben. Mennyivel jobb, hogy felhívod a futárt, kimegy akár a munkahelyedre is / vagy épp ha Ausztriában vagy oda, és elviszi, majd visszahozza! Ki sem kell tenned a lábadat hozzá.

    hanee

Új hozzászólás Aktív témák