- Kompakt vízhűtés
- Milyen asztali médialejátszót?
- Belsős dokumentum az Intel CPU-k stabilitási gondjairól
- Milyen processzort vegyek?
- Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
- RISC-V alaplap a Framework Laptop 13 notebookhoz
- Nikon DSLR topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
Hirdetés
-
Az NVIDIA lett a világ legértékesebb vállalata
ph A 135,58 dolláros záró árral a cég elérte a 3335 milliárd dolláros kapitalizációt, átvéve a vezetést a Microsofttól.
-
Rejtett díjak, nehéz lemondás: az USA pereli az Adobe-ot
it Nem csak rejtett díjakkal károsítja meg a fogyasztókat az Adobe, de az előfizetések lemondását is megnehezíti – ezért beperelte az USA kormánya.
-
Nine Sols teszt
gp A horrorjátékairól elhíresült Red Candle Games műfajt váltott, és ezúttal egy Sekirót idéző akciójátékkal tért vissza.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KRoy19
őstag
válasz
Raymond #59705 üzenetére
Mester!
Az miért van, hogy ha VD-ben Godlike-ra teszem a felbontást (3120*3120), akkor élesebb a kép, mintha Ultra-ra rakom és utána tolom fel steamVR-ban a felbontást 3120*3120-ra?Elvileg nem kéne különbségnek lenni és mégis recésebb a kép, tehát olyan mintha alacsonyabb lenne a valós render felbontás hogyha az utóbbi módszert alkalmazom.
Ugyan ez a bajom az új Pico Connect-el is. Hiába tolom fel a VD-s godlike felbontásra a steamVR felbontást, láthatóan recésebb a kép, mint VD-s Godlike beállítással.
[ Szerkesztve ]